חברת TNS טלסקר מפרסמת השבוע, כמדי חודש, את נתוני סקר TIM העדכניים שלה. הסקר בודק מדי חודש בקרב מדגם מייצג של אוכלוסיית הגולשים הישראליים שבגלאי 13+ את שיעורי החשיפה שלהם לאתרים השונים. גם החודש, כמו בכל החודשים האחרונים נמצאה גוגל במקום הראשון, עם שיעור חשיפה שבועי של כ-92% מהגולשים.
מדובר בעלייה של כשלושה אחוזים לעומת החודש הקודם, או במילים אחרות, בכ-3.6 מיליון גולשים בשבוע שנכנסים לאתרי גוגל. במקום השני נמצאת פייסבוק, עם שיעורי חשיפה שבועיים של 72.2%. במקום השלישי אתר הסרטונים יוטיוב, עם שיעור חשיפה של 67.5%, במקום הרביעי וואלה! עם 65.9% ובמקום החמישי ynet עם 63.1%.
מייד לאחריהם נמצאים בחמישיה השנייה האתר של קשת, מקו, עם שיעור חשיפה של 36.8, לוח יד 2 עם שיעור חשיפה של 28.5%, נענע10 עם שיעור חשיפה של 28.1%, זאפ עם שיעור חשיפה של 25.4%, והאתר של בזק B144, עם שיעור חשיפה של 24.2%. במקומות 11 עד 15 נמצאים, לפי הסדר: תפוז, NRG, דפי זהב, כלכליסט וגלובס.
סקר TIM בחן החודש גם את שיעורי ההתעניינות של הגולשים בישראל באפליקציות המיועדות לטלפונים ניידים. על פי הסקר, כרבע מהגולשים הורידו בשלושת החודשים האחרונים לפחות אפליקציה אחת לטלפון הנייד שלהם. רבע הורידו אפליקציה בתשלום.
כדי לקבל עוד תובנות חשובות, המלצות מעשיות, טיפים שימושיים, אתרים נבחרים וסרטונים מרתקים, הירשם בחינם!!! – www.pcon.co.il/data/abm/abmc.asp?b=1365&z=33
למידע נוסף על קובי שפיבק Bsc., MBA - העורך הראשי של pCon
בפייסבוק - www.facebook.com/pcon1
בלינקדין - www.linkedin.com/in/kobyshpivak
קובי שפיבק Bsc., MBA הוא העורך הראשי של תחקירי pCon ואתר pCon-line. כמי שעוסק במחשבים, על מכלול היבטיהם משנת 1976 וכן כמי שכתב וערך למעלה משמונה מאות תחקירים על כל היבטי המחשוב העיקריים, הוא נמנה על אותם אנשים בודדים בארץ ובעולם, שבאמת ובתמים, מבינים לאן הולך עולם המחשוב ומהן השלכותיו המידיות והעתידיות, על אנשים וארגונים. הוא גם פרסם מספר רב של מאמרים במרבית העיתונים הגדולים והמקצועיים, והופיע פעמים רבות בערוצי הטלוויזיה והרדיו המרכזיים. נכון להיום הוא מייעץ למרבית מנהלי המחשוב בארגונים המובילים בישראל, והוא נחשב בעיני רבים, לגורו של המחשוב העסקי.