דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


ניתוח שוק להקמת עסק של צילום בתים מגבוה, לניצול ההזדמנות העיסקית החדשה 

מאת    [ 20/06/2011 ]

מילים במאמר: 541   [ נצפה 1698 פעמים ]

כמו בכל תחום, גם בתחום הצילום מגבוה, מי שרוצה להקים עסק צריך קודם להבין את המאפיינים של השוק אליו הוא נכנס: מי הלקוחות, מה האלטרנטיבות שמציעים המתחרים, מהם המחירים שניתן לגבות, מה היקף ההוצאות ומה צריך כדי להצליח.

צילום מגבוה הוא עסק מוכן שאתם יכולים לרכוש מעתה בעיסקת חבילה להפעלה מיידית, כולל כל הציוד, האביזרים וחומר הדרכה להפעלה עסקית ושיווקית.

חשוב להבין מהם היתרונות, ואחר כך ניתן, באמצעות הלינק המצורף, להתרשם מן האפשרויות להצטרף לטרנד העתידי של הקמת עסק לצילום נדל''ן בטכניקה חדשה לחלוטין.

לעסק בתחום צילום מגבוה, פוטנציאל שיווקי משמעותי בקרב מספר קהלי יעד. הקהל הטבעי הראשוני הם סוכני נדל''ן, אשר בשנים האחרונות משתמשים יותר ויותר בתצלומים לצורך קידום הנכסים שהם מטפלים בהם למכירה או השכרה. הסיבה לכך ברורה, ומוסברת במשפט הידוע האומר כי ''תמונה אחת שווה אלף מילים''. אפשר להוסיף ולומר, שתמונה מזווית טובה שווה עוד כמה אלפי מילים...

בישראל, עד כה משתמשים המתווכים בתצלומים המצולמים מן המדרכה באופן אופקי, והתוצאה לרוב אינה מחמיאה לבית. בארצות הברית עברו רוב משרדי התיווך לצילום מגבוה, מתוך הכרה בתועלת הרבה של זווית מיוחדת זאת. בישראל, טרנד זה עדיין לא פרץ, מן הסיבה הפשוטה: עדיין לא קמו בישראל עסקים המציעים שירות זה (וזוהי ההזדמנות העסקית שלכם...).

המתווכים וסוכני הנדל''ן הינם הראשונים בשרשרת הלקוחות. למעשה, ההמלצה היא לצלם מספר רב של תצלומים בכל אתר אליו מגיעים לצילום עבור סוכן נדל''ן (הרי במצלמה דיגיטלית אין לכך עלויות נוספות). את התמונות ניתן לאחר מכן להציע ולמכור לכל שרשרת בעלי המקצוע שהיו מעורבים בתכנון ובניית הבית: האדריכל, המהנדס, הגגן, הגנן, הזגג, ואחרונים חביבים: הדיירים החדשים שרכשו את הבית וגאים בו מאוד. להם ניתן להציע את התצלום בהדפסה מהודרת על גבי בד קנבס, מתוח על מסגרת עץ, במחיר סביר (שעדיין משאיר רווח נאה). כמו נושאים נוספים, רוכשי הציוד יוכלו ליהנות מהסכם כמותי להוזלת עלויות ההדפסה על הקנבס.

עד כה צד הלקוחות. והמתחרים? המתחרים הם צלמים המציעים שירותי צילום רגילים. חלקם טובים מאוד, ולכן גם יקרים. אולם, נכון להיום, לאף אחד מהם אין ציוד לצילום מגבוה מעל מוט טלסקופי המאפשר להשיג את האפקט של תמונה בצילום אלכסוני בגבוה. עובדה זאת מהווה יתרון תחרותי מכריע לכל מי שפותח עסק חדש לצילום אלכסוני מגבוה.

ומה באשר למחירים? ובכן, יתרון תחרותי נוסף נובע מכך שהמחירים לצילום מגבוה נמוכים יותר מהמחירים הנהוגים בצילום רגיל. כתוצאה מכך אתם יכולים להציע ללקוחות שלכם מחירים נמוכים יותר, תמורת תצלומים מהזוית הטובה ביותר, ועדיין להישאר עם רווח נאה. זהו יתרון תחרותי משמעותי וחשוב בעיקר לעסק חדש הנכנס לשוק.

יתרון זה אפשרי הודות לכך שההשקעה הראשונית להקמת העסק אינה גבוהה (היכנסו ללינק לקבלת פרטים), את העסק ניתן להפעיל מהבית, ללא צורך בשכירת חנות, משרד או מחסן, ומרכיב ההוצאות הקבועות בכל חודש כמעט אפסי.

נשמח לשתף את הקוראים המעוניינים בכך במידע נוסף ומפורט יותר בדף האינטרנט, אליו ניתן להגיע באמצעות הלינק המצורף. דף האינטרנט יספק לכם יותר מידע לגבי האפשרויות העומדות בפניכם להקים עסק משלכם בתחום הצילום מגבוה בהשקעה שאינה גבוהה. המעוניינים יוכלו להירשם דרך דף האינטרנט (ללא עלות כספית) ולקבל הצעה מפורטת הכוללת עלויות, מפרט הציוד והחומרים הנילווים ופרטים נוספים לגבי הקמת עסק עצמאי לצילום מגבוה.

ועוד משהו חשוב. למה אני כותב בלשון הפונה לגברים בלבד? כי כמו שאתם יודעים, זוהי סתם מגבלה של השפה העברית. העסק נהדר גם לנשים, וכידוע, נשים רבות מנצלות את חוש האסתטיקה שלהם כדי להצטיין בתחום הצילום.

פרטים נוספים, הסבר וטופס התקשרות תוכלו לקבל בדף: http://www.per.co.il/landing-pages/1684 או לכתוב לי לכתובת: assaf.becker@gmail.com




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב