דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


שייט רומנטי 

מאת    [ 21/06/2011 ]

מילים במאמר: 477   [ נצפה 1960 פעמים ]

כל הזוגות, חדשים כוותיקים, מוקירים ונוצרים בליבם את הרגעים האינטימיים, הרומנטיים והמיוחדים שהם עברו ועודם עוברים, כאבני דרך מרכזיות בחיי הזוגיות שלהם. רגעים רומנטיים מקרבים בין בני הזוג, פותחים לבבות וממיסים מחסומים. אי לכך הרי המלצה חינם לכל הזוגות- צרו לעצמכם כמה שיותר חוויות ורגעים רומנטיים כמתכון לזוגיות בריאה ומאושרת.


כשחושבים על רגעים רומנטיים ניתן להעלות בדמיון סיטואציות רבות. מעטים האנשים אשר שייט רומנטי לא יעלה כאחד מהרעיונות הראשונים והנחשקים ביותר להענקת מתנה מקורית לבילוי אינטימי עם בן או בת הזוג.
מדוע שייט רומנטי מדבר לכל כך הרבה אנשים ומצית את דמיונם של זוגות רבים כל כך?
הרבה סיבות ותשובות ישנן לשאלה זו ואנו ננסה במאמר זה לשפוך אור על ההנאה הגדולה לגוף ולנפש הטמונה בשייט רומנטי. ראשית יש לזכור שכדור הארץ, כמו גם גוף האדם, רובו מורכב ממים. המים הם נוזל החיים, בלעדי המים אין קיום לא לנו ולא לעולם מסביבנו. לכן לשהות במים ולשייט ישנה השפעה מרגיעה ומרוממת על הגוף והנפש. ישנו בשייט אלמנט של חזרה למקורות.
 בתשעת חודשי ההיריון בהיותנו עוברים אנו מוקפים במים. תנועתה של סירה, או ספינה, השטה במימי הים, מחזירה אותנו לימינו כעוברים, מפיגה מתחים ומרגיעה את גופנו. רגיעה שכזו היא הבסיס המושלם לבילוי רומנטי עם אהובינו.
מעבר לכך שייט רומנטי מאפשר לכם רגעים של ריחוק מהבית, מהסביבה המוכרת ומחיי היום יום התובעניים והמהירים, רגעים של אינטימיות זוגית, של חופש ותשומת לב לדברים הקטנים, היפים והנעימים שיש לחיים להציע.
היתרון ביציאה לכמה שעות של שייט רומנטי טמון בעובד הפשוטה שזו איננה פעילות מסובכת ואתם יכולים להרשות לעצמכם כמה שעות של שייט רומנטי כמעט מתי שתרצו. ארץ ישראל בורכה במקורות המים שלה ורצועות החוף ועל כן פעילות השייט ענפה ומתבצעת באזורים רבים. לא חייבים חודשים של תכנון וחיסכון כדי לצאת לשייט תענוגות מסביב לעולם בספינת פאר (אם כי גם זו אפשרות לא רעה בכלל ומומלצת). הספונטניים שבניכם יכולים לצאת לכמה שעות, או ליום של טיול ברחבי הארץ ולהפתיע את בן, או בת הזוג בשייט רומנטי אל מול השקיעה באחד מחופי הים התיכון הנהדר. הכנרת גם היא מאפשרת לנו לחוות שעות של שייט רומנטי במימי האגם מופלא. תוכלו לשכור סירה פרטית, או להצטרף לשייט שיוצא באופן קבוע בכל כמה שעות.
אילת עיר החופש והתיירות של ישראל מציעה חוויות שיט מרתקות במימי מפרץ אילת. יש המון אטרקציות באילת אך עיר השמש הנצחית ידועה בעיקר באטרקציות המים שלה. תוכלו לבלות שעות קסומות של שייט רומנטי אל מול ההרים והנוף יוצא הדופן ולתת לעצמכם להתמסר לטבע, לצבעים ולריחות.
האפשרויות לשייט רומנטי הן באמת רחבות ומפתות. לכם נותר לדאוג לקרם הגנה וכובע ולתת לטבע לעשות את שלו ולהפעיל עליכם את קסמיו.


שייט רומנטי כאמור יכול להיות חוויה מרעננת של אחר צהריים וכמובן ששייט רומנטי יכול להוות חופשה מהחלומות מסביב לעולם, חופשת ירח דבש רומנטית ומפנקת וטיול חוצה יבשות שייזכר לכל החיים. אז למה אתם מחכים, הפתיעו עוד היום את בן, או בת הזוג שלכם בשייט זוגי מפנק ומרענן לימי הקיץ החמים ותעניקו לזוגיות שלכם מתנה שלא תישכח.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב