דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


גישור גירושין: לחצות את הגשר 

מאת    [ 06/06/2011 ]

מילים במאמר: 517   [ נצפה 2007 פעמים ]

ההתרחשות הקבועה כאשר שני בני זוג רוצים לבטל נישואין היא כזאת: האשה רצה ושוכרת עורך דין, הגבר רץ ושוכר עורך דין נגדי, ושניהם יוצאים לקרב. לרוב, שני הצדדים אינם חושבים על גישור גירושין, משום שהם פשוט לא מודעים לאפשרות הזאת. שני הצדדים שרוצים להתגרש מודיעים בדיוק מה הם רוצים לקבל מנישואיהם ההולכים ומתפרקים, ומבהירים לכולם שהם הולכים להילחם על הדברים הללו עד שהצד השני יתקפל, או עד שלא תהיה ברירה אלא להגיע לבית המשפט. בני הזוג, שהיו פעם נשואים באושר, רבים עכשיו עד זוב דם על נכסים, הכנסות, משמורת על הילדים, זכויות הביקור של הילדים, מכוניות, תכשיטים, חיות מחמד וכל דבר אחר שיש לו איזשהו ערך, כספי או סנטימנטלי. הזוגות האומללים הללו פשוט אינם יודעים שניתן להמנע מהמלחמות הללו על ידי גישור גירושין.

סביר להניח ששמעתם אחד או יותר מהביטויים הבאים הקשורים לזוגות שעוברים גירושין: גירושין מרירים, גירושין כואבים, גירושין אלימים ועוד. אנשים אשר אינם מודעים לקיומו של גישור גירושין נלחמים זה בזה בעוז כאשר הם מנסים להתגרש, ועלולים להגיע לסיטואציות כואבות וקשות הכוללות האשמות שווא, כעסים גדולים, מלחמות מעל ראשיהם של הילדים ועוד. אין ספק שניתן להמנע מכל הנושאים המצערים הללו על ידי פניה לקבלת גישור גירושין. אנשים רבים נוטים לחשוב "לי זה לא יקרה". הם מאמינים בעצמם ובבן זוגם אחרי שנים ארוכות של נישואין, ולא מעלים על דעתם שהגירושין שלהם עלולים להדרדר לפסים מכוערים או בעיתיים. אך אם תעיפו מבט מהיר בבתי המשפט ברחבי הארץ, ואפילו בעיתונים או במהדורות החדשות, תגלו שנישואין ארוכי שנים אינם ערובה לתהליך גירושין קל ונעים.

גירושין קשים ובעיתיים הפכו בשנים האחרונות למשהו כה נפוץ, עד שזוגות רבים מקבלים זאת כמובן מאליו, ואינם תופסים עד כמה התהליך שהם עוברים הוא ארוך, מעייף ומיותר. ישנם יתרונות רבים אשר הופכים את הנושא של גישור גירושין לדרך טובה בהרבה מהדרך של לחימה בבית המשפט, שבה כל צעד נלחם כדי "לנצח או למות". זה מתחיל בכל הכסף שאפשר לחסוך, ומדובר כאן על סכום רציני! במקרים רבים, הזוג הממוצע העובר גירושין יכול לחסוך מאות עד אלפי שקלים על ידי פנייה לקבלת גישור גירושין. לכן, אם הכסף חשוב לבני הזוג באיזשהו אופן (ולמי הכסף אינו חשוב)- גישור גירושין הנה האפשרות המוצלחת ביותר, ללא שום ספק.

עוד יתרון מתאים של גישור גירושין הנה העובדה שהגישור מאפשר לאנשים לפרק את הנישואין שלהם בצורה ידידותית ונעימה. במערכת המשפטית הרגילה, עורכי דין של גירושין מאומנים, לומדים ומתכוננים לקראת  מלחמה בכל החזיתות, ללא פשרות. ברגע ששוכרים עורך דין לענייני גירושין צריך להיות מודעים לנקודה הזאת- הם הולכים לצאת למלחמה בשבילכם, והם מכוונים לתבוסה צורבת של הצד השני- זה שעד לא מזמן עוד הייתם נשואים לו וגידלתם איתו ילדים. לעומת זאת, גישור גירושין יעזור לכם להגיע ביחד להסכמים משותפים, תוך ניהול דיון שקט ומכבד.

כאשר מדברים על גירושין, אפשר לעשות את זה בדרך הקשה. או שאפשר לפנות לדרך האלטרנטיבית של גישור גירושין, ולחסוף כסף, זמן, עצבים וכאב לב.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב