דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


השכרת רכב בארץ: כיצד לתקן את מכוניתך במקרה של תקלה? 

מאת    [ 06/06/2011 ]

מילים במאמר: 503   [ נצפה 2438 פעמים ]

אם אתה בעל רכב פרטי או אפילו משתמש בשירותים של סוכנות להשכרת רכב בארץ, ייתכן כי אינך יודע כיצד לתקן ולענות על בעיות תכופות או מזדמנות שעלולות לקרות ברכב. גם בעלי רכבים שנוסעים ברכבם מדי יום וגם מי שבוחר באפשרות של השכרת רכב בארץ על מנת להגיע למקומות מרוחקים, לעיתים לא מודעים לבעיות העלולות להיווצר תוך כדי הנהיגה וכיצד יש לטפל בהם. כתבה זו מבקשת לעשות סדר בבלאגן ולתת לכם טיפים מועילים לפני שאתם מתקשרים למוסך או לסוכנות להשכרת רכב בארץ ומבקשים לשלוח תיקון.

אם ההגה שלכם רועד בכל פעם שאתם עוצרים ובמיוחד כאשר אתם עוצרים עצירה פתאומית יכול להיות שהבלמים מעוקמים בשל בליה או  קרע או התרחבות והתכווצות בשל נסיעה בתוך שלולית של מים. כדי לתקן את הבעיה ניתן לחרוט את צלחות הבלם. פעולה זו יכולה להתבצע רק על ידי מכונאי מוסמך שאליו הגעת באופן פרטי או באמצעות סוכנות להשכרת רכב בארץ. לכל צלחת בלם יש את העובי הדרוש לה ולא ניתן להחליק אותה יותר מדי. במקרה שצלחת הבלם לא בעובי הדרוש, יש צורך להחליפה.

אם המכונית שלך מתחממת מהר מדי עליך לבדוק אם יש מספיק נוזל קירור או חומר נגד קפיאה ברדיאטור. עליך לכבות לצורך כך את המכונית, לחכות שהמנוע התקרר ולאחר מכן לבדוק את הרדיאטור. בצורה זו תוכל לראות את כמות הנוזל. אם עליך להוסיף יותר מיחידה השווה לכוס בירה לנוזל, כדאי לך לבדוק את מערכת הצינון במוסך מורשה או באמצעות הסוכנות להשכרת רכב בארץ שלך כדי למנוע אפשרות של דליפה. אם אתה יכול להבחין בשאריות דולפות של הנוזל, גם אז מומלץ לסור למוסך או להודיע על כך בהקדם לסוכנות להשכרת רכב בארץ.

מה עושים כשהרכב לא מניע? לכאורה זו שאלה פשוטה שכל בעל רכב או אדם שמשתמש בשירותים להשכרת רכב בארץ צריך לדעת. בפועל, רבים נלחצים כאשר הרכב אינו מניע ונוטים לחשוב על התרחיש הגרוע מכל. אם הפנסים דולקים, נוכל להניח שהבטרייה עושה את שלה. במקרה זה אפשר להניח כי יש בעיה עם המתנע או שמשהו מפריע למעבר החשמל מהבטרייה למנוע. סיבה אחרת יכולה להיות בעיה ברצועת הטיימינג, ייתכן ויש להחליפה. לעיתים פשוט קשה להניע את הרכב עם הצמיגים הקדמיים מונחים על אבני השפה או כאשר הרכב מונח בחנייה. במקרה כזה כדאי לסובב את ההגה חזק לימין או לנסות להזיז מעט את הרכב.

כאשר משאבת הברקס המרכזית זקוקה לתיקון תרגיש שדוושת הבלם רכה מדי או ניתנת למעיכה (למשל במקרה שאתה עוצר ברמזור) כאשר דוושת הבלם יורדת נמוך מדי ממה שהיא אמורה לרדת. במקרה כזה צריכה להידלק נורת אזהרה המסמנת על חוסר בנוזל הבלמים. לעיתים הנזילה היא פנימית ולא תוכל לזהות אותה. למוסכניק העובד עבור סוכנות להשכרת רכב בישראל יש דרכים מקצועיות שבהם הוא יוכל לבחון האם יש דליפה. אנו ממליצים במקרה כזה לסור לבדיקה במוסך או בסוכנות להשכרת רכב בארץ.

אנו מקווים שסייענו לכם במאמר זה. בכל הקשור לתקלות ברכב אנו ממליצים לכם קודם כל לא להילחץ ושנית לפנות לבעלי המקצוע הטובים ביותר העובדים בסוכנויות להשכרת רכב בישראל, שיוכלו לסייע לכם בכל שאלה לגבי תחזוקתו של הרכב בו תבחרו לצורך השכרת רכב בישראל. בהצלחה.  




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב