דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


השכרת רכב בישראל: האם משתלם להיות בעלי רכב? 

מאת    [ 01/06/2011 ]

מילים במאמר: 541   [ נצפה 2623 פעמים ]

מחירי הדלק ההולכים ועולים יותר ויותר והמשבר הכלכלי האחרון, במיוחד זה בשוק הנפט והדלק אילץ  אנשים לוותר על הרכב הפרטי ולבחור באפשרות של השכרת רכב בארץ במקום קנייה של רכב. כיום, הצעירים גם כך נתונים במכבש לחצים: שעות ארוכות בעבודה, משכורות מינימאליות ומחירי נדל"ן שרק ממשיכים לעלות, ולא לכולם יש כסף לקנות רכב. אז מה עושים? פונים לאפשרות של השכרת רכב בישראל.

כיצד לדעת מהי האפשרות הטובה ביותר? האם לקנות רכב או לפנות להשכרת רכב בישראל? יש לזכור כי השכרת רכב בארץ חוסכת לך את הצורך במקום חניה, מצרך יקר במיוחד אם אתה גר בבניינים ישנים במרכזי הערים בגוש דן. אם אתה גר בעיר מרכזית, הקרובה למקום העבודה שלך, אין סיבה שלא תוכל להסתפק בתחבורה ציבורית במשך השבוע ולפנות לאפשרות של השכרת רכב בארץ כאשר תיזקק לכך בטיולים או בביקורים אצל קרובי משפחה.

אם החיסכון הכספי לא משכנע אתכם ואתם שואלים את עצמכם- איך זה יראה? מה יחשבו עלי אחרים? כדאי שתדעו שלמעשה כאשר אתם חוסכים ופונים לאפשרות של השכרת רכב בישראל אתם יכולים לקבל רכב להשכרה במצב טוב יותר מאשר הרכב אותו תוכלו להרשות לעצמכם לקנות, סביר גם שרכב ההשכרה יהיה חדש יותר מהדגם הנופל בטווח המחירים שלכם. אם אתם מאלו שמחזיקים כל רכב עשר או חמש עשרה שנה, כדאי לכם לקנות רכב. אבל אם אתם מאלו שמעדיפים להחליף לרכב חדש מדי שנה, אנו ממליצים לכם לחשוב דווקא על אפשרות של השכרת רכב בארץ.

אם ברצונך לחסוך כסף ואם אתה חי על תקציב דחוק, אנו ממליצים לך לא רק על אפשרות של השכרת רכב בארץ אלא גם על בחירה ברכבים זולים שאינם צורכים דלק רב. אם אתה חי רוב הזמן בסביבת מגורים אחת ויוצא ממנה רק לעיתים רחוקות, גם אז נמליץ לך על השכרת רכב בישראל. אם אתה חושש כי בשעת הצורך, כאשר תזקק להשכרת רכב למשך תקופה ממושכת יותר, תיאלץ להיפרד מסכום ניכר, תשמח לשמוע כי לסוכנויות רכב רבות יש מדיניות של השכרת רכב בארץ המתייחסת גם לתקופה מסוימת הנקבעת מראש, שמחירה יכול להיות עבורך נוח יותר. התאהבת ברכב אחרי שהשכרת אותו והחלטת שאתה לא יכול בלעדיו? רכישת רכב מסוכנות להשכרת רכב בישראל תהיה פעמים רבות זולה יותר ונוחה יותר מקניית רכב יד ראשונה או קנייה מאדם פרטי. תוכל להיות גם בטוח שהרכב שאתה רוכש מסוכנות נבדק פעמים רבות יותר והוא מגיע עם חותמת איכות של המקום.

אז האם טוב יותר לפנות להשכרת רכב בישראל או פשוט מאד לקנות רכב משלך? התשובה תלויה כאמור בעדיפויות ובנסיבות שלך. אם אתה בכל זאת חושב על לקנות רכב אתה בודאי מודאג מהמצב הכספי שלך וכיצד תשיג כסף לצורך רכישה כה גדולה. ברכישת רכב תצטרך גם לקחת בחשבון מספר של הוצאות נלוות כמו ביטוח, מיסים ותחזוקה שוטפת של הרכב. ומה יקרה אם תאבד את עבודתך? התחייבות של קניית רכב עלולה לגרום לך לקשיים כלכליים! התשובה לשאלה הקשה הזו אינה אומרת שההחלטה שלך טובה יותר מהחלטה אחרת, אלא שההחלטה שעשית נכונה יותר לך מאדם אחר. כל אחד ואחד יודע מה מאזנו הפיננסי ויכול לפיכך להחליט בצורה הטובה ביותר באיזו אפשרות לבחור. אנו מקווים שסייענו לך במאמר זה, לגבי חלק מהיתרונות שבפניה להשכרת רכב בישראל. בהצלחה. 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב