דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הלוואות ואשראי הדלק של העולם הכלכלי 

מאת    [ 14/06/2011 ]

מילים במאמר: 490   [ נצפה 1714 פעמים ]

 

כשמסתכלים מבחינה כלכלית טהורה כיצד עובד העולם העסקי והכלכלי בעולם מבינים כי ללא מינוף אין בעצם זכות קיום למרבית העסקים והכלכלה הייתה תקועה במקומה. אם ברצונו להניע ולדאוג להתפתחות הכלכלה וצמיחתה בין אם מדובר בצרכן פרטי או בחברות ענק הדבר אפשרי רק בזכות הלוואות ואשראי.

דוגמא בולטת לכך היא קבוצת מנצ'סטר יונייטד שנרכשה על ידי משפחת גלייזר האמריקאית בהלוואת ענק של הבעלים. לצורך רכישת הקבוצה נלקחה הלוואה והקבוצה עצמה הושמה כערבות, כך שמנצ'סטר יונייטד שהייתה עד לאותה תקופה אחת מהקבוצות העשירות בעולם נהפכה לקבוצה הנושאת גרעון קבוע בעקבות הלוואת הבעלים, אך השיקול הכלכלי של המשפחה הינו כי עם הזמן השווקים הופכים להיות יותר בינלאומיים וניתן יהיה להנפיק את מנצ'סטר יונייטד בבורסה בהונג קונג והתקדמות הטכנולוגית של הטלוויזיה תשנה את חוקי המשחק כך שלבסוף תצליח המשפחה לכסות את המינוס ולהרוויח בעתיד, כך שצריך בהתחלה הלוואה בכדי שהעסק יפעל בכדי שבעתיד יהיה רווחי. רק לסבר את האוזן משפחת גלייזר סירבה לסכומי עתק שהוצעו לה בכדי למכור את הקבוצה מתוך אמונה בדרכה הכלכלית.

לא מדובר רק על עסקים וחברות ענק אלא גם על עסקים קטנים, היות ודרוש בדרך כלל הון ראשוני בכדי הקמת העסק. העסק בתחילה מתבסס על הלוואה ולאחר תקופה הופך רווחי כל שניתן להחזירה ולהמשיך להרוויח. לא מדובר במשחק ילדים ולכן חיוני להכין תוכנית עסקית ולבדוק כמה בדיוק הון נדרש ובתוך כמה זמן הערכה כי הכסף יוחזר. הלוואות לעסקים קטנים ניתנות על ידי הממשלה לצורך עידוד ופיתוח הכלכלה, אין ספק כי הלוואות ואשראי הם הדלק המניע את העולם הכלכלי.

הלוואות חוץ בנקאיות בדרך הנוחה

הצרכן הפרטי מהווה גם חלק חשוב מהחגיגה וכיום חלקו בשוק ההלוואות גדל אודות להחלטת הבנקים לאסור אוברדרפט בחשבון הפרטי וכן חוק מדינה שאפשר לקחת הלוואות חוץ בנקאיות מגורמים אחרים מלבד הבנקים. נבהיר כי אין מדובר בשוק אפור אלא בחברות חוקיות ומבוססות כמו חברות כרטיסי האשראי, בתי ההשקעות וחברות הביטוח המציעות הלוואות חוץ בנקאיות במסלולים נוחים וגמישים. הלוואות חוץ בנקאיות ניתנות לרוב בצורה מהירה ביותר ללא פרוצדורה מיותר וערימת מסמכים, חברות האשראי ישמחו שתיצרו עימם קשר בטלפון או באינטרנט ותוך מספר ימים תקבל הלוואה בקלות ויעילות, חברות האשראי מודעות למסגרת שלכם וליכולת הכלכלית שלכם על סמך הוצאות העבר ולכן יכולות לבדוק בקלות אם תעמדו בהחזר.

הלוואה לכל מטרה

הלוואות חוץ בנקאיות מאפשרות שלא לפגוע במסגרת האשראי בבנק ופותחות למעשה עוד נתיב הלוואה חדש כך שבעצם אתם יכולים בחוכמה לנתב את ההלוואות שלכם ממספר גופים, אך כמובן בזהירות ובאחריות. אין הכוונה כי תיכנסו לחובות ענק ולבור כלכלי. שוק ההלוואות החוץ בנקאיות למעשה מאפשר לקחת הלוואה לכל מטרה ביתר קלות, אם פתאום יש לכם הצעה עסקית מיידית או שבא לכם לשפץ את הדירה, לנסוע לטיול בחו"ל, להתפנק במלון בארץ, לרכוש רכב חדש או יד שנייה ועוד. השוק היום יותר פתוח ונגיש, לדוגמא יבואני הרכב מציעים מסלולי מימון לרכישת רכבים חדשים כך שעליכם לשלם מקדמה מסוימת בתשלום אחד ושאר הסכום מתחלק על פני תשלומים חודשיים בריבית מסוימת כאשר הסכום עצמו נלקח מהבנק או מחברת מימון וכך אתם יכולים להרשות לעצמכם לרכוש רכב שבמצב אחר אין לכם את הסכום הדרוש לקנייתו.

.

 

 

בן גיל




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב