דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


קידום אתרים 

מאת    [ 14/06/2011 ]

מילים במאמר: 388   [ נצפה 1397 פעמים ]

קידום אתרים

קידום אתרים הינו מקצוע מבוקש מאוד בשוק של ימינו, ככל שיותר ויותר עסקים עוברים לאינטרנט, ממילא הביקוש רק גדל מרגע לרגע, אמנם בתחילה כשבניית אתר היה פעולה יקרה, הרשו לעצמם רק בעלי עסקים גדולים את צורת פרסום זאת, ולעומתם בעלי עסקים קטנים יותר, המבצעים שירותים ברמת היקף קטנה יותר כמו חברות המספקות שירות ניקוי שטיחים מקיר לקיר, או קידוח בטון וכד', לא הרשו זאת לעצמם.

אך עם התפתחות תחם הפרסום באינטרנט, עד כדי כך שכבר רווח המשפט אם אתה לא שם, אתה לא קיים, נפתחו חברות רבות העוסקות בתחום בניית אתרים, מה שגרם לתחרות רבה במשק וממילא להורדת מחירים, במצב כזה יכלו חברות רבות נוספות להרשות לעצמן פרסום באינטרנט שכזה, והחלו להקים אתרי חברה, אתרי תדמית וכד', כך שהיום ניתן לחפש כמעט כל תחום אם לא כל תחום באינטרנט, אדם הזקוק לניקוי שטיחים מקיר לקיר באולם הארועים שברשותו, נכנס לאינטרנט ומקליד "ניקוי שטיחים מקיר לקיר" ומייד מופיעות לו עשרות ואף מאות תוצאות.

אדם ממוצע המחפש שירות מסוים כמו הדוגמא הנ"ל ניקוי שטיחים מקיר לקיר, לא יסתפק בכניסה לאתר הראשון או השני שבתוצאות, אלא יכנס לכמה המופיעים בדף הראשון, יערוך השוואה ביניהם, ובסופו של דבר יזמין את חברת ניקוי שטיחים מקיר לקיר המבצעת זאת באופן הטוב ביותר בעבורו.

נדירים מאוד הגולשים אשר ממשיכים להביט אף בתוצאות של הדף השני והשלישי, אלא אם כן מדובר בתחום תחרותי במיוחד, כמו ניקיון שאז יש כאלו שימשיכו אף לדפים נוספים.

כיוון שכך, כל בעל עסק רוצה למקם את האתר שלו בדף הראשון ובתוצאה הראשונה, במיוחד לאור המחקרים הרבים המוכיחים שוב ושוב שכמות הגולשים הכהסים דווקא לתוצאה ראשונה כבר נוסקת ומגיעה לכדי ארבעים אחוז, כנות לא מבוטלת כלל של גולשים.

אי לכך פונים בעלי עסקים שברשותם אתר ולעיתים אף יותר, לחברות המספקות שירותי קידום אתרים, ומשלמים לצורך כך כסף רב, מפני שאין חברת קידום אתרים אחת אלא עשרות חברות, ומתוכם ישנם כאלה העובדות בשחור, נעשה תחום הקידום קשה מאוד, מלבד הבעיות התמידיות המקשות על קידום האתרים על ידי הדפדפנים, ודרישותיהם המשתנות,

העיקר הוא לדעת שאף תחום כמו ניקוי שטיחים מקיר לקיר, גם אם זה בהיקף קטן או בהיקף גדול, או כל חברה אחרת, תמיד כדאי לערוך קידום לאתר – והתוצאה הטבעית – של ריבוי לקוחות לא תאכזב להגיע...  

קידום אתרים | רוני פיתרון ר.ש.ת




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב