דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


ראיה ממוחשבת בייצור מוצרים ובקרת תהליכי ייצור 

מאת    [ 22/06/2011 ]

מילים במאמר: 324   [ נצפה 2148 פעמים ]

ראיה ממוחשבת ובקרה על ייצור מוצרים סדרתי

עידן המחשבים כיום מהווה חלק בלתי נפרד מחיינו. החל בכתיבת שורות אלו וכלה בתעשייה המייצרת עבורנו מוצרים שונים אשר הנם חלק אינטגראלי בחיינו. הרכב שמסיע אותנו לעבודה והעגלה שמחזיקה את התינוק כל אלו ועוד הצריכו תהליך תעשייתי שלם אשר שודרג עם השנים עד לכדי מושלמות הייצור ושיפור המוצר הסופי.

ייעול הייצור ע"י הראיה הממוחשבת -

צילום תהליך הייצור וניתוחו לפרטי פרטים יכול לשפוך אור על הנעשה בתהליך עצמו. הסקת מסקנות והבנת הלקחים יכולות להוזיל את עלויות הייצור ולשפר לאין הכר את טיב המוצר. ראיה ממוחשבת משפרת את תהליך הסקת המסקנות והבנת תהליכים מורכבים לכדי פשטות מקסימאלית.

ראיה ממוחשבת - התהליך

הבנת התהליך, במקרים רבים, תלויה ביכולת ראיה ממוחשבת שלו, כלומר מצריך ראייה מיוחדת אשר יכולה לשפוך אור על הנעשה בתוך התהליך עצמו. הסקת המסקנות מתוך התהליך לא אחת גוררת לקחים משמעותיים אשר הנם חלק הכרחי וחיוני ליצירת מוצר מוגמר ומושלם.

צילום תהליך הייצור - ראיה ממוחשבת מקנה ללקוח הסופי את היכולת לשלוט בכל התהליך המצולם כך שיוכל בסופו של הצילום להבין לעומקו של עניין את מורכבות התהליך כמו גם חלקים ממנו הדורשים שינויים. ראיה ממוחשבת יכולה להביא תעשיות שלמות למחוזות עתידיים אשר עד כה היו נסתרים או בלתי ניתנים לחיזוי ותצפית באמצעות העין האנושית. תעשיית הביטחון כמו גם תעשיות המחשוב מצריכות מהיצרים השונים ירידה לרזולוציות אשר לא היו אפשריות אלמלא הטכנולוגיה והיכולת לרתום את המחשב לטובת התהליך כולו.

לעיתים המוצר הסופי מהווה חלק ממכונית או מעגלת תינוק, ייצור מוצרים אשר מצריכים רמת דיוק גבוהה לאין שעור כמו גם רמת בטיחות גבוהה ביותר. כך מוצאים עצמם היצרנים השונים אל מול המחשבים אשר מצלמים ומנתחים את תהליך הייצור היטב. תרגום למילים אחרות, ראיה ממוחשבת היא חלק בלתי נפרד מתהליך הייצור, כך שלבסוף ניתן יהיה למכור את  המוצר אותו ייצרו  לצרכן הסופי עם הבטחה מלאה כי המוצר הנו בטיחותי ונבנה בטכנולוגיה אשר יכולה, עד כמה שאפשר, לחזות את אופי התנהגותו ולהבטיח ללקוח הסופי את המוצר הטוב ביותר.

ראות אלגוריתמים ראיה ממוחשבת מתמחה בפיתוח ויישום של פתרונות מערכתיים כוללים בראייה ממוחשבת, איסוף ו עיבוד תמונה. לחברה ניסיון מוכח של יותר מ-15 שנה בפיתוח והטמעה של פרויקטים בתעשיה בארץ ובעולם. ראות אלגוריתמים מספקת מענה מלא לכל היבטי הפרוייקט. באתר ניתן לקרוא מאמרים בנושאים: ראיה ממוחשבת, עיבוד תמונה, בדיקה ויזואלית ועוד




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב