דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


3 הדרכים הטובות ביותר לשיפור עמלות השותפים בין לילה. 

מאת    [ 14/06/2011 ]

מילים במאמר: 603   [ נצפה 4033 פעמים ]

עולם אידיאלי של שיווק שותפים אינו מחייב שיהיה לך אתר משלך, התמודדות עם לקוחות, החזרים, פיתוח מוצר ותחזוקה. זו אחת הדרכים הקלות ביותר של שיגור לעסק מקוון להרוויח רווחים יותר.

 בהנחה שאתה כבר נמצא בתוך תוכנית שותפים, מה יהיה הדבר הבא שאתה רוצה לעשות? להכפיל, או אפילו לשלש, את העמלות שלך, נכון? איך אתה עושה את זה?

 הנה כמה טיפים בעלי עוצמה על איך לשפר את העמלות בתוכנית השותפים שלך בין לילה.

 1. מצא את התוכנית הטובה ביותר ואת המוצרים לקידום. ברור, אתה רוצה לקדם תוכנית שתאפשר לך להשיג את הרווחים הגדולים ביותר בזמן הקצר ביותר האפשרי.

 ישנם מספר גורמים לשקול בבחירת תוכנית כזו. לבחור את אלה שיש להם מבנה בו העמלה נדיבה. ודא כי יש מוצרים שיתאימו לקהל היעד שלך, וכי יש רקורד מוצק של משלם השותפים בקלות ובזמן. אם אתה לא מצליח להגדיל את ההכנסות שלך,עזוב את התוכנית והמשך לחפש תוכנית טובה יותר בה תוכל להרוויח כסף.

 יש אלפי תוכניות שותפים באינטרנט, דבר אשר נותן לך את סיבה להיות בררן. אתה הרי רוצה לבחור את הטוב ביותר כדי להימנע מאובדן כספי הפרסום שלך.

לכתוב דו"חות חינם על המוצר או ספר אלקטרוני קצר להפיץ מהאתר שלך. יש אפשרות גדולה כי אתה מתחרה עם שותפים אחרים שמקדמים את אותה התוכנית. אם אתה מתחיל לכתוב דוח קצר הקשור למוצר אותו אתה מקדם, תוכל להבדיל את עצמך מאנשים אחרים.

 בדו"חות, ספק קצת מידע בעל ערך בחינם. אם אפשר, להוסיף כמה המלצות על המוצרים עשה זאת. עם ספרים אלקטרוניים, אתה מקבל אמינות. הלקוחות יראו בך כאמין, וכך הם ימשכו לבדוק את מה שאתה מציע.

 2. לאסוף ולשמור את כתובות הדוא"ל של מי שהוריד את הספרים האלקטרונים בחינם שלך. זוהי עובדה ידועה כי אנשים לא יבצעו רכישה על בפעם הראשונה, אבל אתה רוצה לשלוח את המסר שלך יותר מלבצע מכירה.

 זו סיבה פשוטה מדוע אתה צריך לאסוף את פרטי איש הקשר של אלה שהורידו את הדיווחים שלך בספרים האלקטרוניים. אתה יכול לעשות מעקבים על קשרים אלה כדי להזכיר להם לבצע רכישה ממך בהמשך.

 קבל את פרטי איש הקשר של הלקוח הפוטנציאלי לפני שליחתם לאתר האינטרנט של הספק. זכור כי אתה נותן פרסומת חינם לבעלי המוצר. אתה מקבל תשלום רק בעת ביצוע המכירה. אם אתה שולח את הפרטים ישירות אל הספקים, רוב הסיכויים שהם יאבדו אותך לנצח.

 אבל כאשר אתה מקבל את השמות שלהם, אתה תמיד יכול לשלוח מסרים שיווקיים אחרים כדי שהם יחזרו ויקנו ממך וכך תוכל להרוויח עמלה מתמשכת במקום מכירה חד פעמית בלבד.

 פרסום ידיעון מקוון. זה תמיד הכי טוב להמליץ ??על המוצר למישהו שאתה מכיר לעומת למכור לאדם זר. זוהי המטרה מאחורי פרסום הידיעון שלך. זה גם מאפשר לך לפתח מערכת יחסים המבוססת על אמון עם המנויים שלך.

 אסטרטגיה זו היא איזון עדין בין אספקת מידע שימושי עם מגרש המכירות. אם תמשיך לכתוב מאמרי מערכת אינפורמטיבי תוכל לבנות תחושה של הדדיות אצל הקוראים שלך והיא עשויה להוביל אותם לתמוך בך על ידי קניית המוצרים שלך.

 3. בקש עמלה גבוהה יותר מאשר העמלה הרגילה מהסוחרים. אם אתה כבר מוצלח עם קידום מסוים, אתה צריך לנסות להתקרב לסוחר ולשאת ולתת על עמלה עבור אחוז המכירות שלך.

 אם הסוחר הוא חכם, הוא או היא צפוי להעניק לך את בקשתך ולא לאבד נכס יקר- אותך. זכור כי אתה אפס סיכון השקעה בשביל הסוחר שלך, אז אל תתבייש לבקש עוד כסף על העמלות שלך. רק תנסה להיות הגיוני עם זה.

 נסה את האסטרטגיות האלה ותראה את ההבדל, זה יכול להפוך את הצ'קים מהעמלה שלך בזמן הקצר ביותר.

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב