דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


שיווק ביפן 

מאת    [ 05/06/2011 ]

מילים במאמר: 404   [ נצפה 2351 פעמים ]


כאשר אתם מעוניינים לשווק מוצר ביפן צריך לקחת בחשבון שגם אם יש לכם ניסיון בשיווק מוצרים למדינות באירופה או בארצות הברית, כאן מדובר בתרבות שונה לגמרי, גם מבחינת הצרכן וגם מבחינת העולם העסקי. לכל מדינה אנחנו צריכים להתאים את עצמנו מעט לאופי המקומי על מנת לנסות להתחבב ולהכיר את מנהגי המקום, אולם במדינות אירופיות השוני הוא מצומצם ודורש הכנה מועטה לעומת חדירה לשוק היפני שדורשת הכנה רבה בגלל השוני הגדול בין התרבות הישראלית והיפנית.

שיווק ביפן: הכרת המסורת היפנית

האימפריה היפנית כוללת מסורת רבת שנים של שוגונים, סמוראים, קיסרים, הרי געש ופריחות דובדבן, טקסי תה, סידורי פרחים, תיאטרון קבוקי, בודהיזם, קרבות סומו ועוד. כל אחת ממסורות אלה היא דרך להבין ולהכיר את אופיו של האדם היפני, מהאדם הקטן עד מנכ"ל של חברה גדולה, שניהם מחוברים למסורת היפנית באופן אדוק. יש שיגידו שמסורת הסמוראים העתיקה, חיה וקיימת בכל אחד מהיפנים גם היום, מן לוחם ללא חת האוחז את מזוודתו כמו חרב 'קטאנה' ארוכה. כאשר הנך מעוניין לבצע פיתוח עסקי ביפן אתה חייב להכיר את איש העסקים שעומד מולך, להבין את שפתו ואת תרבותו העסקית. חשוב לדעת שלעתים הערה תמימה צינית אחת, כזאת שהיית משלב בחיוך בשיחה עם כל ישראלי, עלולה להעליב את איש העסקים היפני עד עמקי נשמתו ולגרום לכל העסקה להיכשל. הכנה בדוקה מראש תמנע מאירוע שכזה לקרות.

שיווק ביפן: כיצד מתכוננים?

אז מה עושים? מועד הפגישה עם היפנים מתקרב ואתם חשבתם להציע להם חומוס לצהריים. ישנם מספר חברות בשוק שמתמחות בתחום של סחר בינלאומי ומתמקדות בשוק ישראל יפן. בחברות אלה ישנו צוות בכיר בעל ניסיון רב עם פיתוח עסקי ביפן, הכרת יפן, ידע רחב בשפה היפנית ובמנהגים עסקיים יפניים. הצוות מגיע מתחומי עסקים רחבים כמו היי טק, כלכלה, פוליטיקה, טכנולוגיה ושיווק ומדריך אתכם צעד צעד איך להתמודד עם פיתוח עסקי בשוק היפני מבלי להתבלבל ולעשות טעויות מביכות ואף תקריות דיפלומטיות (גם זה קורה).  

שיווק ביפן: תוספות

ככל שתעמיקו בהבנה של התרבות היפנית תגלו שלא מדובר בלימוד טרחני שיעזור לכם בביצוע העסקה ותו לו, התרבות היפנית צופנת בחובה מנהגים יפיפיים ומסורת חכמה שתיקחו ממנה לא מעט להמשך דרככם העסקית ולחייכם בכלל. פיתחו בפניה את ליבכם, קבלו השוני והמסתוריות, הפנימו את הכלים, הצבעים, הצלילים והלבוש וצפויה לכם חוויה נפלאה.

 

יוקי-קל פיתוח עסקי בע"מ ת.ד 18164 תל-אביב 61181 טל. 972-3-6955140 פקס. 972-3-6958474 דוא"ל: info@yoki-kal.com http://www.yoki-kal.com/




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב