דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


בניית אתרים, מה זה אומר 

מאת    [ 10/06/2011 ]

מילים במאמר: 340   [ נצפה 2136 פעמים ]

יותר ויותר חברות מסחריות רואות ברשת האינטרנט הזדמנויות להיחשף ללקוחות הפוטנציאליים שלהן. רשת האינטרנט כיום הפכה לערוץ מדיה נוסף לגיוס לקוחות חדשים, ולכן כל חברה היום מעוניינת להקים אתר רשמי שלה שיציג אותה ברשת האינטרנט. בניית אתרים הוא שירות שמספקות חברות ועצמאים רבים גם בארץ וגם בחו''ל. אתר החברה הוא כרטיס הביקור שמייצג אתכם באינטרנט ולכן חשוב להשקיע בו, הן מבחינת העיצוב והן מבחינת התוכן שבו. סכום ההוצאות על בניית אתרים מאוד תלוי בסוג האתר אותו תבחרו לבנות. חשוב לזכור כי בניית אתרים הוא תחום מאוד מבוקש ותחרותי בארץ, לכן לא כדאי להסתפק בהצעה הראשונה שקיבלתם, אלא לעשות סקר שוק מקיף ומעמיק. 

בניית אתרים כיצד?

תהליך בניית אתרים מורכב משני שלבים עיקריים. השלב הראשון הוא תכנון ובניית עיצוב האתר בתוכנת גרפיקה. בשלב זה הגרפיקאי מציע ללקוח עיצובים שונים שיכולים להתאים לנישה של האתר שלו. הלקוח יוכל לבחור ממגוון העיצובים האפשריים, ואף להוסיף אליהם אלמנטים שונים. עם סיום השלב של בניית עיצוב האתר, הגרפיקאי מעביר את העיצוב לאישורו הסופי של הלקוח. באם הצעת העיצוב התקבלה, נכנסים לתמונה המתכנתים אשר יתחילו בכתיבת הקוד לאתר. למעשה מה שאנו בתור גולשים רואים כאשר אנו נכנסים לאתר הוא מוצר מוגמר, שנוצר בשיתוף פעולה בין גרפיקאים למתכנתים. בניית אתרים הוא תהליך מאוד מורכב ובמרבית המקרים דורש שינויים ושיפורים רבים תוך כדי כתיבת הקוד ובניית העיצוב.

בניית אתרים עם עיצובים שונים

בשנים האחרונות הפך נפוץ לבנות אתרי אינטרנט על ידי תבנית מוכנה. למעשה מדובר בעיצוב מוכן של האתר וכל מה שנדרש מכם כבעלי האתר הוא להכניס את התוכן שלכם ולהחליף את הלוגו. בניית אתרים בשיטה זו עולה הרבה פחות, אך היא גם לא האיכותית ביותר ולא תמיד תציג את החברה שלכם באופן מרשים. בתבניות אלו משתמשים גם גורמים אחרים באינטרנט, דבר אשר מונע לעיתים מהאתר שלכם להיות מיוחד ואינדיווידואלי. כמו כן, קיימות מערכות ניהול תוכן מוכנות כדוגמת Joomla או Wordpress. מערכות אלה מאפשרות בניית אתרים נוחה יותר, ולא מונעות מכם לפתח עיצוב אינדיווידואלי משלכם. ישנם מפתחים שבונים אתרים רק במערכות אלו.  

YBPmedia הינו סטודיו פרטי אשר הוקם בשנת 2001 ע"י יואב בן פורת ומספק את כל שירותי האינטרנט תחת קורת גג אחת. בניית אתרים עיצוב אתרים ניהול פרוייקטים ומיתוג באינטרנט. לפרטים לחצו על הקישור: בניית אתרים אתרים נוספים: יזמים Rss Feeds




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב