דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מחשבון ביוץ ושיטת המודעות לפוריות 

מאת    [ 18/06/2011 ]

מילים במאמר: 485   [ נצפה 3970 פעמים ]

שיטת המודעות לפוריות או השיטה טבעית היא שיטה המשלבת הקשבה לגוף באמצעות פרמטרים שונים על מנת להכיר את הגוף לשם כניסה להריון. היכרות עם הגוף מסייעת לנשים לזהות את הביוץ, את הימים הפוריים והימים שאינם פוריים ועל ידי כך לדעת מתי ניתן להיכנס להריון.

השיטה הטבעית מסתייעת בשלושה סימני פוריות: חום הגוף הבסיסי שנקרא חום השחר, הפרשות ואגינליות המעידות על מצב הפוריות לאורך החודש וכן שינויים בצוואר הרחם.

מחשבון ביוץ וחום השחר

חום השחר הוא החום הבסיסי של הגוף בעת המנוחה. הזמן הטוב יותר למדוד אותו הוא מיד עם היקיצה בבוקר. המדידה מתבצעת על ידי הנחת מדחום תחת הלשון. לפני הביוץ הטמפרטורה הנמדדדת הינה נמוכה ואילו לאחר הביוץ עולה הטמפרטורה בכ-0.5 מעלות צלזיוס. התנודות בטמפרטורת הגוף נובעות מההורמונים המופרשים לגוף בתקופות המחזור השונות, העלייה בטמפרטורה נובעת מהפרשת הורמון הפרוגסטרון. זיהוי העליה בטמפרטורה מעיד על התרחשות הביוץ. אם זאת לעיתים קרובות לוקח זמן עד שמצליחים לזהות את הביוץ והעלייה בטמפרטורה.

הפרשות ואגינליות

לנשים בתקופת הפוריות יש הפרשות ואגינליות המושפעות מהפרשת ההורמונים השונים במהלך המחזור. ההפרשות במשך החודש הינן לרב במרקם קרמי או מימי ואילו ההפרשות לפני הביוץ הינן במרקם צמיגי, שקוף וללא ריח. לאחר הביוץ מתיבשות ההפרשות. על ידי מדידת חום ומעקב אחר ההפרשות ניתן לזהות את הימים הפוריים והימים שאינם פוריים. עם זאת יש להיזהר לשם לימוד וזיהוי ההפרשה דרוש זמן ממושך וכן הדרכה שכן ניתן להתבלבל בקלות בזיהוי סוג ההפרשה ולכן שימוש בסימן זה לזיהוי הביוץ אינו בטוח ומאוד מסוכן.

שינויים בצוואר הרחם                 

בתקופה שאינה פורייה צוואר הרחם, המחובר לנרתיק מצד אחד ולרחם מצד שני, סגור וקשה. בתקופה הפוריה, סמוך למועד הביוץ, נפתח צוואר הרחם ונהיה רך יותר. השינויים הללו נועדו כדי לסייע לתאי הזרע להיכנס פנימה לסיוע להליךההפרייה.

לימוד הסימנים וזיהויים הינו תהליך אשר אורך זמן ממושך ויש להיעזר בהדרכה על מנת ללמוד ולדעת כיצד לזהות באמצעות הסימנים את הביוץ ותקופת הפוריות. אם זאת מחשבון ביוץ יכול לסייע ביישום השיטה, בהגברת פשטות השימוש וכן בהעלאת אחוזי הביטחון בשימוש ל- 99.3%.

מחשבון ביוץ הינו מחשבון חכם אשר באמצעות מדידת חום השחר ותוכנה מתוחכמת אשר מחשבון הביוץ מאובזר בה, מזהה את מועד הביוץ וכן את הימים הפוריים והימים שאינם פוריים. מחשבון ביוץ הינו בטוח לשימוש ב-99.3% וכן מסייע לנשים אשר רוצות להשתמש בשיטה הטבעית אך מתקשות בכך בשל תקופת הלימוד הדורשנית והארוכה וכן רוצות אחוזי ביטחון גבוהים.

אתר ביוץמחשבון.co.il הוקם על מנת להכיר לנשים את מחשבון ביוץ לכניסה להריון ומחשבון ביוץ למניעת הריון. באתר יש כתבות רבות ומידע אודות: ביוץ, כניסה להריון, מניעת הריון וכן פורום פעיל אודות מחשבון ביוץ שאלות ותשובות.

אתר ביוץמחשבון כולל מידע רב על שימוש במחשבון ביוץ לצורך מניעת הריון או לצורך כניסה להריון באופן בטוח ונטול חומרים כימיים.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב