דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


תיקון תריסים חשמליים: דברים שצריך לדעת 

מאת    [ 07/06/2011 ]

מילים במאמר: 474   [ נצפה 2350 פעמים ]

אין סוף לאפשרויות העומדות בפנינו כאשר אנו מחליטים כי ברצוננו לשפץ את הבית שלנו. כמעט על כל פריט ופריט בבית ניתן להסתכל ולדמיין משהו אחר, חדש יותר, מתקדם יותר, מתאים יותר לסגנון הבנייה או העיצוב של הבית. אחד מן האלמנטים העיצוביים הבולטים בכל בית הוא החלונות והתריסים, המעניקים הצללה ואף מוסיפים לאסתטיקה של החדר. זהו פריט שאנשים רבים בוחרים להתמקד בו כאשר הם מחליטים לשפץ, ויש לכך סיבה: תפקידו של התריס הוא מעבר להענקת הצללה לחדרים. תריס הוא פריט בולט מאוד לעין, וסוג התריס יכול להשפיע באופן משמעותי על האופי העיצובי של הבית. מסיבה זו בוחרים אנשים לא מעטים להתקין תריסים חשמליים בביתם.

 

תריסים חשמליים הם ללא ספק בעלי יתרונות מרובים. הם מופעלים ע"י מנגנון חשמלי שמאפשר שליטה מדוייקת בגורמים כגון מידת הצללה, גובה התריס ועוד. עם זאת, לצד שלל היתרונות שהם מספקים, עשויות לצוץ תקלות כמו בכל מכשיר אחר, ואז צריך לחשוב על תיקון תריסים חשמליים. מדובר, כמובן, בהוצאה כספית ובטרחה יחסית, אך חשוב לזכור כי הזמנת שירותי תיקון תריסים חשמליים היא פעולה הכרחית על מנת למזער נזקים ולמנוע מהמצב להיות גרוע יותר, מה שיגרור אחריו הוצאה כספית גדולה בהרבה.

 

חשוב לציין כי כאשר מתעורר הצורך של תיקון תריסים חשמליים, זוהי האחריות של בעל התריס להזמין בעל מקצוע המתמחה בתחום ולא לנסות לתקן את התקלה בכוחות עצמו. כשמדובר במכשירים חשמליים הסיכון גדול מאוד, שכן עיסוק לא נכון בחשמל עלול לא רק להרחיב את הנזק למכשיר עצמו, אלא גם לגרום לתאונות ולפגיעות חמורות.

 

רצוי מאוד גם לוודא שבעל המקצוע העוסק בתחום של תיקון תריסים חשמליים יהיה אמין ומקצועי, שכן כאשר התיקון נעשה בצורה בלתי יסודית יהיו לכך השלכות על משך הזמן שבו התיקון יצליח לשרוד, או במילים אחרות התקלה תחזור על עצמה שוב ושוב. אז איך מוודאים כי מדובר באיש מקצוע בעל ניסיון ומוניטין? ניתן לשאול חברים ומכרים שיש בביתם תריסים חשמליים ולברר איתם לגבי בעלי מקצוע שהם שכרו את שירותיהם כאשר הזדקקו לתיקון. ובהינתן העובדה כי תריסים חשמליים הם פריט נפוץ, הדבר לא אמור להיות קשה.

 

ומה לגבי עלות התיקון? תיקון תריסים חשמליים, כפי שניתן לנחש, הוא אינו דבר אבסולוטי, כלומר תקלות מסוג מסויים יצריכו עבודה מרובה ומאומצת יותר מאשר תקלות מסוג אחר. לכן, כאשר אתם מגלים בעיה בתריס, למשל רמת הצללה ירודה, יש לאבחן את סוג התקלה ובכך לאמוד את ההוצאה הכספית הצפויה. יש לשער, באופן טבעי, כי עלות תיקונו של אחד השלבים בתריס תהיה נמוכה יותר מאשר החלפת מנוע, למשל.

 

כולנו היינו רוצים כי התריסים החשמליים שרכשנו, כמו כל פריט אחר בבית, יעשו את תפקידם כהלכה, יעניקו לנו הצללה וימשיכו לתפקד באופן מיטבי למשך זמן רב. ואכן, אין זה מן הנמנע כי לא יצוצו תקלות כלל, לפחות למשך תקופה נכבדת של זמן לאחר הרכישה. הדבר תלוי, כמובן, בטיב התריס עצמו ובאמינות החברה שייצרה אותו. אך בכל מקרה, עלינו להיות ערוכים לתקלות ולדעת מה לעשות ולמי לפנות כאשר הן מתגלות.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב