דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מועדוני לקוחות הדרך הבטוחה לצרכנות נכונה 

מאת    [ 16/06/2011 ]

מילים במאמר: 479   [ נצפה 2985 פעמים ]

בטח רובכם שמעתם על ההנחות המדהימות שניתנו לחברי מועדון חבר - אנשי הצבא והביטחון בירידי מכירות ביבנה, וחשבתם לעצמכם, רגע איך אני משיג בעצמי כאלה הנחות, מה סוד הכוח של חבר? כל הסיפור הוא קנייה קבוצתית- כוח קנייה מרוכז ומגובש שיש בכוחו ליצור פלח שוק מהותי וכך לנצל את כוחו להשגת הטבות והנחות שבצורה אחרת לא היו מתקבלות. בעצם לא צריך להרחיק בתיאורים ודוגמא בולטת תקבלו מהתפשטות אתרי הקופונים שצצים בכל מקום ברחבי האינטרנט כפטריות אחר הגשם, וכיצד אתרי הקופונים עובדים בדיוק על אותו בסיס של מכירה קבוצתית, בתי עסק מפרסמים במסגרת האתרים מגוון מבצעים והנחות דמיוניות שלא קיימות בשום מקום אחר, אך העסקה תיכנס לתוקף רק אם מספר מינימאלי של רוכשים ייקנה לבסוף את המוצר או השירות. בדיוק מסיבה זו הקימה חברת cal מגוון מועדוני לקוחות שמהווים כוח קנייה משמעותי וכך מקנים לכם הנחות והטבות מדהימות, כאשר שניים ממועדוני הלקוחות הם powercard ומועדון יחד.

מועדון יחד 

מועדון יחד מיועד לחברי הסתדרות הרפואית בישראל, ומעניק לכם מבצעים והנחות לרוב, כרטיס המועדון בעל סמל הסתדרות הרפואית מספק לכם הנחות במעמד החיוב במגוון רחב של עסקים. פירוט ההנחות יישלח לביתכם בחוברת תקופתית. לקוחות על הבנקים מוזמנים להצטרף לחברות במועדון, רק תהיו חברי הסתדרות הרפואית בישראל.

מועדון PowerCard 

מועדון PowerCard מעניק לחבריו הנחה קבועה על כל קנייה המתבצעת באמצעות כרטיס האשראי של המועדון. המועדון כולל מגוון רחב של חברות המספקות שירותים ומוצרים שונים ובמעמד הרכישה תזכו להנחה קבועה בהתאם לפירוט הבא: החזר כספי בשווי10%  ברשת אקססורייז, החזר כספי בשווי8%  ברשת קפה ג'ו, החזר כספי בשווי  7%ברשת סאקוני, Celio וברשת הפרחים ZER4U. החזר כספי השווי 6% ברשת מגה ספורט, שווי של 5% בחנויות תחנת הדלק TEN חברה לדלק, אפריל, טויס אר אס, קרביץ, טלפארמה. החזר כספי בשווי 4$ ברשת ביתילי והום סנטר, החזר כספי של 3% בשטיח המעופף וברשתות  BigBox ובסט ביי. ולסיום , החזר כספי בשווי 1.6% בתחנות הדלק שלTEN . בנוסף חברי המועדון זכאים למגוון מבצעים והטבות חודשיים בעסקי המועדון ולמסלול צבירה נוסף בשם ExtraPower, המאפשר לכם להגדיל את צבירת ההחזר הכספי לעוד אלפי עסקים בכל הארץ. הנכם יכולים להצטרף למועדון במוקד השירות הטלפוני וברשת הום סנטר וטויס אר אס.

ההחזר הכספי מוענק לכם בהמחאה המגיעה לביתכם מדי חודשיים ובה החזר כספי על הסכום הצטבר שרכשתם בבתי עסק של המועדון. בעזרת המחאה זו תוכלו לבצע קניות נוספות בבתי העסק. כמו כן רשת הום סנטר מציעה לחברי המועדון הצטרפות בכל סניפי הרשת והנחה של 7% בעת הקנייה הראשונה ברשת. בנוסף ישלחו לבתיכם שוברי הנחה בשווי 10% עם הצטרפותכם למועדון. ותהיו זכאים למתנת הצטרפות של חמישה כרטיסי PowerGift בסך של 50 ש"ח כ"א ושווי כולל של 250 ש"ח. לתשומת ליבכם מימוש הכרטיסים מהווה הסכמה לתנאי המבצע, והכרטיסים מוגבלים בזמן לחודשים מסוימים ועליכם לנצל אותם בזמן. במידה ותשתמשו בכרטיסים התחייבתם בזאת להיות חלק מחברי המועדון ולהחזיק בכרטיס מועדון PowerCard לתקופה מינימאלית של שנתיים וכן לרכישה ממוצעת של 1000 ש"ח לפחות בכרטיס PowerCard במהלך השנתיים.  במידה ולא תעמדו בתנאים אלו תחוייבו בגין שווי כרטיסי ה PowerGift שמימשתם.

 

 

בן גיל




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב