דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


השכרת רכב: כמו לבחור מלון 

מאת    [ 12/06/2011 ]

מילים במאמר: 462   [ נצפה 2193 פעמים ]

היחס אל המכונית שתלווה אתכם בחופשה שלכם ותיקח אתכם ממקום למקום צריך להיות דומה לזה שיש לכם כלפי המלון שבו אתם משתכנים במהלך החופשה. הבחירה באחת מכל החברות בתחום של השכרת רכב בישראל צריכה להיות דומה לבחירת מלון מבין כל המלונות שמתחרים על ליבכם. ישנם כמה וכמה קווי דמיון בין המכונית שאתם שוכרים מחברת השכרת רכב לבין המלון שבו אתם שוהים. לכן כאשר אתם ניגשים אל חברת השכרת רכב בארץ זכרו להתייחס לבחירת החברה והמכונית כמו שאתם מתייחסים לבחירת מלון וחדר.

מחיר

מחיר איננו השיקול היחידי – ויש שיאמרו אפילו לא השיקול החשוב ביותר – כאשר בוחרים חברת השכרת רכב או בית מלון. עם זאת כיוון שכמעט כולנו – אם לא כולנו – לא רוצים לבזבז סתם כסף מעבר ליכולת שלנו הרי שיש להתאים את הבחירה לתקציב שלנו. חשוב מאוד שלא להתפתות למחיר הזול ביותר שעלול להסתיר חברת השכרת רכב שחוסכת בשירותים שהיא נותנת בדיוק כמו שהרבה פעמים מלון זול גם נראה בהתאם. מצד שני מחיר יקר איננו מבטיח תמיד איכות: חברת השכרת רכב שדורשת מחירים גבוהים היא לעיתים כמו מלון יקר שמאחורי החזות המפוארת שלו מסתיר שירות רע ואיכות ירודה.

נוחות והתאמה

כאשר אנחנו בוחרים מלון אנחנו רוצים שהוא נוח ושהוא יתאים לנו. גם כאשר אנחנו מתלבטים בין חברות השכרת רכב בישראל ובין הדגמים השונים שמוצעים לנו להשכרה עלינו לזכור שרכב שכור צריך להיות נוח. הנוחות נמדדת גם בהתאמה של המכונית השכורה לצרכים שלנו. אנחנו יודעים שישנם מלונות מאוד מיוחדים שאינם מתאימים לאופי שלנו ולמה שאנחנו מחפשים בחופשה ולכן הם לא טובים עבורנו. כך גם בכל מה שנוגע לבחירת מכונית מתוך המבחר שמציעה לנו חברת השכרת רכב בישראל: עלינו לבחור לא את המכונית הכי מפוארת דווקא אלא את זו שהכי מתאימה לנו ולמטרות שלנו.

פינוקים

חופשה היא זמן להתפנק ולכן אנחנו לא מסתפקים רק במלון שמציע לנו מיטה נוחה ואמבטיה נקייה. אנחנו מחפשים מלון שמציע לנו פינוקים, שירות חדרים, ספא, בילויים וכן הלאה. גם כאשר אנחנו בוחרים חברת השכרת רכב בישראל אנחנו יכולים וצריכים לחשוב על פינוקים. המכונית השכורה צריכה להיות לא רק יעילה אלא גם מפנקת: אנחנו הרי בחופשה וזה הזמן להתפנק. מערכת שמע משוכללת, מכשיר ניווט לוויני, חוויית נהיגה יוצאת מהכלל; הפינוקים רבים ועלינו לבחור מביניהם או פשוט לקחת את כולם.

שירות

מלון מפואר נמדד לא רק לפי הנוחות והפינוק אלא גם לפי איכות השירות של הצוות במקום. כשאנו נכנסים לסוכנות השכרת רכב בבני ברק או בכל עיר אחרת אנחנו יכולים להתייחס לכך כאילו אנחנו נכנסים אל הלובי של בית המלון וכעת אנחנו מצפים לשירות איכותי. הבחירה שלנו יכולה וצריכה להיות מושפעת מההתרשמות שלנו מהשירות במקום. שירות איננו נמדד רק בנימוס של הצוות שבסוכנות השכרת רכב. הוא נמדד גם ברצון שלו וביכולת שלו לפתור בעיות כשאנו נתקלים בכאלה ולהיות גמיש כך שהוא יוכל לתת לנו את המענה הטוב ביותר כשאנו זקוקים למשהו בחופשה שלנו.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב