דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הכיף שבעיצוב חדרי ילדים 

מאת    [ 06/06/2011 ]

מילים במאמר: 367   [ נצפה 3562 פעמים ]

לפני כמה עשורים לא הייתה את הטכנולוגיה שיש היום ולילדים לא הייתה ברירה אלא לשחק בשכונה עם החברים אחרי שעות הלימודים. זה הדבר היחיד שהם הכירו. כיום, עם תום שעות הלימודים הילדים רצים מהר אל הבית וישר אל החדר שלהם, שם הם מתיישבים על יד המחשב ומתקשרים דרכו עם החברים. מאותו רגע הם לא יוצאים מהחדר. בגלל שהם נמצאים חצי מהיום בחדר, חדרי ילדים צריכים להיות נוחים ויפים בעיניי הילדים.

להורים לעולם לא פשוט להתעסק עם עיצוב חדרי ילדים וכל מה שקשור בזה. מדובר בדבר שדורש הרבה זמן, מחשבה, תכנון ואנרגיה, אך הם חייבים למצוא את הזמן לכך כדי שלילדים שלהם יהיה חדר שיהיה להם נוח לארח בו חברים ולהכין את שיעורי הבית, ואולי הוא אפילו יתמרץ אותם לעשות את השיעורים.

הדבר הראשון שצריך לעשות בעת עיצוב חדרי ילדים הוא לתכנן כיצד רוצים שהחדר ייראה, איפה ימוקם כל רהיט, מה יהיה צבע הקירות ומה יהיה הסגנון של החדר כולו. חדרי ילדים מאפשרים גמישות גדולה הרבה יותר בעת העיצוב שלהם לעומת חדרים אחרים בבית וכדי לעצב אותם באופן שימצא חן בעיניי הילד חשוב לשתף אותו בכל צעד וצעד, הרי בסופו של יום הם אלו שצריכים לבלות זמן בחדר.

הכי קל להתחיל עם הקירות. חדרי ילדים צריכים להיות מוארים, אך אפשר לצאת מתחומי הלבן ולצבוע את הקירות בצבעים אחרים, תוך שמירה על גוונים בהירים. בנוסף, יש שיטות רבות להוסיף מגע מיוחד שלא ניתן לראות בחדרים אחרים בבית: אפשר לצבוע פינות על הקירות עם שבלונות מיוחדות לצביעה, אפשר לצבוע קירות בצבעים שונים ואף לתת לכל קיר מרקם שונה בעזרת טכניקות צביעה פשוטות.

אחרי צביעת הקירות הגיע השלב להכניס רהיטי ילדים לחדר. עיצוב חדרי ילדים דורש בחירת רהיטי ילדים באופן שונה מהרגיל. הרהיטים יכולים להיות יצירתיים והם יכולים להיות בסגנון פשוט, והבחירה כמובן תעשה על פי האווירה והעיצוב שרוצים בחדר.

חדרי ילדים צריכים להיות נוחים ולשם כך צריך שיהיה בהם מרחב לנוע. לכן, חשוב קודם להכניס לחדר רהיטי ילדים בסיסיים, שכל ילד צריך, ואחר כך להוסיף כמה דברים נוספים שיוסיפו לעיצוב הרצוי אך לא יעמיסו על עיניו של הילד.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב