דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


סורגים 

מאת    [ 05/06/2011 ]

מילים במאמר: 307   [ נצפה 1596 פעמים ]

סורגים נחוצים לצורך הגנה בפני פריצות וגניבות, וגרימת נזק לרכוש או לנפש. מלבד הגנה על בטחונם של האנשים המאיישים את המבנה, הרי שהם גם מונעים תאונות טראגיות הקשורות בנפילת ילדים מן החלון.

בענף המפתחים תמצאו מסגרות של סורגים עשויות מברזל, אותו לא ניתן לעקם או לכופף ומטרתן להעניק עמידות ויציבות בפני חבלות ונסיונות פריצה אגריסיביים. בתוך המסגרת מעוצבים בצורות שונות מוטות ברזל אשר תפקידם למנוע אפשרות של חדירה למבנה, או נפילה של ילדים מאותו החלון. הפריטים הרבים מתוכננים תוף תפיסה עיצובית מרשימה, והם יכולים להעניק אווירה דקורטיבית להפליא בכל מפתח.

מלבד הפונקציונאליות של האביזרים המבוקשים, הרי שהם זוכים כיום לעיצובים מיוחדים, וניתן גם להזמינם על פי מידות אישיות, לכל מפתח בכל מבנה. בנייני משרדים רבים ובהם גם חברות גדולות ומוסדות ציבור, עושים שימוש בפריטים החיוניים, לצורכי הגנה ובטחון מירביים, אולם בו בעת גם בוחרים בסגנונות המעוצבים אשר מייפים את תוככי החלל ואת המראה החיצוני של המבנה. מעצבים רבים בונים את הפריטים בקימורים מעניינים ובפרזול אינטיליגנטי כך שבחלל לא תיווצר תחושה קלסטרופובית של סורג ובריח, אלא של פריטי אומנות המשתלבים בתפיסה העיצובית הכללית. בחירה בגוונים אשר ישתלבו באופן הרמוני עם הפריטים בחלל, חשובה אף היא.

בענף רחב זה תוכלו למצוא כיום מלבד הסורגים הקבועים, אותם לא ניתן להזיז ממקומם, גם  סורגים נפתחים, אשר יאפשרו לכם לפתוח אותם בכל עת ולאפשר תחושת מרחב וחופש כאשר תחפצו בכך. סורגים נפתחים נהוג לרכוש ולהתקין עבור מפתחים של מרפסות בקומות הנמוכות והעליונות, וכמו כן בחדרי הכביסה שם תוכלו לתלות את הפריטים בנוחיות, ולאחר מכן להסיט את הסורגים המתקפלים חזרה למקומם, כאשר המבנה ישוב להיות מאובטח בן רגע.

סורגים בני ימינו מיוצרים בשיטות חדישות אשר מעניקות למוצר עמידות גבוהה ויכולת לעמוד בעומס ובנסיונות חבלה מאסיביים, כאשר הם זוכים לתהליכי גילוון אשר שומרים על הסורג בפני פגיעה של קורוזיה ונזקי רטיבות וחלודה. את הפריטים ניתן להזמין בכל גוון, תוך יצירת אווירה דקורטיבית במבנה, ותחושת בטחון מושלמת עבור דייריו.

מאמר זה נכתב על ידי דדי-עורך פורטל שיפוצים




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב