דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


טכניקות תפעול עבור עסק לצילום אלכסוני מגבוה של נדל''ן ואירועים 

מאת    [ 20/06/2011 ]

מילים במאמר: 424   [ נצפה 1826 פעמים ]

מי שפותח עסק לצילום מגבוה, צריך להכיר היטב את ההבדלים בין הטכניקה והתוצאות של צילום מגבוה לעומת האלטרנטיבות הקיימות בשוק. צילום מגבוה הוא עסק מוכן שאתם יכולים לרכוש מעתה בעיסקת חבילה להפעלה מיידית, כולל כל הציוד, האביזרים וחומר הדרכה להפעלה עסקית ושיווקית.

חשוב להבין מהם היתרונות, ואחר כך ניתן, באמצעות הלינק המצורף, להתרשם מן האפשרויות להצטרף לטרנד העתידי של הקמת עסק לצילום נדל''ן בטכניקה חדשה לחלוטין.

להבדיל מצילום אוויר המראה בעיקר גגות ומתווה כללי של אזורי מגורים, מצד אחד, או צילום אופקי של בתים מהרחוב, מצד שני, הטכניקה לצילום מגבוה שונה לחלוטין.

טכניקה זאת מאפשרת להראות לצופה את מה שהישראלים (ובעצם לא רק ישראלים) אוהבים יותר מכל, ככל שמדובר בבתים: לראות בעיניים כמה שיותר אדום של גגות רעפים וירוק של צמחייה.

זה בדיוק מה שניתן להשיג בצילום מגבוה, תוך שימוש בטכניקה נכונה.

כמו שמוסבר בחומר ההדרכה שמקבל כל רוכש, וגם מודגם בסידרה של תמונות מצורפות, המבט המבוקש מושג מזווית המאפשרת לראות בפריים אחד את כל הבית, כולל החצר, מלוא הקומה הראשונה, הקומה השניה הגג והסביבה בה נמצא הבית, תוך דגש בכיוון העדשה אל הצדדים הכוללים את מירב האלמנטים הירוקים. חשוב לראות את הסביבה שהיא הקונטקסט בו מצוי הבית, באופן שלא ניתן להשיג בצילום רגיל מהרחוב.

הצילום מאפשר גם להתגבר על הגדר או החומה המסתירים בדרך כלל את הקומה הראשונה, שהרי זווית הצילום מגבוה מאפשרת מבט מלמעלה כלפי מטה אל מעבר לגדר או החומה.

המטרה לתפוס בפריים אחד את מלוא הבית וסביבתו גם בצילום ממרחק קצר יחסית (מהמדרכה שמעבר לכביש, למשל), מושגת על ידי שימוש בעדשה רחבה של 18 מילימטר, הכלולה בחבילת העיסקה. יחד עם זאת, במקרים בהם הצילום מבוצע ממרחק, ניתן להשתמש במידה מסויימת של זום. את מידת השימוש בזום, יש לבדוק בגובה הקרקע במבט אופקי, לפני הרמת המצלמה אל גובה ביצוע הצילום.

כל פרטי אופן הצילום מוסברים כאמור בחומר ההדרכה המצורף לחבילת העיסקה וכל רוכש יוכל ליהנות  גם בהמשך מליווי להצלחת העסק שלו.

נשמח לשתף את הקוראים המעוניינים בכך במידע נוסף ומפורט יותר בדף האינטרנט, אליו ניתן להגיע באמצעות הלינק המצורף. דף האינטרנט יספק לכם יותר מידע לגבי האפשרויות העומדות בפניכם להקים עסק משלכם בתחום הצילום מגבוה בהשקעה שאינה גבוהה. המעוניינים יוכלו להירשם דרך דף האינטרנט (ללא עלות כספית) ולקבל הצעה מפורטת הכוללת עלויות, מפרט הציוד והחומרים הנילווים ופרטים נוספים לגבי הקמת עסק עצמאי לצילום מגבוה.

ועוד משהו חשוב. למה אני כותב בלשון הפונה לגברים בלבד? כי כמו שאתם יודעים, זוהי סתם מגבלה של השפה העברית. העסק נהדר גם לנשים, וכידוע, נשים רבות מנצלות את חוש האסתטיקה שלהם כדי להצטיין בתחום הצילום.

פרטים נוספים, הסבר וטופס התקשרות תוכלו לקבל בדף: http://www.per.co.il/landing-pages/1684 או לכתוב לי לכתובת: assaf.becker@gmail.com




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב