שיווק באינטרנט חלק א
דף הבית  >>  >>  הרשם  |  התחבר
מאמרים

שיווק באינטרנט חלק א 

מאת    [ 04/06/2011 ]
מילים במאמר: 424   [ נצפה 1719 פעמים ]

 
 

שיווק באינטרנט- חלק א'/ קורל שחר

בשנים האחרונות הפך האינטרנט למדיה המובילה בפרסום מבחינת עלות- תועלת. אם בעבר, מפרסמים היו משקיעים את רוב כספם בפרסום בטלוויזיה, בעיתונים ובשלטי חוצות, הרי שהיום כספים רבים יותר עוברים למדיית האינטרנט על כליה השונים. בחלק זה נסקור חלק מיתרונות הפרסום באינטרנט ואת כלי הפרסום באופן כללי.

פרסום ממוקד לקהל היעד

פרסום באינטרנט הינו ממוקד יותר ומאפשר פנייה לקהל היעד שלנו, מבלי לבזבז כספים מיותרים על מי שאינו נמנה בקהל זה. לדוגמא, אתר נישתי בתחום הבנייה ועיצוב הבית, מהווה פלטפורמת פרסום נהדרת לנגרים, ארכיטקטים, מעצבי פנים ואחרים העוסקים בתחומים אלו, מתוך ידיעה, כי מי שנמצא באתר זה הינם אנשים פרטיים אשר נמצאים לקראת או בשלבי בנייה, שיפוץ או עיצוב של ביתם, או אנשי מקצוע שמחפשים להתעדכן בנעשה בתחומם. דוגמא נוספת הינם אתרים המאופיינים ברוב של קהל נשי (60 אחוז ומעלה), כגון אתרים אשר מדברים בעיקר על אופנה, איכות חיים, רכילות ועוד. רשת הלבשה תחתונה הפונה לנשים, תפנה את מרבית כוחותיה לפרסום באתר זה, שם נמצא קהל היעד שלה ושם היא יכולה לשמור על עלות תועלת גבוהה למדיי.

 כלים שונים, קהל שונה, תוצאות שונות

באינטרנט מתפתחים כמעט בכל יום כלי פרסום חדשים. אם זה אתרים ודיוורים של קנייה חברתית, כלי דיוור ושיווק ויראלי ואם זה מנועי חיפוש כמו גוגל ובינג, אתרים שונים, אינדקסים, פורטלים ורשתות חברתיות.

לכל תחום עיסוק יכולים לעזור כלים שונים, וחשוב לבחור אותם בקפידה על מנת להוציא את משאבי הזמן והתקציב שלנו בצורה נכונה, ממוקדת וכזו שתתרום לנו בצורה המרבית.
אחת מהדרכים לבחון כלים, הינה לראות היכן מפרסמים המתחרים שלנו, אך אין להסתמך על כך לחלוטין, כיוון שהתקציב של המתחרים שלנו שונה משלנו, ולעיתים מפרסמים שתקציב הפרסום שלהם גבוה, מפזרים את התקציב שלהם גם בכלים ואתרים שמניבים להם עלות תועלת נמוכה יחסית, אך חשוב להם להיראות בהם.

הדרך המומלצת יותר לבחירת כלי הפרסום, הינה או על ידי המלצות של אנשים בתחומכם שפרסמו בכלי מסוים, או בעזרת סקר שוק של הכלים- התקשרות לבעלי הכלים ובקשה של הנתונים על קהל היעד שלהם, כמות היוניקים (הגולשים השונים) בחודש אליהם הם מגיעים, אחוזי הקלקה על קמפיינים קודמים דומים לכם ובקשה כמובן של הצעות מחיר לשם השוואות המחירים והתועלת הצפויה. יועץ שיווק במקרה כזה, יחסוך לכם את הטלפונים המיותרים, כיוון שהוא כבר מכיר את הכלים השונים עבור התחומים השונים וידע לכוון אתכם לכלים הטובים ביותר עבורכם. יתרון נוסף של היעזרות ביועץ שיווק למטרת תכנון תקציב הפרסום, הינו בכך שבדרך כלל הצעות המחיר אותן הוא יקבל, יהיו נמוכות יותר מאלו שאתם תקבלו, מכיוון שהוא מפנה לכלי שיווק אלו באופן שוטף מספר רב של לקוחות. 

קורל שחר ניהלה את קהילות msn, הקימה וניהלה את מחלקת התוכן השיווקי של msn ישראל וליוותה מאות קמפיינים ועסקים ב-10 השנים האחרונות. קורל שחר מעניקה ייעוץ שיווקי מקיף, הכולל: ייעוץ שיווקי ליזמים, ייעוץ שיווקי לעסקים קיימים, הקמת מערכי מכירות, שיפור מערכי מכירות קיימים, אפיון וליווי בניית אתרים, כתיבת תכנים לאתרים ולעיתונים, כתיבה שיווקית, מיתוג מחדש של עסקים, ניהול אתרים ופורומים, כתיבת תוכנית שיווקית וייעוץ נקודתי.  התקשרו עוד היום וקיבעו פגישת ייעוץ ראשונית ללא תשלום וללא התחייבות! 077-9100646, 0523-986467

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך:

שליחת המאמר שלח לחבר  הדפסת המאמר הדפסת המאמר  קישור ישיר למאמר קישור ישיר למאמר  דווח מאמר בעייתי דווח על מאמר בעייתי  כתוב לכותב המאמר פניה לכותב המאמר  פרסום המאמר פרסום המאמר 

©2017
כל הזכויות שמורות

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
רשימת כותבים
כותבים מומחים
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים
פרסם אצלנו
לכותבי מאמרים: פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
לבעלי אתרים:



מדיה חברתית:
חלון מאמרים לאתרך
תנאי שימוש במאמרים
ערוצי מאמרים ב-RSS Recent articles RSS


מאמרים בפייסבוק מאמרים בטוויטר מאמרים ביוטיוב