דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


איך לדעת מתי למכור את המניות שלך? 

מאת    [ 22/06/2011 ]

מילים במאמר: 404   [ נצפה 2933 פעמים ]

בעוד שלא מעט זמן ומחקר מושקע בבחירת מניות, לעתים קרובות קשה לדעת מתי לצאת - במיוחד עבור משקיעים בפעם הראשונה. החדשות הטובות הן כי אם בחרת במניות שלך בזהירות, לא תצטרך לצאת במשך זמן רב מאוד, כגון כאשר אתה מוכן לפרוש. אבל יש מקרים ספציפיים כאשר תצטרך למכור את המניות שלך לפני שהגעת להשגת היעדים הפיננסיים שלך.

 אתם עשויים לחשוב כי הזמן למכור הוא כאשר ערך המניה עומד ליפול – וייתכן מאוד כי הברוקר של ימליץ לך לעשות את זה. אבל זה לא בהכרח דרך הפעולה הנכונה.

 מניות עולות ויורדות כל הזמן, תלוי בכלכלה ... וכמובן הכלכלה תלויה בשוק המניות גם כן. זוהי הסיבה מדוע זה כל כך קשה לקבוע אם אתה צריך למכור את המניות שלך או לא. מניות יורדות, אבל הם גם נוטות לחזור למעלה.

  כדי להרוויח כסף אתה צריך לעשות מחקר נוסף, ואתה צריך לשמור על קשר עם היציבות של החברות שאתה משקיע בה, לשינויים תאגידים יש השפעה עמוקה על ערך המניה. לדוגמה, מנכ"ל חדש יכול להשפיע על ערך המניה. דברים רבים - כולם יחד – יכולים להשפיע על ערך המניה. אבל יש באמת רק שלוש סיבות טובות למכור מניות.

 הסיבה הראשונה היא שיש להגיע היעדים הפיננסיים שלך כלומר להרוויח כסף שמראש רצית להרוויח. לאחר שהגעת למצב של פרישה, מומלץ למכור את המניות שלך ולשים את הכסף שלך חשבון חיסכון למשל שהוא יותר בטוח. זהו מנהג נפוץ למי שהשקיעו לצורך מימון גיל הפרישה שלהם.

הסיבה השנייה למכור את המניות היא אם ישנם שינויים משמעותיים בעסק בו אתה משקיע.שינוי אשר גורם או יגרום, לערך של המניה לרדת, עם אפשרות מועטת של עלייה חזרה או לא לעלות שוב. באופן אידיאלי, אתה תמכור את המניות שלך במצב הזה לפני שהערך מתחיל לרדת.

 אם הערך של המניה משתנה לעיתים תכופות זו ההסיבה השלישית שתרצה למכור. אם המניה של מוערכת בכ-100$ למניה היום, והיא עולה באופן דרסטי ל-200$ למניה בשבוע, זה הזמן למכור במיוחד אם התחזית היא כי הערך ירד בחזרה ל-100$ למניה בקרוב. ככה יש מצב שתמכור את המניה בערך של 200$ במקום 100$.

 בתור מתחיל, אתה בהחלט רוצה להתייעץ עם מתווך או יועץ פיננסי לפני קנייה או מכירה של מניות. הם יעבדו איתך כדי לעזור לך לקבל את ההחלטות הנכונות וכדי להשיג את היעדים הפיננסיים שלך.

אתר הבית שלי: http://www.cash-online.co.il/




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב