דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הצעת מחיר לביטוח רכב 

מאת    [ 01/06/2011 ]

מילים במאמר: 435   [ נצפה 2744 פעמים ]

הצעת מחיר לביטוח רכב

ביטוח רכב הוא הביטוח הנפוץ ביותר בישראל. כמעט כל משפחה בישראל מחזיקה מכונית אחת לפחות, חלק מהמשפחות מחזיקות שתיים. בחישוב פשוט נוכל לומר בוודאות כי בכל שנה נוצרות מיליוני פוליסות ביטוח רכב על כל סוגיה. לכן, אין פלא כי חברות הביטוח נלחמות זו בזו על מתן הצעת מחיר לביטוח רכב שתהיה האטרקטיבית והמשתלמת ביותר ותמשוך אליה מאות אלפי צרכנים.

להבדיל בין עיקר ותפל

למרות שחברות הביטוח מציעות לכם הרים וגבהות בביטוח רכב, האמת היא ששום ביטוח רכב אינו דומה לשני. אמת, בעבר, בגלל שוק סגור ופטרוני, חברות הביטוח יישרו קו לגבי מחיר פוליסה לסוגי מכוניות שונות, ללא שום קשר לנהג עצמו, אולם כיום, כשהשוק חופשי, כל חברת ביטוח מעלה על נס פרמטרים מסוימים ובוחרת להתמקד בהם.

ניקח לדוגמא ביטוח רכב לנהגות. ישנן חברות ביטוח אשר השכילו להבין כי נשים עושות פחות תאונות ועל כן מציעות להן תנאים מעולים לכל סוגי ביטוחי הרכב שיש, וישנן חברות אשר פרמטר של מין אינו משנה דבר במחיר הפוליסה.

פוליסת ביטוח רכב מורכבת מפרמטרים רבים ומשתנים כמו גיל הנהג, ההיסטוריה התחבורתית שלו, מודל הרכב, מספר התאונות שנעשו בעבר, מין ואפילו, איזור מגורים. בשקלול כל הפרמטרים האלה יוצא ערך מספרי מסוים שבו יהיה לחברת הביטוח הנבחרת משתלם לבטח את הלקוח. זו הסיבה מדוע ההבדלים במחירי הביטוח כל כך גדולים בין חברה אחת לשנייה.

בכל מקרה, חשוב להפריד בין עיקר לתפל. העיקר הוא אתם והנהגים שאתם. העיקרון מאוד פשוט – ככל שתהיו נהגים יותר טובים, כך הצעה לביטוח רכב תהיה אטרקטיבית ומשתלמת יותר בשבילכם.

לדבר עם נציג חברת ביטוח

ישנם עשרות אתרים המציעים לכם הצעת מכיר לביטוח רכב בשלושה שלבים, בקליק אחד, במהירות שיא. אל תתפתו ואל תמהרו. הדיפרנציאליות של פוליסת ביטוח רכב גרמה לכך שאתם יכולים לקבל שלוש הצעות שונות ואטרקטיביות אם רק תקדישו את הזמן לדבר עם נציג של חברת הביטוח ולפרט באוזניו את הפרמטרים הרלוונטיים.

נכון שאנו חיים בעולם צרכני מהיר וחסר פשרות. אין לנו זמן להתקשר, להמתין על הקו ולחכות שהנציג יחלץ מספר ואז עוד לבדוק שתי חברות נוספות. אך בכל הנוגע לביטוח רכב, רצוי ומומלץ להקדיש את הזמן לבדיקה יסודית. ראשית, כדאי מאוד שתצטיידו בסוכן ביטוח שעליו אתם סומכים והוא יעשה את כל הריצות בשבילכם. שנית, מדובר בחיסכון של מאות שקלים. בהחלט שווה את השעה שאתם מקדישים לבירור הצעת המחיר המשתלמת ביותר מבחינתכם.

כשאתם מדברים עם הסוכן או הנציג כדאי שתקבלו שלוש הצעות מחיר לביטוח רכב:

ביטוח חובה לרכב

ביטוח צד ג'

ביטוח מקיף

בהחלט ייתכן כי ישתלם לכם לעשות ביטוח רכב מקיף בחברת ביטוח מסוימת אך רק ביטוח חובה וצד ג' בחברה אחרת. בחרו בתבונה ותחסכו המון כסף.

הכשרה ביטוח מספקת קשת רחבה ומגוונת של פתרונות ביטוח בתחום האלמנטרי (ביטוחי רכב, ביטוחי דירה, ביטוחי עסק ועוד), חיים, חסכון (best invest) ובריאות.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב