דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מזרונים טובים 

מאת    [ 01/06/2011 ]

מילים במאמר: 370   [ נצפה 2312 פעמים ]

מזרון הוא לא פחות ולא יותר מאשר פריט הריהוט הכי חשוב שיש לנו בבית. מספר שעות לא מבטול במהלך כל יממה ויממה בחיינו, אנו מבלים על מזרונים ללא תזוזה רבה. מזרנים אלו צריכים לתת תמיכה טובה לגופנו, ויותר מכל עליהם לתמוך בגב ובעמוד השדרה. אורח חיינו כולו מושפע מהצורה בה אנו ישנים, וכאשר המזרנים שלנו לא עושים את עבודתם נאמנה אנו נחוש לחץ, עייפות ומתיחות במהלך היום, וכן נסבול מכאבי שרירים מכיוון שהמזרון שלנו פשוט לא טוב מספיק.

מזרונים טובים ידעו לספק תמיכה מלאה ושווה לאורכו ורוחבו של המזרון כולו, וכן יתאימו את עצמם ללמבנה גופו של השוכב עליהם ולנקודות המגע בינו לבין המזרון. מזרונים שלא תומכים בצורה זו גורמים למצב בו גופנו מונח על המיטה באופן לא נכון, כך שעמוד השדרה שלנו לא נמצא בצורתו הטבעית המתאימה לשכיבה. שכיבה באופן זה יגרום להפעלת שרירים שונים בגופנו על מנת לאזן את התנוחה לאחת נוחה יותר. הפעלת שרירים לא רצונית זו, הגורמת למאמצים של הגוף, תגרום לשרירים להיתפס בכל חלקי הגוף ולכאבי גב טורדניים. שינה כזו תהיה לא מספקת, נקום בהרגשה שלא ישנו מספיק שעות ועייפים כאילו שהעירו אותנו לפני הזמן. כבר ברור כי מזרונים משפיעים על איכות חיינו וחיי היקרים לנו באופן ישיר.

מזרונים קיימים במגוון סוגים, ישנם מזרוני ויסקו אלסטי - החומר המיוחד שפותח ע"י תוכנית החלל האמריקאית, מזרוני קפיצים שבהם כל קפיץ הוא מבודד ועוד מגוון דגמים וסוגים אחרים. סוגי מזרונים שונים מביאים איתם יתרונות וחסרונות שונים, לא כל מזרון יתאים לכל אדם, ולכן חשוב לדעת להתאים לעצמנו את המזרון הנכון. היסחפות אחר אופנות ואנשי מכירה נלהבים יכולה לקרות בכנסיה לחנויות מזרונים איכותיות. אל תתפשרו על בדיקה של המזרן אותו תרצו לקנות ללא תלות בהמלצות של אנשים או המבצע החודשי. בחנויות המציגות מזרנים ניתן לשכב על מזרונים ללא בעיה ובלי להתבייש. השתדלו לבדוק מספר תנוחות, ואם תוכלו להביא את הכרית מהבית לשילוב בזמן הבדיקה תוכלו להרוויח מבחירה נכונה. אל תרגישו לא בנוח לבצע זאת, בדיקת מזרונים הינה חלק קריטי ברכישת מזרון חדש.

בבחירת מזרון חדש רצוי מאוד לברר בנוגע לאחריות המתקבלת איתו והתנאים שלה. שימו לב שאתם מבינים את תנאי היצרן לאחריות וגם בנוגע לשילוח במקרה של הפעלת האחריות, אחרי הכל, לא תוכלו לנחש מתי באמת תרצו לממש את האחריות שלכם. מזרנים איכותיים צריכים לעמוד בשימוש יום יומי של כעשר שנים.

 

חברת ד"ר גב הינה החברה הגדולה והותיקה בישראל למוצרי בריאות, נוחות ואיכות חיים. ד"ר גב משווקת כסאות, כורסאות טלויזיה, כורסאות עיסוי, כריות שינה, מזרונים מכשירי ומוצרי טיפוח ויופי, מתנות.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב