דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


כיצד להשיג לקוחות חדשים לעסק, מבלי להשקיע בפרסום ? 

מאת    [ 05/06/2011 ]

מילים במאמר: 508   [ נצפה 3363 פעמים ]

איך אני השגתי לקוחות חדשים החל מהחודש הראשון לפעילות שלי, מבלי להשקיע בפרסום ?

סיפרתי למכר טוב שלי  שהינו רוח, בעל משרד לראיית חשבון, מיד לאחר שסיימתי את לימודי הייעוץ העסקי, על רעיון לשיתוף פעולה מתגמל ומהנה. הצעתי כי הוא יפנה אליי לקוחות חדשים, אשר מעוניינים בשירות לליווי עסקי ושיווקי על מנת לקדם את הכנסותיהם בעסק. הרעיון קסם לו, מתוך רצון לעזור ללקוחותיו. כמובן שהצעתי לו תגמול נאה עבור כל לקוח חדש, כתוצאה מהפניית הלקוחות שלו. החל מהחודש הראשון, הופנו אליי 5 לקוחות חדשים, שחתמו עימי תכנית לליווי עסקי, שהניבו הכנסה מרשימה החל מהחודש הראשון לפעילותי.

שיתופי פעולה- דרך נפלאה ולא יקרה להבאת לקוחות חדשים

שיתופי פעולה ותגמול עבור עסקאות הן דרך נפלאה, לצאת לדרך ולקבל לקוחות חדשים מבלי להשקיע עלויות בפרסום. קחו לדוגמה מנעולן, הוא יכול לשתף פעולה עם חנויות טמבור למיניהן, או מקומות המשכפלים מפתחות, ולהציע שיתוף פעולה מתגמל. החנות תפנה למנעולן לקוחות הזקוקים למנעולן, כי מעת לעת פונים לחנות לשכפול מפתחות על מנת לאתר מנעולן. וכמו כן לאחר שהמנעולן ביצע החלפת צילינדר ללקוח, כעת הוא יפנה את הלקוח לשכפל מפתחות בחנויות איתן יש לו שיתוף פעולה.

חברות העוסקת בדפוס, יכולות לשתף פעולה עם חברות העוסקות בליווי שיווקי. חברות לליווי שיווקי ממליצות על הפקת פליירים, מכתבים , מגנטים או כל תקשורת שיווקית כתובה. וכמובן שיש מקום לשיתוף פעולה עם חברות הדפוס. מעצבי פנים יכולים לשתף פעולה עם סוכני נדלן, המוצאים דירות ישנות הזקוקות לשיפוץ לשם השבחת הנכס. זהו מקור בלתי נדלה עבורם לקבל לקוחות חדשים המעוניינים בשיפוץ דירות. כמו כן כמובן עם קבלנים למיניהם, חברות שיפוץ ועוד כהנה וכהנה רעיונות לשיתוף פעולה פורה ומתגמל לכלל הצדדים הנוגעים בדבר. הרעיון הוא למצוא מוצרים או שירותים משלימים, ולהציע תגמול הוגן על כל פנייה. התגמול יכול להיות בשווי כספי או בשירות או מוצר אותו אתם משווקים.

כיצד להפוך את רשימות הטלפונים שלי, ללקוחות חדשים עבור העסק ?

לכל אדם ישנן מכרים. אם תבדוק את רשימת הטלפונים בנייד שלך אני מניחה שתמצא למעלה מ 100 טלפונים. שלח להן סמס המעדכן את הפעילות בה אתה עוסק היום. הצע להן תגמול על כל הפנייה, ותראה כיצד חוג מכריך ממש שמח לעזור לך, ומברך אותך על דרכך החדשה. היה לי לקוח המספק שירותי מוסיקה לאירועים, אספנו רשימות ניידים שלו מיומנים  ישנים. הגענו למאגר של 1200 מספרי טלפון. סימסנו לכולם הטבה לסוגרים  אירוע לאותו החודש. רק מפעולה זו נוספו לו 10 לקוחות חדשים לאותו החודש, וכן חבר טוב שלא ראה מזמן בישר לו כי הו מתחתן, והוא מעוניין כמובן בו כ DJ. יש להקפיד לשלוח  למספרי ניידים מורשים, כי לפי החוק עליך לקבל אישור להעברת מסרון כתוב על ידי מקבל המסרון. אני מניחה שחבריך הקרובים, לא יתבעו אותך אלא ישמחו לשמוע ממך ועל הפעילות בה אתה עוסק.

כיצד להפוך את רשימות המיילים שלך למכרה זהב של לקוחות חדשים ?

גם מאגר האימיילים שלך הוא מאגר טוב לצאת לדרך. הוצא רשימות מעודכנות של מיילים המופיעים במאגר הפרטי שלך, שלח להם מכתב אישי, המספר על הפעילות שלך, וקבל תגובות אוהדות, ויתכן שגם לקוחות חדשים המתעניינים בשירות שהצעת. כמובן פייסבוק... למי שיש פייסבוק, טוויטר, ועוד רשתות חברתיות, מומלץ לשגר לחבריך מידע על הפעילות העסקית שלך. אז קדימה לשגר כמה שיותר, בבחינת שלח לחמך על פני המים, כי בבוא היום תמצאנו....שיגור וזרימה החוצה = לקוחות חדשים .

הדס כהן - יועצת עסקית בכירה , עוסקת בליווי עסקי ,אימון עסקי , אימון אישי למנהלים , אימון לאנשי מכירות ,לעסקים שרוצים ויכולים הרבה יותר... www.upstat-business.com




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב