דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


עיצוב דירה חדשה לפי טעמכם 

מאת    [ 15/06/2011 ]

מילים במאמר: 503   [ נצפה 3064 פעמים ]

מעבר לדירה חדשה, בין אם משופצת או מ"הניילון" הוא תמיד משמח ומרגש כאחד, אך בטרם הכניסה עלינו לשאול את עצמנו מה מטרתו של כל חלל וחלל ומה סוג האנרגיה והאוירה שהיינו רוצים שישדר. סלון הוא מקום לאירוח ומאכלס לרוב את כל המפגשים החברתיים בעוד מטבח הו מקום לבישול, האם הוא גם המקום בו תיאכל התוצרת או שמא יש צורך בחלל נוסף לאכילה משותפת? חדר השינה אמור לשדר תשוקה ויצרים או שמא רומנטיקה ושלווה? כלינו לשאול את עצמנו שאלות אלו ועוד ואולי כמו שלא ננסה לנתח לבד את עצמנו ונפנה לרופא שהוא איש המקצוע, עלינו לפנות למעצב פנים שיגיע יחד איתנו לרזולוציות הללו.

רבים יחששו לפנות למעצב הפנים מתוך מחשב שגויה שמא טעמו יתנגש עם טעמם אך האמת היא כי עיצוב פנים נכון הוא לקיחת חלומו וחזיונו של לקוח ולאחר פירושו המעוצב על ידי מעצב הפנים לצקת אותו אל תוך החלל.

הבחירה לדוגמא של וילונות או מצעים אולי נראית קטנה וחסרת משמעות אך למען האמת כל פרט הכי קטן תורם לאווירה ולהרגשה הקוהרנטית השלמה אליה אתם שואפים לתת לבית החדש שלכם. אם בוילונות עסקינן, הרי מדובר בפריט פשוט שיכול לשנות את המראה החזותי הכולל של חדר, החל מבחירת הצבע וכלה בבחירת המרקם והבד, דומה אם כן גם בחירת המצעים. סט שלם ואחיד של מצעים (ציפיות סדין וציפה) יכול להכתיב אוירה שלמה לחדר- לבנים ורגועים או שמא משחק צעיר ושובב של צבעים וטקסטורות? כל אלא בחירות שיש לבצע בחכמה תוך התחשבות בפלטת הצבעים של החדר.

אופציה נוספת התופסת תאוצה בתחום עיצוב הפנים בשנים האחרונות הוא השימוש הנועז בטפטים. טפט יכול לתת לחדר תחושה אחרת ולקחת אותו למקום שצבע לא יכול ובניגוד לימים עברו בהן היה צורך בקריאה לבעל מקצוע על מנת להדביק את הטפט כמו גם הסרתו מהקיר כיום השימוש הפך קל ומהיר ובכך גם לנפוץ הרבה יותר. את הטפטים מחלקים לשני סוגים עיקריים על פי סוגם - נייר ווניל, כאשר לכל אחד היתרונות והחסרונות שבהם, בעוד לטפט נייר אורך חיים קצר יותר מלווניל וצבעו נוטה לדהות הוא "נושם" הרבה יותר טוב מהווניל הפלסטיקי מאחר והוא מאפשר לקיר שמאחוריו לספוג ולשחרר לחות אל הבית. השמתם של שני סוגי הטפט על הקיר היא זהה כאשר ההבדל העיקרי (והחשוב) בינם הוא הדבק בו משתמשים. יש לוודא תחילה כי סוג הדבק אכן מתאים לסוג הטפט על מנת למנוע את עוגמת הנפש שבבועות והקילוף שלו מהקיר בתום העבודה. גם מדבקות קיר הן אלמנט עיצובי מצויין, והן מתאימות לכל חדרי הבית.

נושא נוסף שמתרחש בקרב המקצועיים והחובבניים שבין המעצבים הוא העיסוק בריהוט כמוקד משיכה ראשי בחלל. אם בעבר כיסא היה רק כיסא ושולחן היה אמור לספק צורף פונקיונלי הרי שהיום לריהוט מקום של כבוד בפנתיאון החלל, לא עוד כיסא כי אם יצירת אומנות, התייחסות שהובילה במידה מה לטרנד שיפוץ הריהוט הישן והענקה של סיבוב שני לו כפריט מעוצב וחושני על ידי שימוש בריפוד מעניין או צבע נועז.בבחירת ריהוט חדש לבית אל לנו להקל ראש, יש לחשוב על הפונקציה שאנו מבקשים מהרהיט למלא, מה התקציב שאנו מקציבים לרכישתו והאם צבעו צריך "לשבור" את הצבעוניות או להשתלב איתה? כולן שאלות שמעצב פנים מוכשר ומנוסה יברר יחד איתכם ויישם בצורה הטובה ביותר.

עורכת תוכן בפארטי אפ מיזם גרופ - בניית אתר אינטרנט וקידום בגוגל.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב