דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


נשירת שיער ופתרונות לבעיה 

מאת    [ 05/06/2011 ]

מילים במאמר: 403   [ נצפה 3339 פעמים ]

נשירת שיער היא בעיה נפוצה בקרב גברים ונשים מאז ומתמיד. לכל אדם ישנה נשירת שיער נורמאלית ותקינה כחלק ממחזור חייו של השיער (כ- 100-150 שערות ביום), אך לעתים נשירת השיער עולה על הכמות הרגילה הנמצאת בטווח הנורמאלי.

כאשר נשירת השיער גוברת ומתחילה נשירת שיער אינטנסיבית יותר, לרוב זהו רמז מקדים להתקרחות הממשמשת ובאה, וגברים ונשים רבות ורבים מוטרדים מאוד מן הבעיה, משום שלשיער בחברה שלנו יש משמעויות רבות מעבר לקבוצות חוטים בצבעים שונים הצומחים על ראשינו... שיער הוא סמל לנעורים, לבריאות ועוד קונוטציות רבות שהחברה מצמידה לשיער.

הסיבות לנשירת שיער רבות ומגוונות, חלקן קשורות לגנטיקה ולהורמונים, חלקן לתזונה לקויה או לא מאוזנת, חלקן לאורח חיים לחוץ ולא בריא אשר חלקנו הגדול מנהלים בעידן המודרני שלנו, חלקן קשורות להיבטים פסיכולוגיים כלשהם – לחץ ומתח רב עשויים להגביר את נשירת השיער.

פתרונות לנשירת שיער

נשירת שיער ניתן לנסות ולעכב (בדרך כלל לא למנוע לחלוטין) בכל מיני דרכים, ישנם כאלו המנסים בכל פעם דרך אחרת או כיוון עשייה שונה, ויש המשלבים מספר אמצעים ביחד. בכל אופן, חשוב לדעת לפני שמתחילים, שאנחנו נעזרים באנשי מקצוע אמינים ובעלי ניסיון בתחום, משום שניסיונות לפתרון קסם שאינם מקצועיים – יכולים במקרה הטוב לא לעזור, ובמקרה הפחות טוב ממש להסב נזק נוסף. אנחנו לא מעוניינים בו.

פתרון הורמונאלי לנשירת שיער

פתרון לנשירת שיער כתוצאה מסיבה הורמונאלית יכול להיות כדורים הורמונים המאזנים את ההורמונים ומאטים את נשירת השיער. מטבע הדברים, משום שנשירת שיער כתוצאה מבעיה הורמונאלית קשו לטסטוסטרון שהוא הורמון גברי, טיפול הורמונאלי לנשירת שיער שכיח יותר אצל גברים מאשר אצל נשים.

תכשירים למיניהם כפתרון לנשירת שיער

רצוי לבחור מוצרים לנשירת שיער אשר יומלצו לכם על ידי מומחים לנשירת שיער העוסקים במקצוע זה שנים רבות ואתם סומכים על מקצועיותם ואמינותם, שכן רבים מודעים לרצון הגדול של נשים וגברים הסובלים מנשירת שיער למצוא פתרון לנשירת השיער, וכתוצאה מכך השוק מוצף ורווי בתכשירים ופתרונות 'קסם' אשר אינם מטפלים בנשירת השיער במקרה הטוב, ובמקרה הגרוע – מסבים נזק רב יותר.

תוספות שיער

תוספות שיער הן פתרון לנשירת שיער מהכיוון האחר – במקום בו אין אפשרות לעצור את נשירת השיער, או במקום בו מעדיפים כבר מן ההתחלה למצוא פתרון נוח ומקצועי שיפתור את בעיית הנשירה – ניתן לעשות תוספת שיער.

תוספת שיער אשר נעשית בצורה מקצועית וטובה נראית בדיוק כמו שיער אמיתי, וחשוב מכך – גם מרגישה כך (אין צורך לדאוג כל הזמן לגבי כך שהיא תיפול או מישהו ישים לב). תוספת שיער הנעשית במקום מקצועי ואמין יכולה לפתור לחלוטין את בעיית נשירת השיער.

איי ווב - שירותי אינטרנט אודות כותב המאמר: מה אנחנו עושים בשביל העסק שלך ב-eyeweb?  אנו עוסקים ב-בניית אתרים לעסקים, קידום אתרים, פרסום באינטרנט ושיווק באינטרנט. בונים אתרים פשוטים שגוגל אוהב! נותנים לך שרותי אינטרנט המתאימים בדיוק לעסק שלך. משלבים לך בניית אתר, קידום אתר שיווק האתר ופרסום על ידי רשת האתרים שלנו. כשאתה בונה אתר אצלנו, תוכל להתחיל בקטן ולגדול עם הזמן ועם העסק שלך.  אצלנו תוכל לקבל את כל שרותי הבניה, השיווק והקידום של העסק שלך תחת קורת גג אחת. אתר אינטרנט: www.eyeweb.co.il




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב