דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


שיווק באינטרנט חלק א 

מאת    [ 04/06/2011 ]

מילים במאמר: 424   [ נצפה 1934 פעמים ]

שיווק באינטרנט- חלק א'/ קורל שחר

בשנים האחרונות הפך האינטרנט למדיה המובילה בפרסום מבחינת עלות- תועלת. אם בעבר, מפרסמים היו משקיעים את רוב כספם בפרסום בטלוויזיה, בעיתונים ובשלטי חוצות, הרי שהיום כספים רבים יותר עוברים למדיית האינטרנט על כליה השונים. בחלק זה נסקור חלק מיתרונות הפרסום באינטרנט ואת כלי הפרסום באופן כללי.

פרסום ממוקד לקהל היעד

פרסום באינטרנט הינו ממוקד יותר ומאפשר פנייה לקהל היעד שלנו, מבלי לבזבז כספים מיותרים על מי שאינו נמנה בקהל זה. לדוגמא, אתר נישתי בתחום הבנייה ועיצוב הבית, מהווה פלטפורמת פרסום נהדרת לנגרים, ארכיטקטים, מעצבי פנים ואחרים העוסקים בתחומים אלו, מתוך ידיעה, כי מי שנמצא באתר זה הינם אנשים פרטיים אשר נמצאים לקראת או בשלבי בנייה, שיפוץ או עיצוב של ביתם, או אנשי מקצוע שמחפשים להתעדכן בנעשה בתחומם. דוגמא נוספת הינם אתרים המאופיינים ברוב של קהל נשי (60 אחוז ומעלה), כגון אתרים אשר מדברים בעיקר על אופנה, איכות חיים, רכילות ועוד. רשת הלבשה תחתונה הפונה לנשים, תפנה את מרבית כוחותיה לפרסום באתר זה, שם נמצא קהל היעד שלה ושם היא יכולה לשמור על עלות תועלת גבוהה למדיי.

 כלים שונים, קהל שונה, תוצאות שונות

באינטרנט מתפתחים כמעט בכל יום כלי פרסום חדשים. אם זה אתרים ודיוורים של קנייה חברתית, כלי דיוור ושיווק ויראלי ואם זה מנועי חיפוש כמו גוגל ובינג, אתרים שונים, אינדקסים, פורטלים ורשתות חברתיות.

לכל תחום עיסוק יכולים לעזור כלים שונים, וחשוב לבחור אותם בקפידה על מנת להוציא את משאבי הזמן והתקציב שלנו בצורה נכונה, ממוקדת וכזו שתתרום לנו בצורה המרבית.
אחת מהדרכים לבחון כלים, הינה לראות היכן מפרסמים המתחרים שלנו, אך אין להסתמך על כך לחלוטין, כיוון שהתקציב של המתחרים שלנו שונה משלנו, ולעיתים מפרסמים שתקציב הפרסום שלהם גבוה, מפזרים את התקציב שלהם גם בכלים ואתרים שמניבים להם עלות תועלת נמוכה יחסית, אך חשוב להם להיראות בהם.

הדרך המומלצת יותר לבחירת כלי הפרסום, הינה או על ידי המלצות של אנשים בתחומכם שפרסמו בכלי מסוים, או בעזרת סקר שוק של הכלים- התקשרות לבעלי הכלים ובקשה של הנתונים על קהל היעד שלהם, כמות היוניקים (הגולשים השונים) בחודש אליהם הם מגיעים, אחוזי הקלקה על קמפיינים קודמים דומים לכם ובקשה כמובן של הצעות מחיר לשם השוואות המחירים והתועלת הצפויה. יועץ שיווק במקרה כזה, יחסוך לכם את הטלפונים המיותרים, כיוון שהוא כבר מכיר את הכלים השונים עבור התחומים השונים וידע לכוון אתכם לכלים הטובים ביותר עבורכם. יתרון נוסף של היעזרות ביועץ שיווק למטרת תכנון תקציב הפרסום, הינו בכך שבדרך כלל הצעות המחיר אותן הוא יקבל, יהיו נמוכות יותר מאלו שאתם תקבלו, מכיוון שהוא מפנה לכלי שיווק אלו באופן שוטף מספר רב של לקוחות. 

קורל שחר ניהלה את קהילות msn, הקימה וניהלה את מחלקת התוכן השיווקי של msn ישראל וליוותה מאות קמפיינים ועסקים ב-10 השנים האחרונות. קורל שחר מעניקה ייעוץ שיווקי מקיף, הכולל: ייעוץ שיווקי ליזמים, ייעוץ שיווקי לעסקים קיימים, הקמת מערכי מכירות, שיפור מערכי מכירות קיימים, אפיון וליווי בניית אתרים, כתיבת תכנים לאתרים ולעיתונים, כתיבה שיווקית, מיתוג מחדש של עסקים, ניהול אתרים ופורומים, כתיבת תוכנית שיווקית וייעוץ נקודתי.  התקשרו עוד היום וקיבעו פגישת ייעוץ ראשונית ללא תשלום וללא התחייבות! 077-9100646, 0523-986467




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב