דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מועדונים לבת מצווה או חגיגה בגני אירועים? 

מאת    [ 14/06/2011 ]

מילים במאמר: 471   [ נצפה 2172 פעמים ]

חגיגת בת מצווה כיום הינה אירוע בסדר גודל של כמעט חתונה. בהתאם לכך, הורים רבים מתלבטים בין גני האירועים המסורתיים לבין מועדונים לבת מצווה שהם חידוש של השנים האחרונות. חלק מההורים אינם מכירים מועדונים לבת מצווה ולכן ייתכן ויחסר להם מידע הדרוש כדי להגיע להחלטה הנכונה עבור ילדתם.

ההבדל העקרוני בין מועדונים לבת מצווה לבין גני אירועים הוא שהאחרונים אינם מיועדים לסוג אירוע ספציפי, ולכן מציעים שירותים כלליים שיתאימו לאירועים שונים באותה מידה. מועדונים לבת מצווה, לעומת זאת, פונים בדיוק אל בת השתים עשרה על צרכיה המיוחדים. הנה, אם כן, כמה מהשיקולים שכדאי לקחת בחשבון בהתלבטות.

שיקולים אובייקטיביים

הבחירה אם לקיים את האירוע באחד מגני האירועים או ללכת על מועדונים לבת מצווה תלויה, בין השאר, בגורמים אובייקטיבים כגון עונת השנה. לדוגמא, אירוע שמתקיים בשיא החורף לא יתאים לגן אירועים פתוח. אפילו אם גן האירועים מציע קירוי לחלק מהשטח, קשה להשוות את החוויה לזו שמציעים מועדונים לבת מצווה הפועלים בחלל סגור, ללא הפרעות מצד מזג האוויר.

גורם נוסף שצריך לקחת בחשבון בשיקולים הוא הרכב הקהל. כאשר מי שחוגג את האירוע הם ההורים, מורכב הקהל בעיקר ממבוגרים, לעיתים יחד עם ילדיהם הקטנים. אלו ייהנו פחות מאווירת הכיף שמאפיינת מועדונים לבת מצווה, ואולי ימצאו את עצמם יותר בגן אירועים. לעומת זאת, כשתשומת הלב ממוקדת בילדה, רוב המוזמנים הם חבריה, להם בבירור מתאימים יותר מועדונים לבת מצווה.

אירוע מסוג אחר

כשמתלבטים בין מועדונים לבת מצווה לבין גן אירועים צריך לקחת בחשבון את סוג האירוע. מי שרוצה אירוע כמו פעם, שבו הילדים יושבים ומקשיבים לנאומים של הילדה והוריה, לא ינצל את היתרונות הרבים שנותנים מועדונים לבת מצווה. שכן כיום מציעים מועדונים לבת מצווה שלל אטרקציות כמו בר אקטיבי (נטול אלכוהול כמובן), פינות הפעלה שונות ועוד.

הבדל נוסף בין מועדונים לבת מצווה לגני אירועים הוא בטיפול האישי בכלת השמחה. מועדונים לבת מצווה מציעים לילדה יום של תשומת לב הכולל איפור, שמלה וצילומים, ממש כמו כלה בחתונתה. כדאי ליצור קשר עם כמה מועדונים לבת מצווה כדי ללמוד עוד על הנושא החדש יחסית. ושוב, מי שמסיבה כלשהי מוכנה לוותר על חוויה זו, תיהנה פחות מהאפשרויות שנותנים לה מועדונים לבת מצווה.

לוקחים אחריות

גני אירועים מותאמים לרוב לאירועים רבי משתתפים, והפקת אירועים כאלו היא דבר הכרוך בזמן ומאמצים רבים. יתרונם של מועדונים לבת מצווה הינו בכך שהם לוקחים תחת אחריותם את כל ההפקה, החל מקייטרינג ועד לדי ג'יי. מועדונים לבת מצווה מציעים חבילות שלמות של אירועים, בלי צורך להתחיל ולפנות לספקים שונים. האחריות שמעניקים מועדונים לבת מצווה יכולה להוריד להורים כמה וכמה דאגות מהראש.

ההתלבטות בין מועדונים לבת מצווה לבין גני אירועים שונה בכל משפחה וחשוב שההחלטה לא תיפול רק על ידי ההורים. לדוגמא, יתכן שלהורים נוח יותר להזמין את הדודים והדודות לגן אירועים, אך לטובת כלת השמחה הם יכניסו למערכת השיקולים שלהם גם מועדונים לבת מצווה. בסופו של דבר, החוויה שתישאר לכלת השמחה בעתיד היא זו שקובעת.

מאמר זה נכתב ע"י כותב תכנים מקצועי בחברת קידום אתרים בגוגל SEOneto.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב