דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


פוטנציאל השוק של עסק לשירותי צילום בתים מגבוה: הבסיס להצלחה שלך! 

מאת    [ 20/06/2011 ]

מילים במאמר: 542   [ נצפה 1869 פעמים ]

אחד הדברים החשובים בעסק של צילום מגבוה, כמו בכל עסק חדש, זה להבין את פוטנציאל השוק אליו ניתן לפנות עם מגוון השירותים החדשים.

צילום מגבוה הוא עסק מוכן שאתם יכולים לרכוש מעתה בעיסקת חבילה להפעלה מיידית, כולל כל הציוד, האביזרים וחומר הדרכה להפעלה עסקית ושיווקית, וכל זה במחיר סביר ואף מפתיע.

חשוב להבין מהם היתרונות, ואחר כך ניתן, באמצעות הלינק המצורף, להתרשם מן האפשרויות להצטרף לטרנד העתידי של הקמת עסק לצילום נדל''ן בטכניקה חדשה לחלוטין.

להקמת עסק המספק שירותי צילום מגבוה יתרונות רבים: השקעה נמוכה, זמן הקמה קצר ביותר מרגע רכישת הציוד ועד להפעלה, חומר עזר ומידע לכל שלבי ההקמה וההפעלה ואף בהמשך הדרך, שיתופי פעולה עסקיים לקידום הדדי של העסק ועוד.

אחד היתרונות הבולטים הוא פוטנציאל השוק הרחב העומד בפני כל מי שמקים לעצמו עסק כזה, בכל הסגמנטים של השוק ובכל מקום בארץ.

לדוגמא, פלח השוק של משרדי תיווך. בישראל קיימים אלפי משרדים העוסקים בתיווך, והם נמצאים בכל הישובים בארץ. רוב המשרדים הינם מקומיים, חלקם קשורים זה לזה כרשת ארצית. המכנה המשותף לכולם מורכב משני גורמים עיקריים: הם לא מפסיקים לעבוד ללא קשר למצב שוק הנדל''ן, והם זקוקים לתצלומים באופן שוטף. שני גורמים אלה של מכנה משותף חשובים מאוד לעסק של צילום מרחוק כספק התמונות של משרדי תיווך נדל''ן, ומצריכים הסבר ופירוט.

סקירה היסטורית של שוק הנדל''ן מראה ששוק זה עובר שינויים בצורה של גלים, וניתן לזהות בו תקופות הניתנות לאפיון כשוק של קונים לעומת שוק של מוכרים. גם השוק המקביל של השכרת נכסים עובר תקופות דומות. מבחינת משרדי התיווך, וכהשלכה מכך גם מבחינת עסקי הצילום מגבוה, למעשה אין זה משנה: בכל אחת מן התקופות יש צורך בצילומים אטרקטיביים של הנכסים המטופלים כדי להציגם בפני הלקוחות, כחלק מן התחרות בין סוכני הנדל''ן השונים. למעשה, העסק של צילום מגבוה ''רוכב'' על גבי התחרות בין מתווכי הנדל''ן ונהנה ממנה. ניתן אפילו לומר כי ככל שהתחרות בין משרדי הנדל''ן חריפה יותר, כך פוטנציאל השוק לצילום מגבוה זמין יותר.

באופן דומה, ניתן לראות ולהדגים את שפע פוטנציאל השוק של ענף הצילום מגבוה גם בפלחי שוק אחרים של הענף: עיתונות מקומית, רשויות מקומיות, אירועי תרבות וספורט, צימרים, אטרקציות לתיירים, משרדי שמאים ורבים אחרים שרוצים להציג ללקוחות שלהם את הצד הויזואלי של הצעתם או לתעד את עבודותיהם, ועדיף באופן האטרקטיבי ביותר: בצילום מגבוה.

הערה אחרונה לסיום: עידן האינטרנט הקפיץ את פוטנציאל הצילום מגבוה לגבהים חדשים: כל הלקוחות של ענף הצילום מגבוה, בכל פלחי השוק, משתמשים בתמונות כדי לקדם את הפעילות העיסקית שלהם באינטרנט, הן באתרים שלהם והן בפרסום ובאלבומי עבודות. ענף הצילום מגבוה המבוסס על צילום דיגיטלי איכותי, מותאם יותר מכל שיטת צילום אחרת למגמות אלה בשוק והעוסקים בכך יכולים לנצל מגמות אלה למימוש הפוטנציאל בענף.

נשמח לשתף את הקוראים המעוניינים בכך במידע נוסף ומפורט יותר בדף האינטרנט, אליו ניתן להגיע באמצעות הלינק המצורף. דף האינטרנט יספק לכם יותר מידע לגבי האפשרויות העומדות בפניכם להקים עסק משלכם בתחום הצילום מגבוה בהשקעה שאינה גבוהה. המעוניינים יוכלו להירשם דרך דף האינטרנט (ללא עלות כספית) ולקבל הצעה מפורטת הכוללת עלויות, מפרט הציוד והחומרים הנילווים ופרטים נוספים לגבי הקמת עסק עצמאי לצילום מגבוה.

ועוד משהו חשוב. למה אני כותב בלשון הפונה לגברים בלבד? כי כמו שאתם יודעים, זוהי סתם מגבלה של השפה העברית. העסק נהדר גם לנשים, וכידוע, נשים רבות מנצלות את חוש האסתטיקה שלהם כדי להצטיין בתחום הצילום.

פרטים נוספים, הסבר וטופס התקשרות תוכלו לקבל בדף: http://www.per.co.il/landing-pages/1684 או לכתוב לי לכתובת: assaf.becker@gmail.com




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב