דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


טיפים לבחירת טבעות אירוסין 

מאת    [ 17/06/2011 ]

מילים במאמר: 477   [ נצפה 2312 פעמים ]

טיפים לבחירת טבעות אירוסין

כל זוג שכבר התחתן יודע שבחירת טבעות אירוסין היא חוויה מאוד מהנה, הרבה יותר מהנה מקניית טבעות נישואין. בעוד הקנייה האחרונה מוגבלת מטעמי דת והלכה, קניית טבעות אירוסין מאפשרת לכם לבטא את הטעם האישי שלכם בצורה הרחבה ביותר. במילים אחרות, עם טבעות אירוסין אפשר להתפרע, יש היום המון סגנונות שונים, החל מטבעות סוליטר קלאסיות, כאלו עם יהלום יחיד במרכז הטבעת וכלה בטעות אירוסין מאוד לא קונבנציונליות, כאלו שלא מצהירות "טבעת אירוסין לפניך".

בגלל הסגנונות הרבים, בחירה טבעת אחת שתתאים לטעם האישי שלך וגם (וזה לא פחות חשוב) תסמל עבור שניכם את האהבה והמחויבות שלכם זה לזו, אינה פשוטה.  אספנו עבורכם מספר סגנונות שלדעתנו הם היפים ביותר בתחום של טבעות אירוסין –

הסגנון הקלאסי - כאן נכנסות טבעות אירוסין שהן טבעות סוליטר, שתיארנו קודם לכן וגם טבעות עם שלושה אבנים, כאשר כל אבן מסמלת – עבר הווה ועתיד. ויש גם טבעות אירוסין עם יהלום בחיתוך פרינסס, סגנון מתחוכם ואלגנטי של אבן מרכזי בחיתוך ריבועי או מלבני.

סגנון הוינטאג'- הסגנון האהוב על אוהבות הנוסטלגיה. טבעות אירוסין של פעם – שנות העשרים והשלושים של המאה הקודמת, הכוללות עיטורי זהב עדינים ובדרך כלל שיבוץ מספר יהלומים.

סגנון הוליווד- טבעות שחביבות על שחקניות קולנוע כמו נטלי פורטמן או קת'רין הייגל ועוד. טבעות אלו הרבה פעמים הן בצורת פרח או הן בעלות יהלום בצורת טיפה או משולש... כל דבר שהוא מעניין ואופנתי. ויקטוריה בקהאם למשל, מאוד אוהבות תכשיטים עם יהלומי פרינסס ויהלומים בצד. ג'ניפר אניסטון ידועה בתור חובבת ספירלות ותכשיטים מעניינים. ג'יי לו המהממת אוהבת תכשיטים עם יהלומים ואבני חן. כל אחת מהן יכולה לשמש לכם השראה כאשר אתם בוחרים טבעת.

סגנון מודרני / רטרו- אלו הן טבעות אירוסין שאי אפשר ל"נחש" עליהן מיד שהן טבעות אירוסין. היהלום הוא הרבה פעמים לא בולט ומוחצן אלא יוצר איזושהי צורה מעניינת עם מספר יהלומים בצדדים, והטבעת עצמה גם היא, בעיצוב לא שמרני.

אחרי שבחרתם סגנון טבעת שאתם רוצים, השוו מחירים במספר חנויות אונליין, צמצמו את הבחירה לשניים שלושה מקומות. בעת הגלישה מומלץ לשים לב ממי אתם עומדים לקנות את הטבעת – האם זו חברה בעלת שם, הפועלת הרבה זמן בתחום? מה איכות היהלומים שהיא מוכרת? האם יש לה תעודות המעידות על איכות היהלומים?

כמו כן כדאי גם לבדוק איך אותה חברה מתנהלת- האם היא נוקטת ביושר פרסומי וליד כל טבעת מציגה מחיר? חברות שלא עושות זאת, פשוט מבזבזות את זמנכם, כי יתכן ותראו טבעת שמאוד תאהבו וכשתגיעו לחנות תגלו שמחירה מרקיע שחקים (אל תכניסו את עצמכם למצבים כאלו, זה יכול להיות מאוד מאכזב , במיוחד עבור הכלה עבורך, הכלה).

לאחר שסימנתם שניים שלושה מקומות של טבעות אירוסין ובחרתם סגנון טבעת שאתם מעוניינים בו, צאו לדרך. מומלץ להרים טלפון לפני, כי יש מקומות שלא מקבלים אם לא קובעים פגישה מראש, מטעמי בטיחות. בעת הקנייה, קחו את הזמן שלכם, אל תתנו לאיש להלחיץ אתכם, כמו שאומרים אתם הלקוח ואתם קובעים, והעיקר שיהיה במזל טוב.

שירה צ'רטוק, כתבת שיווקית




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב