דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


אפשרויות פרסום לבעלי מקצוע - פרק ראשון 

מאת    [ 05/06/2011 ]

מילים במאמר: 456   [ נצפה 2782 פעמים ]


אם פעם אפשרות כמעט יחידה לפרסום הייתה מדריך העסקים של דפי זהב, אז היום, האפשרויות הן רבות ומגוונות גם תחת הכותרת פרסום באינטרנט.

היתרון הגדול שיש לפרסום באינטרנט עבור בעלי מקצוע הוא שניתן בפרסום חכם ולא יקר להגיע לקהל היעד כמעט במדויק ויותר מכך, ניתן היום למדוד את התוצאות, להסיק מסקנות ולשפר כל הזמן את מערך הפרסום. 

גם את הפרסום באינטרנט נחלק למספר ערוצים כאשר ישנם ערוצי פרסום בתשלום וערוצי פרסום חינמיים (טוב, לא ממש חינמיים).

בעלי מקצוע – תסכימו או לא, אתר אינטרנט לעסק שלכם הוא לב ליבו של הפצת העסק שלכם על גבי רשת האינטרנט רחבת ההיקף. לא חייב להיות אתר מעוצב באלפי שקלים אבל חייב להיות אתר שנראה טוב, נעים, מקצועי, שיציג את העסק שלכם, את העבודות שלכם, שיהיה נגיש לגוגל ושהגולש המגיע לכל דף באתר יידע בדיוק מה עליו לעשות: להתקשר אליכם, לשלוח פרטים (ליד) או לקנות. מומלץ לכל עסק לא להתבסס על אתר חינמי אלא לרכוש דומיין ולבנות אתר משלכם.

אתר אינטרנט הוא רק ההתחלה, אליו נרצה להביא גולשים שצריכים את השירותים שלנו ואותם נרצה להפוך ללקוחות. איך נביא גולשים לאתר ואיך נהפוך את הגולשים ללקוחות?

כמו שנכתב למעלה, האינטרנט הביא איתו מגוון רחב של אפשרויות פרסום, על שניים מהן נדבר כאן:

פרסום בתשלום לפי הקלקה: יש מספר לא קטן של אפשרויות ובראשן גוגל אדוורדס. זוהי פלטפורמה, בה המפרסם משלם רק עבור הקלקה על המודעה שלו והוא קובע את המחיר. המפרסם בונה מודעה טקסטואלית שמופעלת בדפים בעלי תוכן שנקבע על ידי המפרסם או על ידי מילים שהגולש חיפש במנוע החיפוש (גוגל לדוגמא).

במערכת מסוג זה, ניתן כמעט בקלות לבצע מדידה של הביצועים. כמה גולשים הקליקו? כמה פניות (לידים) הגיעו בעקבות הפרסום? כמה לקוחות גייסנו? כמה עלה לנו לקוח חדש והאם זה השתלם לנו?

פרסום לפי ליד באתר ושירות השוואת בעלי מקצוע. פרסום במודל של תשלום לפי ליד חוסך לנו חלק מהדרך (את כאב הראש) אותה נצטרך לעשות במודל קליק: מישהו אחר מפרסם בשבילנו ואנחנו משלמים רק על פרטי הלקוח (ליד) שהתעניין במוצר שלנו. היתרון הגדול הוא שקל יותר למדוד, קל יותר לפרסם (מישהו אחר עושה זאת בשבילנו) אך כאן עלינו להיות עם היד על הדופק ולהתקשר עם אתר אמין ואיכותי הבודק את המבקשים שירות, דוגם את בעלי המקצוע ונותן שירות כמו שצריך. לא חסרים חאפרים שמוכרים את השירות הזה. מוטב להתבסס על אתר מוכר, ותיק שיש לו אבא ואמא ויש עם מי לדבר גם מבחינה מקצועית וגם מבחינה אישית. בסופו של דבר אתם משלמים לפי פניות ותדאגו שהן תהיינה איכותיות ולא פניות סרק, כאלה שמבזבזות לכם את זמנכם היקר. אפשר לקרוא לזה פירסום בחינם או פירסום לפי הצלחה.   

איי ווב - שירותי אינטרנט אודות כותב המאמר: מה אנחנו עושים בשביל העסק שלך ב-eyeweb?  אנו עוסקים ב-בניית אתרים לעסקים, קידום אתרים, פרסום באינטרנט ושיווק באינטרנט. בונים אתרים פשוטים שגוגל אוהב! נותנים לך שרותי אינטרנט המתאימים בדיוק לעסק שלך. משלבים לך בניית אתר, קידום אתר שיווק האתר ופרסום על ידי רשת האתרים שלנו. כשאתה בונה אתר אצלנו, תוכל להתחיל בקטן ולגדול עם הזמן ועם העסק שלך.  אצלנו תוכל לקבל את כל שרותי הבניה, השיווק והקידום של העסק שלך תחת קורת גג אחת. אתר אינטרנט: www.eyeweb.co.il




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב