דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


בנגקוק - סגנון של המזרח, אווירה של המערב! 

מאת    [ 15/06/2011 ]

מילים במאמר: 347   [ נצפה 2518 פעמים ]

 

בנגקוק, עיר הבירה של תאילנד, מתאימה לכל סוגי החופשה, חופשה למשפחות עם ילדים, חופשה רומנטית לזוגות אוהבים וחופשה לצעירים המחפשים עיר מיוחדת וססגונית עם אטרקציות מיוחדות. לבנגקוק יש קסם מיוחד, היא משלבת תרבות מערבית עם מזרחית, אווירת מסחר וחול עם אווירה רוחנית ומיסטית.

 

 בנגקוק - כמה המלצות למקומות שאסור לפספס


    • הארמון המפואר - כל מי שמגיע לבנגקוק חייב לבקר בארמון המלך המפואר. ארמון המלך הוקם בשנת 1782 ושימש במשך למעלה ממאה וחמישים שנה כמקום מגורים למלך. את הארמון בנו בצורה מיוחדת, בסגנון אדריכלות תאילנדית תוך מתן תשומת לב לכל הפרטים הקטנים. מסביב לארמון יש מוזיאונים המציגים חפצי אומנות נדירים. ביקור בארמון ובמוזיאונים אשר מסביבו הוא חוויה תרבותית שאסור להפסיד.

    • השוק הצף - בשוק הצף תוכלו לקנות על גבי סירות צפות המלאות בכל טוב, בפירות טריים, במיצי קוקוס בתבשילים מסורתיים ועוד. השוק הומה תיירים, רועש וסואן ומהווה חוויה מיוחדת לכל מי שמבקר בו.

    • רחוב הקואסון - רחוב הקואסון הוא הרחוב המרכזי של בנגקוק. זהו רחוב הומה אדם צבעוני ותוסס במשך עשרים וארבע שעות. רחוב הקואסון מהווה גם תחנת מוצא לטיולים ליעדים שונים בתאילנד. ברחוב הקואסון תוכלו לפגוש הרבה תיירים מישראל המבקרים בבית חב"ד ובמסעדה בבעלות ישראלים, מקומות המהווים מקום מפגש, תחנת מידע ולהחלפת חוויות.

    • פט פונג - פט פונג הוא אזור מרכזי בחיי הלילה של בנגקוק. יש המכנים אותו כאזור האורות האדומים. תוכלו לבקר במועדוני לילה ולצפות ברקדניות הרוקדות בלבוש מינימאלי. ברחובות יש דוכנים ובהם תוכלו למצוא חיקויים רבים למותגים יוקרתיים.

 

 

 בנגקוק - מידע על התחבורה הציבורית


    • התחבורה הציבורית בבנגקוק זולה  ויעילה. אין צורך לשכור מוניות או ריקשות. ב"טורי סטאינפורמיישן" הנמצא מול בית חב"ד, על יד רחוב הקואסון, תוכלו לקבל בעברית מידע על כל קווי האוטובוסים.

    • כאשר נוסעים לטיול מחוץ לבנגקוק, כדאי לקחת אוטובוס לילה. האוטובוסים הבין עירוניים גדולים, נוחים ומפנקים ועם שירותים צמודים. תוכלו לחסוך מלון, לישון ולהגיע לקראת הבוקר ליעד.

    • טוק טוק הוא כלי תלת אופן הנע ברחובות בנגקוק ומגיע לכל מקום. כאשר אתם עולים על טוק טוק סכמו את המחיר מראש ואל תתפתו להצעות שונות שיציעו לכם הנהגים.

 

 

ניתן למצוא מידע עדכני על מחירי מלונות בבנגקוק, מדריך מפורט כיצד לבחור מלון בבנגקוק, סקירה של חברות תעופה ובנגקוק אייר בפרט באתר תאילנד.co.cc וכמו כן מידע כללי נוסף אודות תאילנד.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב