דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


ניהול פיננסי נכון של עסק עצמאי לצילום מגבוה של בתים ואירועים: המתכון להצלחה 

מאת    [ 21/06/2011 ]

מילים במאמר: 554   [ נצפה 1788 פעמים ]

לא רק עסקים גדולים, גם עסקים קטנים מצריכים ניהול פיננסי נכון, על מנת לא להיקלע לבעיות תזרימיות, לתשלומים מיותרים ולהפסדים. במאמר זה יורחב מעט נושא זה בהדגמה על עסק לצילום מגבוה.

צילום מגבוה הוא עסק מוכן שאתם יכולים לרכוש מעתה בעיסקת חבילה להפעלה מיידית, כולל כל הציוד, האביזרים וחומר הדרכה להפעלה עסקית ושיווקית.

חשוב להבין מהם היתרונות, ואחר כך ניתן, באמצעות הלינק המצורף, להתרשם מן האפשרויות להצטרף לטרנד העתידי של הקמת עסק לצילום נדל''ן בטכניקה חדשה לחלוטין.

כמו כל עסק עצמאי אחר, בעל עסק לצילום מגבוה צריך לנהל בצורה נכונה את הפן הכלכלי של העסק שלו, כדי להיות בבקרה מתמדת אחר ההוצאות, ההכנסות והרווח. לכאורה, מדובר במשימה פשוטה. בפועל ברוב העסקים, בעל העסק עלול להיות במצב המוביל אותו לטעות אופטית בראיה הנכונה של מצבו הכספי.

ניתן לציין שעסק לצילום מגבוה הינו פחות מורכב לעומת עסקים אחרים גם מבחינה זאת (בזכות החלק הקטן של הוצאות קבועות שאינן תלויות בהיקף הפעילות). יחד עם זאת, כדאי להכיר כמה כללים בסיסיים ומומלצים, במיוחד לאור האפשרות להגדיל ולהרחיב את העסק בעתיד.

המשימה הראשונה היא הקטנה מתמדת של העלויות בעסק. דווקא בתקופה של גידול בהכנסות, תחושת ההצלחה העיסקית עלולה להסתיר מאחוריה הוצאות בלתי מבוקרות אשר עלולות ''לאכול'' את כל הרווחים ולעיתים אף להוביל לגרעון.

יש לבחון היטב (בעזרת יועץ המס) כל הוצאה והאם ניתן לסווגה כהוצאה מוכרת או כהוצאה הניתנת לפיחות, ובאיזה שיעור.

יש לחשב מראש בתוכנית העיסקית את נקודת האיזון של העסק אשר בה מכסים בכל חודש את ההוצאות הקבועות (אשר בעסק של צילום מגבוה, כאמור, הינן נמוכות, וזוהי אחת מנקודות היתרון של עסק זה גם מבחינה כלכלית).

נושא חשוב נוסף הוא ניהול נכון של תזרים המזומנים. ניהול מסודר של התזרים יאפשר לבעל העסק לראות את התמונה הנכונה של זרם התקבולים והתשלומים בטווח הרחוק ובטווח הקרוב, ולתכנן את הפעילות העיסקית בהתאם. תכנון זה מאפשר לאתר מראש מתי העסק יכנס אפילו לחריגת אשראי זמנית עד כניסת תקבולים, ולהסדיר מראש את האשראי הנדרש עם הבנק כדי להימנע מריבית חריגה, מיותרת ויקרה.

יש להתחיל פעילות זאת של תכנון תזרים המזומנים כבר בשלב הקמת העסק, למשל אל מול ההשקעה הראשונית אשר החזר המע''מ בגינה יהיה פרוס על פני מספר חודשים של קיזוז, בהתאם לקצב ההכנסות בתחילת חיי העסק. בנוסף, יש לכלול בתכנון סעיף של הון חוזר הלוקח בחשבון זמן מה של הפסדים בתחילת חיי עסק, אשר יוחזרו בהמשך הדרך כאשר יהיו רווחים קבועים.

נתון חשוב בתכנון תזרים המזומנים הוא תנאי האשראי של הלקוחות ושל הספקים. חשוב לשאוף למצב בו קבלת התשלום בגין ביצוע צילומים יהיה מוקדם ככל שניתן, וביצוע תשלומים בגין רכישות וקבלת שירותים להפעלת העסק במועד מאוחר ככל שניתן להשיג מול הספקים. הצלחה בפן זה של העסק מפחיתה את הוצאות המימון ומייצבת את העסק ללא כניסה לבעיות של תזרים מזומנים.

נשמח לשתף את הקוראים המעוניינים בכך במידע נוסף ומפורט יותר בדף האינטרנט, אליו ניתן להגיע באמצעות הלינק המצורף. דף האינטרנט יספק לכם יותר מידע לגבי האפשרויות העומדות בפניכם להקים עסק משלכם בתחום הצילום מגבוה בהשקעה שאינה גבוהה. המעוניינים יוכלו להירשם דרך דף האינטרנט (ללא עלות כספית) ולקבל הצעה מפורטת הכוללת עלויות, מפרט הציוד והחומרים הנילווים ופרטים נוספים לגבי הקמת עסק עצמאי לצילום מגבוה.

ועוד משהו חשוב. למה אני כותב בלשון הפונה לגברים בלבד? כי כמו שאתם יודעים, זוהי סתם מגבלה של השפה העברית. העסק נהדר גם לנשים, וכידוע, נשים רבות מנצלות את חוש האסתטיקה שלהם כדי להצטיין בתחום הצילום.

פרטים נוספים, הסבר וטופס התקשרות תוכלו לקבל בדף: http://www.per.co.il/landing-pages/1684 או לכתוב לי לכתובת: assaf.becker@gmail.com




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב