דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מיתוג אישי וניהול מוניטין באינטרנט 

מאת    [ 31/05/2011 ]

מילים במאמר: 937   [ נצפה 2523 פעמים ]

ב- 1997 היה זה גורו השיווק האמריקאי טום פיטרס שהטביע את המושג "מיתוג אישי" (Personal Branding) במאמר מיתולוגי שהתפרסם במגזין הכלכלי Fast Company. קוראים רבים הרימו גבה והתייחסו בפסקנות. אף אחד לא חשב אז על אנשים במונחים של מותגים.

 

אבל אתם זוכרים איך נראו חיינו ב- 97'? האינטרנט היה בחיתוליו, מהירות הגלישה זחלה, המחשבים היו איטיים, גוגל עוד לא נולדה ופייסבוק אפילו לא הייתה בגדר של רעיון. מצחיק להיזכר, אבל בתקופה ההיא מי שהחזיק טלפון סלולרי הפך לאטרקציה בחבר'ה. 

 

להיערך למציאות חדשה

 

השנים חלפו והיום המציאות היא שונה לחלוטין. העולם הפך להיות תחרותי הרבה יותר. אנשים מחליפים עבודות כמעט בקצב שהם מחליפים גרביים, כולם רוצים 'לעשות קריירה' וחולמים להפוך למיליונרים. האפשרויות הפכו לבלתי מוגבלות ואנחנו חיים בעולם אחר, שצריך להיערך, להסתגל ולהתרגל אליו. 

 

"מיתוג אישי וניהול מוניטין באינטרנט", הקורס החדשני של ג'ון ברייס בשיתוף SEO SIMPLE, לא רק יקנה לכם את הכלים להיערך בעצמכם למציאות חדשה זו, אלא גם ילמד אתכם כיצד לנהל את המיתוג והמוניטין האינטרנטי של אחרים. במהלך הקורס תרכשו ידע שייתן לכם דחיפה עצומה לעבר אחד מהמקצועות הנדרשים ביותר בעולם השיווק האינטרנטי. 

 

כל טוקבק משפיע על המותג

 

מתי בפעם האחרונה חיפשתם את השם שלכם בגוגל? האם ברגע הזה מישהו "מגגל" אתכם? סביר להניח שהתשובות לשאלות אלה בהתאמה יהיו "לא מזמן" ו- "בהחלט יכול להיות".

 

האופן בו מופיע שמכם, או המותג אותו אתם מייצגים, בתוצאות החיפוש, הוא הבסיס למיתוג באינטרנט ומהווה את הרושם הדיגיטלי הראשוני עבור מי שמחפש מידע עליכם. אם הרושם הראשוני הוא רע, זה יכול לפגוע בעסקים, בקריירה וגם בחיים החברתיים. 

 

גם אם המידע אינו מופיע בעמוד הראשון בגוגל, חשוב מאוד למצוא ולאתר אותו. עידן הבלוגים והרשתות החברתיות מאפשר לכל אחד להשפיע על מוניטין שנבנה בעמל רב - לטוב ולרע. לכן, כל אדם ומותג חייב להיות עם היד הדופק ולדעת מתי מדברים עליו ברשת. לאחר שמאתרים את המידע, לא פחות חשוב זה לדעת איך לנהל אותו ולתקשר אותו עם הגולשים.  

 

נושאי הקורס

·         ניהול מוניטין במנועי החיפוש

·         פיתוח מיתוג אישי אונליין

·         וידאו אינטרנטי

·         מציאת תוכן אינטרנטי

·         יצירת תוכן אינטרנטי

·         כלי ניטור

·         רישום והתנהלות בר. חברתיות ואתרי שיתוף

·         ניהול בלוגים

...וזה רק על קצה המזלג.

 

מוביל הקורס הוא מאור קפלנסקי, בעל BA בתקשורת וניהול, עיתונאי לשעבר ומשווק אינטרנטי ובלוגר בהווה. קפלנסקי הוא הבעלים והמייסד של eBrand העוסקת בקמפיינים של מיתוג אישי באינטרנט, ניהול מוניטין, שיווק ברשתות חברתיות והדחקת אזכורים שליליים.

 

לפרטים נוספים אודות קורס מיתוג אישי וניהול מוניטין באינטרנט וקורסים נוספים ממגוון הקורסים של בית הספר למקצועות השיווק באינטרנט הקלק על הלינק

 

http://www.johnbryce.co.il/ADD/0511/shivuk_klaliFB.asp

ג'ון ברייס הדרכה




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב