דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


אירוח אתר - אחסון בחינם או אחסון בתשלום? 

מאת    [ 19/06/2011 ]

מילים במאמר: 407   [ נצפה 2361 פעמים ]

תפקידם של חברות אחסון אתרים הינו אחד. לספק לכם, הלקוחות הנדרשים לפתרון אחסון לאתר, אזור משלכם על גבי שרת האחסון. אזור זה יכיל את קבצי האתר, בסיס הנתונים- במידה ומדובר באתר דינאמי והגדרות נוספות.

כאשר אנו רוכשים מקום אחסון, לרוב, נקבל מהספק חבילה המוגדרת בהגדרות שונות אשר ישפיעו על ביצועי האתר והיכולת לאחסנו. הגדרות אלו כגון מהירות תעבורה, נפח האחסון המקסימלי, כמות בסיסי הנתונים האפשריים ועוד, משפיעות לא מעט על מחירי האחסון. על כן, אין להשוות בין מחירי חברות שונות, כאשר ההתייחסות היא לחבילות שונות. ישנן חברות בשוק המציעות שירותי אירוח אתר בלי הגבלה וישנן אחרות המציעות שירותים נוספים בהתאמה אישית. ללא בחינה מדוקדקת של איש מקצוע אובייקטיבי אשר יבדוק את דרישותינו ויספק המלצות בהתאם, עדיף שלא להתחייב לחבילה מסוימת אצל החברה הספציפית.

בשל התחרות הקשה יש חברות המציעות שירותי אירוח ושירותים נוספים בחינם. הכדאי לבחור בחברה המציעה שירותים חינם או לשלם סכום לא מבוטל ולזכות בשירות אמין ורציני?

אחסון אתר בחינם - שיקולים בעד ונגד

? כולם מכיר את המשפט, מה שאינו עולה כסף אינו שווה כסף. אין זה הגיוני כי חברה אשר שוכרת שירותי אחסון אתרים בתשלום בחוות אחסון תרשה לנו אחסון אתר בחינם. במרבית המקרים תכריז החברה על אחסון בחינם, אך כאשר תבקשו לנהל דיון בנושא המחיר תיאלצו לשלם עבור שירותים נוספים, הכרחיים. זו הדרך של החברה למשוך לקוחות.   

? אחסון אתר בחינם מתאים לאתרים שאינם מכילים מידע עשיר ואינם שוקלים הרבה. אם תוסיפו באתרים בחינם נפח גדול יותר, האתר שלכם  יעבוד באיטיות רבה ואתם עצמכם לא תהיו מעוניינים להחזיקו.

? עבור אתר הדורש נפח אחסון רב, בחרו חברה אשר תציע שירותי אירוח רציניים. כאשר אתם בוחרים חברת אחסון אתרים, קראו את כל האותיות הקטנות שבהסכם. יום אחד אתם עלולים לקום ולגלות כי האתר שלכם כבר לא בגוגל. פנייה ל החברה תספק תשובה כי פעלתם שלא כשורה ועברתם על סעיף אחד או יותר שבהסכם. זכרו, במידה ותרצו אתר מושקע יותר הנותן תעבורה מהירה ונפח רב, תצטרכו לשלם יותר. אתר שאינו מאפשר תעבורה רבה ומהירה ירחיק את הגולשים.

? אחסון אתר בחינם אינו מעניק בדרך כלל שירותי תמיכה. כאשר בוחרים חברה של אחסון אתרים, כדאי להעדיף חברה המעניקה שירותי תמיכה עשרים וארבע שעות ביום ומאפשרת תנועת גולשים בישראל ובעולם כולו בלי הגבלה. 

? אתרי אינטרנט רבים גדלים כל יום ומאחסנים קבצים חדשים. כדאי לשכור שרת וירטואלי. השרת וירטואלי מאפשר לגדול לפי צורך. אפשר להתחיל עם שרת צנוע ולהתקדם ולגדול בהתאם להתפתחות האתר. בכל שרת VPS יש מערכת ניתור המודיעה לכם כאשר השרת יתקרב למיצוי הנפח ושהגיע השעה להגדיל את הנפח. 

 דרוביט בניית אתרים מציעה ממשק ייחודי ושירותי בניית אתר חינם תוך שימוש באחסון מקצועי על שרתי האחסון בארץ.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב