דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


סושי והאיש ששנא אותו 

מאת    [ 10/06/2011 ]

מילים במאמר: 462   [ נצפה 2213 פעמים ]

כיוון שאנחנו חיים במדינה שהיא עדיין דמוקרטית, מן הראוי להעניק את זכות הדיבור אפילו במקום הזה לאותם אנשים יקרים ועצובים שחיים בינינו ושאינם אוהבים סושי. עד כמה שהדבר נשמע מוזר, וודאי יימצאו אוהבי סושי שיראו בכך עילה למריבה או עלבון צורב, ישנם אנשים שאינם אוהבים סושי. כדאי לתת להם הזדמנות לומר את דברם וזאת מכמה סיבות. הסיבה הראשונה היא שכפי שהזכרנו לעיל אנחנו חיים במדינה שבה עדיין חופש הדיבור קיים וברצוננו לכבד את חופש הדיבור של כל אחד ואחת גם אם הדעות שלו מקוממות. הסיבה השנייה היא שעל-ידי הבנת הסיבות שגורמות לאנשים מסוימים לא לאהוב מסעדות או הזמנות סושי נוכל להבין יותר טוב מדוע אנחנו לא מסכימים איתם. הסיבה השלישית, ואולי החשובה מכולם, היא שאנחנו מקווים שאם האנשים האלה ייפרקו את מה שעל ליבם ויבטאו את המחשבות שלהם ייתכן והאנרגיה השלילית שלהם תשתחרר, החסמים שלהם ייעלמו והם יגלו שהם כן אוהבים סושי, יזכו בגאולה ויחיו חיים מאושרים יותר.

רשות הדיבור לאדם מן הישוב ששונא סושי:

"אני לא זוכר ממתי אני שונא סושי אבל מיום שעמדתי על דעתי לא אהבתי את המאכל המוזר הזה. אני לא מבין למה אני צריך להסביר את הסיבות שבגללן אני לא אוהב אותו; אנשים שאוהבים סושי צריכים להסביר את עצמם, לא אני. אבל אמרו לי שכבר נכתבו המון פעמים כל ההסברים של האנשים האלה והמון פעמים כבר הסבירו למה אוהבים את האוכל היפני הזה והגיע הזמן לגוון קצת ולתת גם לאנשים כמוני את זכות הדיבור. זה באמת יפה מצידם שאחרי שהם מילאו את כל הרחובות במסעדות סושי ככה שאי-אפשר ללכת כמה מטרים בלי לראות מקלות אכילה ורוטב סויה שעכשיו הם נותנים לאנשים כמוני לדבר. כבר חשבנו, אני וכמה חברים שחושבים כמוני, להקים תנועת מחתרת שתחסל את כל הסויה בעולם או מפלגה שתרוץ בבחירות ותציע להוציא מחוץ לחוק את הוואסאבי, אבל זה לוקח זמן לעשות את זה. אנחנו נפגשים רק באינטרנט כדי שאף אחד לא ידע עלינו וגם כי קשה למצוא באזור שלי עוד אנשים שחושבים כמוני. כמעט כל מי שאני מכיר אוהב סושי. אפילו אם אני יושב עם חברים לראות משחק כדורגל אז במקום פיצוחים ובירה הם מתעקשים לאכול סושי ולשתות סאקה.

"הרופא שלי אמר לי שאני לא מצליח לעשות הרבה דברים כי אני אוכל יותר מדי זבל כמו המבורגרים ושווארמה אבל הוא כנאה סוכן שתול של האיגוד העולמי של יצרני סושי; ארגון שמנסה להשתלט על העולם ובעצם כבר הצליח. אני מנסה להסביר לאנשים שאם הם אוכלים סושי הם שותפים של הארגון הסודי הזה אבל אף אחד לא מוכן להקשיב לי. אני חייב להיזהר כי הם עלולים להסגיר אותי לסוכנים החשאיים של הארגון הסודי הזה ואז הם יחטפו אותי למרתף חשוך איפשהו ביפן ויאכילו אותי בכוח סושי עד שאני לא אוכל יותר להתנגד ופתאום אני אגלה שאני אוהב סושי כי הם עשו לי שטיפת מוח או שטיפת טעם או איך שקוראים לזה. עד אז אני אמשיך להזהיר אנשים ואולי בסוף מישהו יקשיב לי."

הכול על סושי: http://www.pkfight.com/




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב