דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


שידות אמבטיה מעוצבות 

מאת    [ 13/06/2011 ]

מילים במאמר: 481   [ נצפה 3144 פעמים ]

 

האם גם אתם עוסקים כעת בעיצוב ביתכם והגעתם לשלב של חדרי האמבטיה? אם כן- שידות אמבטיה מעוצבות הן בוודאי פריט עליו אתם מרבים לחשוב ואולי אף מופיע בחלומותיכם בלילה... כולנו רוצים חדרי אמבטיה מעוצבים להפליא והדרכים ליעד הזה רבות כמספר חנויות העיצוב-אך אל פחד! כבמרבית התחומים בחיינו, קצת מיקוד וברור מדויק של צרכים מול אפשרויות יוביל אותנו בבטחה ליעדנו-חדר אמבטיה שבו שולבו נוחות והידור, יופי ופינוק ליצירה אחת שלמה ואישית!

כדאי להתחיל מברור האפשרויות, וכוונתנו כמובן לתקציב – חדר אמבטיה מעוצב הוא מסוג הפרויקטים בהם ניתן להשקיע הרבה או מעט ולהגיע לתוצאות נפלאות בשני המקרים. אנו נשער שלכם תקציב ממוצע ומשמעות הדבר שתצטרכו להחליט היכן כדאי להשקיע את מיטב כספכם והיכן תוכלו לחוסכו במידת מה. המלצתנו היא לחסוך באותם סעיפים בהם ניתן להשיג הרבה במעט-בכיורים, קרמיקות וריצופים,

אין צורך להגיע להוצאות מקסימליות מאחר ודווקא הדברים הבסיסיים בתחומים אלו נראים מצויין ועמידותם ואיכותם לאורך זמן לא תיפגם עקב מחירם הנמוך יותר. בבוחרכם מרכיבים אלו בעיצוב ביחרו גוונים הרמוניים [אך לאו דווקא לבנים!] שישתלבו היטב ביתר מרכיבי העיצוב שתבחרו. כאשר תחסכו בסעיף מסוים יישאר לכם יותר לסעיפים אחרים בהם השקעה שווה איכות ויופי.

לגבי הצרכים-שיקלו מרכיבים כניקיון ותחזוקה של חדרי האמבטיה וכן חשוב מאוד לברר מראש את כוונותיכם לגבי איחסון בשידות האמבטיה אותן תבחרו. בדרך כלל כמובן מדובר בחדרים שאינם מצטיינים דווקא בגודלם- גודל השידות לכיורים בדרך כלל מוכתב מראש-המקום שנותר אחרי האמבטיה והאסלה! ולכן, בטרם צאתכם לדרך לחפש את אותן שידות אמבטיה מעוצבות להן אנו מייחלים-הגדירו את גודלן האפשרי ואת הפונקציות המבוקשות-מגרות? דלתות? מדפים? מבחינת סגנון-תנו לעצמכם לזרום פשוט עם מה שתאהבו בלי לדבוק בסגנון מוגדר מראש שיגביל את בחירותיכם. אך מה הופך שידת אמבטיה לשידת אמבטיה מעוצבת? חלק מהסוד הוא החומר! כאשר עשויה שידת אמבטיה מעץ מלא הדבר מורגש היטב גם אם אין לנסחו בדיוק במילים-איכות! מרכיב נוסף הוא הייחוד-כולנו רוצים שהפריטים שברשותנו יהיו יחידים ומיוחדים ויגדירו במידה מסוימת את הנטיות האישיות שלנו. באופן טבעי, רבות משידות האמבטיה המעוצבות הנרכשות כיום הן דווקא רהיטים עתיקים ששימשו למבחר פונקציות אחרות וכיום עוברים הסבה לשידות אמבטיה.

האם המלה שידה עתיקה ובכלל רהיטים עתיקים, מעוררת בכם דימויים שליליים כ-כבד, כהה, שבור? עליכם לדעת שכיום שידות אמבטיה מעוצבות רבות מגיעות מאסיה ונמכרות בחנויות המתמחות בבחירה קפדנית של רהיטים עתיקים  אלו שכולם כמובן רהיטים מעץ מלא, וכן בשיפוצם ובהכנתם לתפקידם החדש! שידות מעוצבות אלו תהיינה בדרך כלל דווקא בהירות,  בצבעים הטבעיים של העצים-בדרך כלל טיק אך גם אגוז ובוקיצה-עצים משובחים המאריכים חיים ומתאימים מאוד לסביבה לחה. לשידות  אלו מגוון רחב של עיצובים וצורות וכן צבעוניות מעניינת ופירזול עתיק ייחודי. בחנויות אלו מבחר של שידות וקונסולות בגדלים שונים, פתוחות, עם דלתות, מגרות או מדפים ועוד. וכך מתאפשר לבחור שידות מעוצבות בדיוק לפי המקום הדרוש בחדרי האמבטיה וכמובן לפי הפונקציות שהגדרתם.

בחירה נכונה של שידות אמבטיה מעוצבות תקבע את מראה חדר האמבטיה ותיתן לכם את הכיוון להשלמת העיצוב כולו-מראות,ריהוט משלים ודקורציה-כל מה שמעניק לחלל את המראה הנכון והייחודי.

 

 

מרקופולו | marcopolo


הכנסו לדף שלנו בפייסבוק http://www.facebook.com/marcopolo.design




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב