דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


איך תזכה ביותר כניסות לאתרך 

מאת    [ 05/06/2011 ]

מילים במאמר: 426   [ נצפה 2174 פעמים ]

מהי מטרתו של אתר אינטרנט מעוצב להפליא אם אתה לא מקבל שום תנועה? מהי המטרה של עסק אם אין לו דלת הכניסה? ובכן, זה בעצם אותו הדבר, הלקוחות הפוטנציאלים שלך צריכים לקבל את האתר שלך מול העיניים. כדי להיות מקדמי אתרים עלינו להבין איך מנועי חיפוש עובדים ולאיזו מטרה האתר קיים. בעליו של אתר שלא למטרות רווח מציב מולו יעדים שונים מבעליו של אתר מסחרי המעוניין להרוויח כסף לכן עלינו לתכנן אסטרגיה ודרכי פעולה התואמות את מטרתנו.

הנה כמה טיפים לקידום אתרים שיעזרו לכם לקבל הבנה ברורה יותר לאיך לגרום לאנשים לראות את האתר היפה שלכם: למצוא נישה, מילות מפתח, ליצור תוכן SEO, ו עדכון לעתים קרובות. 
כדי לקדם אתר כמו שצריך תחילה עלייך למצוא נישה. ובכן, רוב האנשים שמחפשים משהו באינטרנט מחפשים סביב עבור משהו ספציפי. הגישה לא צריכה להיות מכוונת אל משהו גנרי כגון: כלבים, שטיחים, או אלקטרוניקה. נסו להתמקד במשהו מסוים, כגון: אילוף כלבים, קולרים, שטיחים אוריינטליים גדולים, או מסך פלזמה טלוויזיות. תוכלו למזער את כמות התחרות ככה, ותוכלו להגדיל את הסיכויים שלכם לקבל תנועה ממוקדת  לאתר האינטרנט שלכם.
השלב הבא של קידום אתרים הוא למצוא וליישם מילות מפתח רלוונטיות. קודם כל, מה הן מילות המפתח? אנשים שמפשים במנועי החיפוש מקלידים מילים ספציפיות הקשורות למטרתם, עלייכם לבחור את אותן מילים אשר חלות על העסק שלכם כדי שתוכלו להופיע במנועי החיפוש. חשוב לזכור אותן ולשים אותן במקום בטוח כי תצטרכו אותן אם אתה מתכוונים ליצור תוכן עבור אתר האינטרנט שלכם. בחירת המילים הנכונות תעזור לכם לקבל יותר מבקרים לאתר האינטרנט וככל שיש לכם יותר מבקרים כך האתר שלכם מתקדם מעלה במנועי החיפוש.
נקודה נוספת לקידום אתרים היא ליצור תוכן באמצעות. SEO. ראשית אני מגדיר במנועי חיפוש: SEO  הוא (במונחים פשוטים) עושה את מנועי חיפוש כמו גוגל "למאושרת" יותר, על ידי יישום מילות מפתח שמחפשים לתוך אתר האינטרנט שלכם. עלייכם ליצור מאמרים הקשורים לנישה שלכם. הנה כמה נקודות ששווה להתייחס אליהן  בכתיבת מאמר: ליצור כותרת המושכים את העין, לשמור על זה קצר ולעניין, ולהשתמש במילות המפתח שלך באופן טבעי במאמר. יצירת תוכן איכותי היא דרך מצוינת לקדם את האתר, וזה חשוב אם אתם רוצה שהקוראים יחזרו אל אתר האינטרנט בכל פעם שאתם מעדכנים.
נקודה אחרונה לקידום אתרים היא לעדכן את האתר לעיתים קרובות. נסו להוסיף תוכן חדש כל שבוע שני. להעלות מאמרים, תמונות חדשות, mp3, או אפילו קופוני הנחה. אם תעדכנו את האתר באופן קבוע, למבקרים יהיה יותר רצון  לחזור אל אתר האינטרנט שלכם כדי לראות מה חדש. זה גם טוב לעדכן כי מנועי החיפוש ייתן לכם דירוג טוב יותר גם כן.
לסיכום, באמצעות הטיפים הבאים: מציאת נישה, מילות מפתח, ליצור תוכן, ולבצע עדכון לעתים קרובות אתה תזכה לכניסות רבות יותר מלקוחות פוטנציאליים שמחפשים את המוצרים שלכם!

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב