דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


עסק אמיתי לעומת עסק וירטואלי: יתרון להקמת עסק לצילום בתים מגבוה 

מאת    [ 20/06/2011 ]

מילים במאמר: 579   [ נצפה 1682 פעמים ]

יש היום כל כך הרבה הצעות לעסקים וירטואליים, שאני כבר מבולבל. כל אחד מציע לי דרך לעשות הרבה כסף בלי להקים עסק ובלי להשקיע. זה באמת מפתה, אבל בסוף הדרך, מסתבר שזה בכל זאת עולה כסף, לוקח הרבה זמן ומאמץ, ולפחות במקרה שלי ושל כל האנשים שאני מכיר, מביא רק תסכול. יכול להיות שיש אנשים שהצליחו, אני לא מכיר כאלה. אתם מכירים? לכם זה מתאים?

אם לא, מוצגת כאן לעיונכם הצעה להקים עסק אמיתי ומוחשי: עסק לצילום מגבוה.

צילום מגבוה הוא עסק מוכן שאתם יכולים לרכוש מעתה בעיסקת חבילה להפעלה מיידית, כולל כל הציוד, האביזרים וחומר הדרכה להפעלה עסקית ושיווקית.

חשוב להבין מהם היתרונות, ואחר כך ניתן, באמצעות הלינק המצורף, להתרשם מן האפשרויות להצטרף לטרנד העתידי של הקמת עסק לצילום נדל''ן בטכניקה חדשה לחלוטין.

יזמים רבים השוקלים להקים לעצמם עסק עצמאי כמקור הכנסה, מחפשים במודעות בעיתונים ובאינטרנט הצעות והזדמנויות. בשנים האחרונות, התפתחו באינטרנט הזדמנויות רבות ומגוונות להקמת עסקים אשר למעשה הינם עסקים וירטואליים. יתכן שעסקים אלה הינם עסקים טובים המביאים רווח לבעליהם, אך נראה שעסקים אלה מצריכים ידע רב ומומחיות בתחום המיחשוב והאינטרנט ואינם מתאימים לרוב האנשים שאינם בקיאים בתחומים אלה. הפיתוי בעסקים הוירטואליים הוא רב: ההבטחות מרקיעות שחקים, דוגמאות מכל העולם מסחררות את הראש והדמיון מתחיל לעבוד, אבל בפועל, מה שמוכרים לנו בכסף רב זה ''קורס וירטואלי'' שמסביר לנו איך אחרים עושים כסף באינטרנט. התוצאה היא שהשקענו את כספנו לא בעסק עצמו, אלא בהסבר על איך בונים ומפעילים עסק כזה, ללא כל נכס מוחשי וללא כל הבטחה שנצליח בכך. התוצאה לגבי חלק ניכר מן האנשים היא שאחרי ההוצאה הגדולה גם בכסף וגם בזמן ואנרגיה, נשארים למעשה בלי כלום (כן, למעט אלה שהצליחו, אבל לצערי אני אישית לא זכיתי לפגוש אף אחד מהם. אתם פגשתם? ממש באופן אישי? מישהו שהיכרתם קודם, לא עדויות של מי שמכר לכם את הקורס). אני מאמין שיש כאלה שמצליחים, אבל כאמור, לא פגשתי בהם. אלה שכן פגשתי, ניסו, השקיעו כסף וזמן, ולאחר זמן מה ויתרו ועזבו את הנושא.

לכן, לאנשים שאינם רואים את עתידם בעסקים וירטואליים באינטרנט, עדיף להקים עסק אמיתי.

בהקמת עסק לצילום מגבוה, כל ההשקעה היא בציוד מתקדם לתפעול העסק. אין השקעות וירטואליות. אחת הדרכים המאפשרות לבדוק את ההבדל בין עסק וירטואלי לעסק אמיתי, היא לראות מה יש לך למכור אם החלטת להפסיק את הפעילות מכל סיבה שהיא. בעסק וירטואלי, בדרך כלל אין לך מה למכור וכל ההשקעה ירדה לטימיון. לעומת זאת, בעסק של צילום מגבוה, אתה יכול למכור את העסק כולו כעסק חי ופעיל, או למכור את הציוד שהוא ציוד צילום איכותי בעל ערך לטווח זמן ארוך. לחליפין, אתה יכול גם להוריד את היקף הפעילות ו/או להמשיך להשתמש בציוד כתחביב יחודי (בחו''ל יש אנשים המציגים תערוכות מפרי יצירתם בצילום מגבוה וצילומי טבע שנערכו בדיוק בציוד זה).

המסקנה היא שלאנשים שאינם רואים את עצמם מתפרנסים מעסקים וירטואליים, עדיף להשקיע את אותם סכומים בעסק אמיתי ומוחשי וזה בדיוק מה שמאפשרת הקמה של עסק לצילום מגבוה.

נשמח לשתף את הקוראים המעוניינים בכך במידע נוסף ומפורט יותר בדף האינטרנט, אליו ניתן להגיע באמצעות הלינק המצורף. דף האינטרנט יספק לכם יותר מידע לגבי האפשרויות העומדות בפניכם להקים עסק משלכם בתחום הצילום מגבוה בהשקעה שאינה גבוהה. המעוניינים יוכלו להירשם דרך דף האינטרנט (ללא עלות כספית) ולקבל הצעה מפורטת הכוללת עלויות, מפרט הציוד והחומרים הנילווים ופרטים נוספים לגבי הקמת עסק עצמאי לצילום מגבוה.

ועוד משהו חשוב. למה אני כותב בלשון הפונה לגברים בלבד? כי כמו שאתם יודעים, זוהי סתם מגבלה של השפה העברית. העסק נהדר גם לנשים, וכידוע, נשים רבות מנצלות את חוש האסתטיקה שלהם כדי להצטיין בתחום הצילום.

להקמת עסק לצילום מגבוה לענף הנדל"ן וענפים נוספים, בקרו בדף שלנו:
http://www.per.co.il/landing-pages/1684




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב