דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


תיקון תריסים חשמליים: מה עושים כשהתריס מתקלקל? 

מאת    [ 07/06/2011 ]

מילים במאמר: 474   [ נצפה 2677 פעמים ]

כולנו מכירים את התריסים הידניים הקלאסיים, שהיו לבטח אמצעי הצללה בולט ונפוץ מאוד בבתי ילדותינו, ואולי גם בשנותינו הבוגרות. אולי מדובר במעין סטנדרט שהתרגלנו אליו, אך אם חושבים על זה באמת מגיעים די מהר למסקנה כי תריסים מסוג זה אינם פתרון הצללה אידיאלי. אין מי שלא זוכר את המצבים בהם רצועות הפלסטיק הדקות נשברו או התפוררו, או שהידית נתקעה. ובכלל, בעידן הטכנולוגי של היום, למה שנצטרך להפעיל ידית באופן ידני כדי לפתוח תריס ולקבל הצללה לחדר? זו בדיוק הסיבה שכיום הולך וגובר השימוש בתריסים חשמליים כתחליף לאותם תריסים ידניים.

 

לתריסים חשמליים יתרונות רבים: הם מעניקים הצללה איכותית, הם קלים לשימוש ולהתקנה והם מגיעים בעיצובים שונים שיכולים להתאים לכל בית. אין ספק שהתריסים החשמליים עדיפים לשימוש על פני הידניים, אך חשוב לזכור שגם הם, כמו כל דבר, אינם חפים מתקלות. מדובר, בכל זאת, במכשיר בעל מנגנון חשמלי העשוי להתקלקל במקרה של שימוש לא נכון או במקרה של בלאי טבעי לאורך הזמן. לכן, אפשרות של תיקון תריסים חשמליים חייבת להילקח בחשבון על ידי מי שרוכש תריס שכזה לביתו.

 

תיקון תריסים חשמליים הוא אינו תחום פשוט. הוא דורש ידע נרחב, מקצועיות וניסיון רב. לכן, העצה הראשונה ואולי החשובה ביותר היא להימנע מניסיון לבצע תיקון תריסים חשמליים בכוחות עצמנו. מה שמתחיל בניסיון לחסוך בכסף עלול להפוך להוצאה כספית גדולה הרבה יותר. לכן, כאשר התריס מתקלקל הדבר הרצוי ביותר הוא להזמין בעל מקצוע מומחה המציע שירותי תיקון תריסים חשמליים.

 

אז איפה מוצאים אחד כזה? אין זו בעיה כלל וכלל. תיקון תריסים חשמליים הוא תחום נפוץ מאוד שכן מדובר במוצר פופולרי ומה לעשות, אין אפשרות להימנע מתקלות. אז ודאי יש לכם מכרים, חברים או בני משפחה שהתקינו בביתם תריס חשמלי ונזקקו לשירות של תיקון תריסים חשמליים לפחות פעם אחת. הדבר הטוב ביותר לעשות יהיה לברר עם אנשים שאתם מכירים ולשאול אותם לגבי המלצה על בעל מקצוע. במידה ואתם רוצים להרחיב את חיפושיכם תמיד אפשר לחפש בגוגל "תיקון תריסים חשמליים" ולבטח תמצאו בעלי מקצוע רבים המפרסמים את עצמם ברשת האינטרנט.

 

אז מתי יודעים כשהתריסים החשמליים שלכם צריכים תיקון? כמובן שישנן תופעות שאינן משאירות מקום לספק, כמו למשל כאשר התריס נתקע, כאשר המנגנון החשמלי מפסיק לפעול, כאשר התריס אינו מעניק הצללה מיטבית ועוד. אך חשוב לדעת כי מעבר לתקלות האלה, ישנם מצבים נוספים המצריכים הזמנת תיקון תריסים חשמליים ולעיתים עשויים להיראות שוליים ופחות חשובים לבעל התריס. למשל, כאשר התריס אמנם עולה ויורד אך משמיע רעשים חזקים תוך כדי, או כאשר התריס אינו עוצר בדיוק במקום שבו אנו רוצים שיעצור, כלומר ממשיך לנוע עוד כמה שניות גם לאחר הלחיצה על הכפתור. חשוב להיות עירניים לכל דבר קטן, מפני שהזנחה ואי-טיפול בבעיות קטנות עלולים לגרום להן לגדול.

 

כמובן שאין אנו מציעים להיות דאגנים והיסטרים, ולקרוא לבעל מקצוע על כל דבר קטן שנראה לא בסדר. מן הראוי להזכיר כי כל ביקור של בעל מקצוע עולה כסף ולכן יש לפעול בשיקול דעת ובהגיון בריא. 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב