דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


סופרת וקוסם - מפגש מדהים 

מאת    [ 21/06/2011 ]

מילים במאמר: 428   [ נצפה 2454 פעמים ]

כבר 10 שנים שאינני מופיע בפני ילדים, למרות שאני קוסם. רציתי להתמקד במופעים המיוחדים שלי למבוגרים, קסמים עם משמעות, לא מה שמצפים מקוסם שעושה מופע לילדים. אינני בין מפריחי היונים, שולפי הארנבות וגם אין לי חיוך מעושה הצפוי מקוסם שכזה.

עם זאת, אני מאוד אוהב ילדים וחושב שצריך להתייחס אליהם כאל מבוגרים ולתת להם משהו שיכול לקדם אותם בחיים. לכן, משך מספר שנים התנדבתי בתוכנית העוסקת בהדרכה למניעת אלימות, קידום סובלנות ועוד. בהרצאות אלה עשיתי מדי פעם קסם או שניים שהיתה להם משמעות לנושא השיחה, אולם רק כדי לשמור על תשומת ליבם של הילדים ולא כמופע. כשהפסקתי את קשרי עם העמותה הזאת נוצר איזשהו חלל שהיה צריך להתמלא.

את זוהר פגשתי במקרה בסדנת הדרכה על בניית דף עסקי בפייסבוק. השם זוהר אביב לא אמר לי כלום, אבל היא סיפרה שהיא סופרת ילדים וכבר הוציאה למעלה מחמישים ספרים. במהלך המפגש התברר לשנינו שיש לנו זיקה לחינוך וכי שנינו מאמינים בסובלנות, רגישות והקשבה כבסיס לפתרון של כל בעיה. קבענו פגישה ובהתלהבותנו, החלטנו שאנו חייבים לארגן מופע משותף. משהו שיביא לידי ביטוי את הכישורים המיוחדים של שנינו, יפתח לילדים ונערים את כישורי המחשבה ופתרון הבעיות וגם יעודד אותם לקרוא ספרים.
לאחר מספר פגישות כבר היתה לנו תוכנית מסודרת למדי וטקסט מוכן למופע… חזרות... והנה הגיע המופע!
קוסם מראיין סופרת :-)

לאחר פתיחה קסומה עם כרטיס ספרייה שלבד מתרומם לו לאויר, מרחף ולוקח אותנו על כנפיו, אני מסביר שלמעשה זהו טריק, אבל יש איתי מישהי שמצליחה לעשות קסמים אמיתיים. לראייה אני מקריא מכתב של ילד שכתב לה על כך שכאשר קרא בספריה הוא פתאום הבין שלהציק ולהקניט ילדים זה בעצם לא טוב ומאז שינה את דרכיו. (באמת מכתב מרגש) ובהזדמנות זו אני מציג את זוהר אביב הסופרת, שנכנסת ומספרת לילדים על הדרך שבה היא כותבת, על יצירת קונפליקטים וגם על חייה כילדה, כבוגרת וכסופרת. בין לבין, אני מתערב בשיחה, ומבצע או מלמד קסמים שמבהירים את הרעיון שזוהר מספרת עליו.

זוהר מספרת למשל על הדרך בה היא נכנסת לראשם של הילדים שהיא כותבת עליהם ואז אני שואל אותה: "אז את קוראת מחשבות?" דבר שמאפשר לי לעשות קסם המתחרה בכישוריה להיכנס לדמות - אני מצליח לקרוא מחשבות של שני ילדים. כאשר זוהר מספרת מהן פרשנויות וכיצד אנשים שונים רואים את המציאות באופן שונה, אני מדגים את זה באמצעות קסם שאותו אני מלמד.

קראנו למופע "מפגש סופרת וקוסם".

אם אתם מכירים מורים, מנהלים או אנשי חינוך שהנושא של הקשבה, סובלנות ויצירתיות בדמם, אתם מוזמנים לספר להם על המופע המיוחד הזה – מפגש סופרת וקוסם. בדף המופע תוכלו גם למצוא המלצה חמה!

יומקסים,

אורי.

ori@orimagic.com

אורי אשכנזי אובחן כבעל הפרעת כשף כבר מגיל צעיר. כיום הוא אמן חושים, קוסם וליצן רפואי.  מופעים, אירועים, הרצאות, אל תתפלאו שאתם לא מפסיקים להתפלא! 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב