דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


אזהרת הכרויות באוקראינה ורוסיה 

מאת    [ 10/06/2011 ]

מילים במאמר: 336   [ נצפה 10222 פעמים ]

בתקופה האחרונה גברים רבים מנצלים את ביטול וויזת הכניסה לאוקראינה כדי ליצור קשר עם בחורות באמצעות אתרי הכרויות בינלאומיים כדי לנסוע לבקרן ואף להזמין אותן לביקור בארץ.

אחוז הגברים הנוסעים בגפם או עם חברים לפגוש בחורות באוקראינה הכפיל ואף שילש את עצמו בשנה האחרונה והמגמה עשויה להתגבר בחודשי הקיץ.

מאז ומתמיד אוקראינה היתה יעד לגברים פנויים שרצו להכיר בחורה לנישואין באמצעות משרדי הכרויות ואילו עתה מנסים לוותר על שירות מקצועי ולנסות להכיר לבד, אם באמצעות אתרי הכרות או באמצעות משרדי הכרויות מקומיים בעיר היעד.

בשנים האחרונות אוקראינה עברה מהפך בתחום ההכרויות, משרדים מסורתיים נסגרו ואת מקומם תפסו משרדי הכרויות המספקים שירות בעיקר עבור האמריקאים וכן עבור תיירים מזדמנים.

השיטה גם השתנתה כפי שכתבתי במספר מאמרים, אם בעבר עסקו משרדים אלו בהכרויות למטרה רצינית היום רובן מעסיקים בחורות בתשלום עבור פגישות עם תיירים אות בהתכתבות באמצעות האינטרנט.

האופנה גם השתנתה עם השנים, בעבר בחורות רצו לצאת ולמצוא גבר מערבי היום הן מעדיפות להשאר בארצן ולא מגיעות למשרדי הכרויות למעט בחורות בערים הגדולות שמצאו פרנסה במשרדי הכרויות אלו.

בחורות הדוברות אנגלית יכולות להשתלב בקלות בכל משרד הכרויות, להתכתב ולהפגש עם אמריקאים ולהרוויח פי 5 מהשכר הממוצע, ואכן הנהירה למשרדים אלו בעיצומה ואף נוצר עודף של בחורות המנסות להשתלב בתחום, פתחו אלפי משרדים להכרויות המנסים להשתלב בהכרות למען פרנסה אך רחוק כשנות אור מהכרות אמיתית לחתונה.

התופעה הזאת היום בעיצומה בכל הערים הגדולות באוקראינה ורוסיה למעט ערים קטנות הרחוקות מהמרכז שם עדיין אפשר למצוא בחורות טובות לחתונה במשרדי הכרויות המעטים שנשארו.

בנוסף לתעשיית ההכרויות ישנן גם בחורות הפועלות מטעם עצמם באתרי האינטרנט, מכירות גברים ומתפרנסות לא רע, מקבלות מתנות, כסף, מוזמנות לביקור ואף מזמינות גברים להגיע אליהן, הגברים המתפתים להגיע לבקרן יגלו כי קשר רציני לא יצמח למעט שברון לב וכסף.

בניגוד לאמריקאים המגיעים בצורה מאורגנת על יד המשרדים, הישראלים תמיד ינסו לעשות הכל לבד כדי לחסוך בהוצאות, ינסו להכיר לבד ולא דרך משרד הכרויות מקצועי, יסעו לבד, אך ברוב המקרים ובהחלט אפשר להגיד בכולם ינחלו אכזבה ויחזרו בבושת פנים ארצה כי בניגוד לעבר את הבחורות הטובות לנישואין אפשר למצוא רק באמצעות קשרים אישיים.

בהצלחה!

הכותב הוא בעל משרד הכרויות כלות מאוקראינה המתמחה בהכרות וחתונה של גברים ישראלים עם בחורות רוסיות מאוקראינה משנת 1997. במהלך השנים חיתננו מאות גברים ישראליים עם בחורות יפיפיות מאוקראינה ופיתחנו שיטה בלעדית להכרות מקדמית מהארץ. לתיאום פגישה התקשר 054-6201417 וכן לפרטים נוספים בנושא הכרויות.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב