דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


יעוץ מס לעסק בתחום הצילום מגבוה של בתים ואירועים: לא פחות חשוב בדרך להצלחה 

מאת    [ 21/06/2011 ]

מילים במאמר: 660   [ נצפה 1574 פעמים ]

גם הקמת עסק קטן מצריכה מספר פעולות מקדימות והכרחיות מול שלטונות המס. פעולות אלה אינן מורכבות, אך חשוב לעשותן בקפידה כדי למנוע טעויות שעלולות להיות מטרידות בהמשך הדרך. במאמר זה נרחיב מעט בנושא זה בהקשר להקמת עסק לצילום מגבוה.

צילום מגבוה הוא עסק מוכן שאתם יכולים לרכוש מעתה בעיסקת חבילה להפעלה מיידית, כולל כל הציוד, האביזרים וחומר הדרכה להפעלה עסקית ושיווקית.

חשוב להבין מהם היתרונות, ואחר כך ניתן, באמצעות הלינק המצורף, להתרשם מן האפשרויות להצטרף לטרנד העתידי של הקמת עסק לצילום נדל''ן בטכניקה חדשה לחלוטין.

הכותב אינו יועץ מס. המאמר אינו תחליף ליעוץ אצל יועץ מס מוסמך.

כמו בכל עסק אחר, מומלץ לפנות עוד בטרם הקמת העסק, ליועץ מס, ועדיף יועץ בעל הסמכה כיועץ מייצג, הרשאי לייצג את לקוחותיו בפני רשויות המס (כולל דו''חות שנתיים).

יועץ מס יוכל להסביר למקים העסק את המשמעויות השונות ואת הדרכים המועדפות לניהול פיננסי של העסק, ולהתנהלות מול שלטונות המס. יועץ המס גם יבצע עבורכם את כל הפעולות המפורטות להלן.

כחלק מכך, אחד הדברים החשובים הינו פתיחת תיק במס הכנסה, מע''מ וביטוח לאומי עוד לפני תחילת הפעילות. באופן כזה, ניתן יהיה לכלול את ההשקעה הראשונית וכל הוצאה רלוונטית אחרת הקשורה לעסק, באופן שיוריד בהמשך הדרך את גובה המס המשולם, וכן לקבל החזר מע''מ בגין הרכישות. יש לזכור שכל ניכוי או החזר רלוונטי רק לאחר שהעסק מתחיל לייצר הכנסות. ההמלצה היא לפתוח תיק של עוסק מורשה ולא עוסק פטור, כבר מתחילת הדרך. אמנם כעוסק מורשה עליך לגבות מע''מ, אך תוכל לקזז את המע''מ, ובנוסף יש לכך שני יתרונות נוספים: מבחינה תדמיתית, הגדרת העסק תחת עוסק פטור מקנה רושם של עסק ''קטן ולא רציני'' (ולרוב זהו באמת המצב), ובנוסף, תוספת המע''מ למחיר אינה משמעותית כי רוב הפעילות היא מול לקוחות עסקיים היכולים לקזז את המע''מ ולכן אין כאן למעשה השפעה על המחיר. מצד שני, אין צורך להקים חברה, כדי לחסוך את העלויות הכרוכות בפעולה זאת ואינן נחוצות או מוצדקות לעסק עצמאי של צילום מגבוה.

חלק מן ההוצאות הנחשבות כהוצאות מוכרות, כפי שיוסבר על ידי יועץ המס, נובע מכך שהקמה והפעלה של עסק לצילום מגבוה אינן מצריכות שכירת משרד או מחסן, וניתן להפעיל את העסק מהבית. כתוצאה מכך, ניתן לכלול במסגרת הוצאות העסק חלק מהוצאות הרכב, דלק, חניה, טסט, ביטוח, ואף חלק יחסי מהוצאות הבית על חשמל, מים, טלפון, ארנונה וביטוח. באופן כזה ניתן במסגרת החוק לשפר את הרווח נטו שנשאר בידי מקים העסק מתוך הכנסותיו.

יועץ המס יכוון את מקים העסק גם לגבי הפרשות סוציאליות כעצמאי, וההטבות המוקנות על פי התקנות בגין הפרשות אלה.

במטרה לפתוח תיק במע''מ, יועץ המס שלך יכין את המסמכים הבאים: בקשה חתומה לפתיחת תיק, מחזור שנתי משוער, צילום תעודת זהות, אישור בעלות על חשבון בנק (מומלץ לפתוח חשבון בנק נפרד לעסק, גם לניהול פיננסי נכון וגם לצורך התייחסות להוצאות המימון כהוצאה מוכרת)

באופן דומה, גם לפתיחת תיק במס הכנסה: בקשה לפתיחת תיק חתומה ואותם המסמכים כמו במע''מ.

לצורך קביעת מקדמות המס על ידי מס הכנסה, רצוי לערוך ולהגיש צפי של הכנסות והוצאות שנתיות ובכך למנוע מצב בו מס הכנסה קובע עבורך את גובה המקדמות.
גם לגבי פתיחת תיק ניכויים בביטוח לאומי, יש להגיש בקשה לפתיחת תיק עצמאי חתומה בצירוף המסמכים כמו מס הכנסה. שוב, גם כאן רצוי לכלול צפי שנתי של הכנסות והוצאות לפיהן הביטוח הלאומי יקבע את המקדמות המשוערות.

סיבה נוספת לקבלת ליווי שוטף של יועץ מס מייצג היא החובה לנהל ספרים ( תלוי בסוג העסק ובמחזור).

נשמח לשתף את הקוראים המעוניינים בכך במידע נוסף ומפורט יותר בדף האינטרנט, אליו ניתן להגיע באמצעות הלינק המצורף. דף האינטרנט יספק לכם יותר מידע לגבי האפשרויות העומדות בפניכם להקים עסק משלכם בתחום הצילום מגבוה בהשקעה שאינה גבוהה. המעוניינים יוכלו להירשם דרך דף האינטרנט (ללא עלות כספית) ולקבל הצעה מפורטת הכוללת עלויות, מפרט הציוד והחומרים הנילווים ופרטים נוספים לגבי הקמת עסק עצמאי לצילום מגבוה.

ועוד משהו חשוב. למה אני כותב בלשון הפונה לגברים בלבד? כי כמו שאתם יודעים, זוהי סתם מגבלה של השפה העברית. העסק נהדר גם לנשים, וכידוע, נשים רבות מנצלות את חוש האסתטיקה שלהם כדי להצטיין בתחום הצילום.

פרטים נוספים, הסבר וטופס התקשרות תוכלו לקבל בדף: http://www.per.co.il/landing-pages/1684 או לכתוב לי לכתובת: assaf.becker@gmail.com




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב