דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


האם ניתוחים פלסטיים יכולים לעזור לקריירה? 

מאת    [ 19/06/2011 ]

מילים במאמר: 438   [ נצפה 2131 פעמים ]

אנחנו צרכנים של התקשורת. מה שהיא מוכרת לנו אנחנו קונים בשקיקה. וחלק מהמוצרים שהיא מציעה לנו היא נעורים אין סופיים וחלומות על כוכבים הוליוודים שיש להם חיים מושלמים, כסף, תהילה, אחוזות ענק, ילדים יפים, שומרי ראש, בני זוג מדהימים, והכי חשוב, הם נראים נפלא. תמיד.


ניתוחים פלסטיים מציעים לנו פיסה קטנה מהחלום ההוליוודי במסווה של הליכים כירורגיים פשוטים. אין ספק שאנחנו רוצים להראות צעירים יותר ויפים יותר.


ניתוחים פלסטיים וכסף

בשנים האחרונות, נעשו מחקרים שמצאו, שניתוחים פלסטיים מתבצעים בכדי לשפר את הקריירה שלהם, כי ההנחה היא שאנשים יפים מרווחים יותר, ויש להם יותר הזדמנויות קידום. הניתוחים הקוסמטיים הפכו למכשיר לקידום הקריירה בקרב אנשים רבים, גברים ונשים שרצים מתחת לסכין המנתח בכדי להשיג את המטרה.

"יש להבין, כי בעולם העסקי, יש דגש רב על מראה חיצוני, והדבר הולך יד ביד עם ביטחון עצמי" טוען מנתח פלסטי המתמחה בבוטוקס והזרקות קולגן. לפי טענתו, אנשים משקיעים הון בשיפור המראה שלהם משום שהם מרגישים שזאת אחת הדרכים להתקדם בסולם החברתי ולהשיג מטרות עסקיות בקריירה שלהם.

האקדמיה האמריקאית לכירורגיה פלסטית מדווחת, כי בין המגמות הבולטות של השנה שעברה, היו אנשים שהגיעו למרפאות של מנתחים פלסטיים מהסיבה שרצו להישאר תחרותיים במקום העבודה ולשמור על מעמדם.

בתשע שנים של מחקר התגלה, כי ישנה עלייה במספר הגברים המעוניינים להישאר צעירים. אך יש לזכור כי ההליכים לא זולים. מנתח פלסטי של השתלת שיער לדוגמא הוא לא דבר זול.
הסיבה שאנשים משקיעים את מיטב כספם בניתוחים פלסטיים הוא שאנו יודעים שאנו נמשכים באופן טבעי לאנשים יותר אטרקטיביים ויש מספיק מחקרים שיגבו את טענה זו. כולם מכירים את המחקר בו תינוקות, ללא מודעות או השפעה מהסביבה, נמשכו באופן טבעי לתמונות של אנשים יפים מאשר פחות יפים..

מראה חיצוני והעולם העסקי

אבל מה הקשר בין ניתוחים פלסטיים לעולם העסקים? ובכן, מחקרים מאוששים את הטענה גם בעולם העסקים.
מחקרים מראים, כי אנשים נאים מקבלים משכורת יותר גבוהה, העובדים עצמם נוטים לעשות יותר דברים למען בוסים שנראים טוב, ונציגי מכירות אטרקטיביים נוטים להיתפס כאמינים יותר ומשכנעים יותר.

אז מה זה אומר עבור אלו מאיתנו, שרוצים להתקדם בעבודה אבל לא נראים כמו בראד פיט או אנג'לינה ג'ולי? ובכן, השכלה גבוהה יכולה לשפר את המראה הפיזי בעיני אנשים אחרים.
אבל, רוב רובם של האנשים בוחרים היום בדרך הקלה של סכין המנתחים ופונים לרופא או מנתח פלסטי בכדי לעבור הליכים קוסמטיים בין אם זה הגדלת חזה, ניתוח אף, העלמת קמטים, השתלת שיער ועוד..

לסיכום, ההיסטוריה היא, כמובן, מלאה באנשים מצליחים מאוד, שלא היו נאים במיוחד: תחשבו על נפוליאון או אלברט איינשטיין. אבל אלה היוצאים מן הכלל, וכנראה שאנו חיים בעידן אחר, עידן בו מראה הוא הכל והחלום ההוליוודי לא יכול להתקיים בלעדיו..




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב