דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


השכרת רכב: זה טוב (גם) לעסקים 

מאת    [ 12/06/2011 ]

מילים במאמר: 452   [ נצפה 2520 פעמים ]

לאחרונה יותר ויותר, אנו נתקלים בחברות המציעות שירותי השכרת רכב בישראל. לעיתים אנו רואים פרסומת על הדרך כשאנו בדרך לעבודה, לעיתים אנו שומעים על כך ברדיו, או שמזדמן לנו לקרוא על כך  במגזינים שונים. אני אישית שמעתי על שירות זה בשיטת ה- "מפה לאוזן" מחבר טוב שהוא גם עמית לעבודה.

עושים שינוי

אותו חבר החליט בינו לבין עצמו שמאס להגיע לפגישות עסקיות ברכב הישן שלו כשהוא עייף, לא מרוכז ומרגיש באופן כללי לא מי יודע מה. וכך החליט כי הוא משנה את פני הדברים, ופנה לחברת השכרת רכב בישראל ושכר רכב חדש, גדול ועם כל הפינוקים האפשריים. במילים אחרות חברי החליט כי כבר בטרם הפגישה הוא רוצה לקחת את העניינים לידיים שלו ולעשות עסקים בסטייל. לא עוד להיכנס למשרדים מפוארים עם בטחון עצמי ירוד ועיגולים שחורים מתחת לעיניים אלא במקום זאת להגיע רענן, צלול עם בטחון עצמי עד לשמיים.

תמריץ לביטחון העצמי

נשמע ירוד? אולי, אבל ככה זה בחברה שלנו – רכב אינו רק מכונת פח עם ארבעה גלגלים המניעה אותנו ממקום למקום, רכב הוא סמל סטאטוס והוא משפיע על הביטחון העצמי (בעיקר של גברים) והתפיסה  העצמית שלנו. חברי הטוב אינו מקרה יוצא דופן או אדם ירוד במיוחד, להיפך, מדובר באיש עסקים פרגמאטי עם אינטליגנציה גבוהה. למרות שאינו אדם שהולך אחרי סיסמאות, עובדה, שלפגישת העסקים הזו הגיע עם יותר ביטחון עצמי, והודות לכך הפגישה עצמה הייתה מוצלחת יותר עבורו. אפשר להתרעם על פני הדברים עד מחר בבוקר, כשם שאפשר להתרעם על נושאים כמו החור באוזון, שיפוטיות לפי מראה חיצוני, מקובלות חברתית אצל ילדים לפי סוג הג'ינס שהילד לובש ועוד. מצד שני אפשר להכיר במציאות ולהחליט שמאחר והעלות של השכרת רכב אינה בטלה בשישים, והיות ולא כל יום אנחנו צריכים להרגיש כמו ביל גייטס הבא, אפשר וכדאי לפנות לחברת השכרת רכב בישראל  במקרים מיוחדים….

ביזנס & פלז'ר

השכרת רכב בישראל אינה מומלצת רק עבור נסיעות עסקיות בשביל תחושת נוחות והרגשה פנימית, היא מומלצת גם למטרות חופשה בישראל עם החברים או עם המשפחה. כאשר אתם נופשים באילת או בצפון או בכל מקום אחר מרוחק מביתכם, כדאי מאוד לא לקחת את האוטו האישי אלא להשתמש ברכב אותו שוכרים מחברת השכרת רכב בישראל. מדוע?

ראשית, בגלל שזוהי הדרך הבטוחה ביותר להגיע ליעדכם, מאחר ורכב אותו שוכרים מחברה אמינה וותיקה יהיה רכב שמתוחזק היטב והסיכויים שהוא יתקע במהלך הנסיעה הם אפסיים.

שנית, גם כאן הנסיעה ברכב מחברת השכרת רכב היא נעימה יותר במיוחד אם אתם בוחרים לנסוע בחודשי הקיץ החמים. דמו בנפשכם נסיעה לאילת ברכב ממוזג גדול ומרווח עם מספיק מקום מקדימה כדי למתוח את הרגליים, ומספיק מקום במושבים כדי שהנוסעים מאחור יוכלו לנמנם. עבור הנהג יש מתקן לקפה כדי שיוכל לשמור על רעננותו במהלך הנסיעה, ובנוסף יש מזגן עוצמתי, ורדיו וחיבור לדיסק או קי כדי שתוכלו להאזין למוזיקה. נשמע טוב לא?




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב