דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


טרנדים ומגמות בעיצוב הבית ועיצוב פנים אביב קיץ 2011 

מאת    [ 05/06/2011 ]

מילים במאמר: 395   [ נצפה 2742 פעמים ]

כבר ראינו איך הטבע משפיע ונכנס לתוך קולקציות של תכשיטי סברובסקי, אבל איך משלבים את הטבע בעיצוב הבית והום סטיילינג? בסברובסקי מוכיחים שהטבע יכול להיכנס לכל אחד מהאלמנטים בעיצוב – מהחומרים שבהם עושים שימוש ועד הצבעים והדוגמאות שנעשות בהשראת הטבע. כמה פשוט לעבור להשתמש בחומרים יותר טבעיים ופחות מעובדים, כמה נהדר לזנוח את הצבעים הקרים והסינתטיים לטובת החום של החומר הטבעי!

קולקציית אביב-קיץ 2011 של סברובסקי מתחלקת לחמישה עולמות הבאים לשרת את האווירה האקולוגית, בלי להתפשר על האופנתיות והרושם.

חמשת העולמות שואבים השראה מעולם הטבע: הרמוניה (חול וים); רומנטיקה (אבן גיר); פרוגרסיבי (סלעי בזלת); קלאסי (אדמה) וזוהר (מתכות יקרות). אם תסתכלו היטב תוכלו לראות שלכל אחד מהעיצובים יש צבעים דומיננטיים משלו, שבאים לידי ביטוי גם בטקסטיל העיצוב עצמו, וגם בקריסטלים המשולבים בטקסטיל הזה. ובמילים אחרות – מי שירצה לשלב בעיצוב הבית את אלמנט האדמה יוכל לבחור למשל בכרית דקורטיבית בגוון ירוק-דשא, משולב בקריסטלים יפהפיים בגוון חום-אדמה. הרומנטיקנים שבחבורה ישמחו להעשיר את עיצוב החלל שלהם בבדי תחרה בגוון הגיר, בשילוב קריסטלי אופל עדינים ששוברים את האור באופן מושלם.

מי שמעדיף את הסגנון הנועז והבלתי מתפשר יוכל להעשיר את עיצוב הבית בטקסטיל בהשראת סלעים. הצבע השולט כאן הוא הצבע השחור הדרמטי, בגוון מבריק כמובן, אותו ניתן להעשיר באמצעות קריסטלים שקופים ש"שוברים" את המראה, ומעדנים אותו.

לאלו מכם שחושקים במראה הרמוני וזורם יותר, ימצאו את מבוקשם בקולקציה בהשראת חוף הים – בניגוד למה שאפשר לחשוב, לא מדובר בקולקציה צהובה בוהקת, כי אם בקולקציה בגווני החמרה והכחול, בדים עשירים הנעים על קשת הצבעים שבין בורדו לחום עמוק, ועיצובים עמוסי פרטים, שמצליחים שלא להכביד על העין.

החוכמה, ממש כמו בטבע, היא בשילוב שבין האלמנטים.בגלריה למעלה תוכלו לראות דוגמא לטקסטיל מעוצב המשלב בין ריבוי הפרטים שבמוטיב הסלעים, לבין החיוורון העדין של המוטיב הרומנטי – הגיר. דמיינו שילוב של פס טקסטיל כזה בשוליו התחתונים של וילון בהיר, שתפקידו להצל במעט את החדר. השילוב הזה מאפשר לנו להשאיר חלק מהטבע בחוץ, ולהכניס את חלקו האחר הישר לתוך עיצוב הבית שלנו. הטוב מכל העולמות.ראו למעלה דוגמה לטקסטיל שמכניס אל הבית את חוף הים – גם בצבעים וגם בעיצוב - השואב את המקוריות שלו מתנועת הגלים ומהמסתורין שבמעמקי הים. כרית בעיצוב כזה, שמונחת על ספה נייטרלית בגוון הגיר, יכולה ליצור אפקט קייצי משובב נפש, שאי אפשר להתעלם ממנו.

התרגיל המחשבתי שלנו להיום הוא לנסות ולחשוב על הדרכים שבהן אתם יכולים לשלב את הטבע בעיצוב הבית. לפעמים כל מה שצריך זה וילון, כרית או ריפוד מחדש לכורסא, ולפעמים מספיק לשלב כמה קריסטלים שעושים את כל ההבדל.

בית העיצוב ילון, המשווק הרשמי של סברובסקי  בישראל


www.yalon.co.il


 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב