דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


אילנה דמארי על יתרונות רכישת דירה ממתווך 

מאת    [ 31/05/2011 ]

מילים במאמר: 469   [ נצפה 1834 פעמים ]


החיפוש אחר הדירה שבה תרצו לבלות את שארית חייכם אינה דבר של מה בכך. לכאורה מדובר על מצב בו היצע הנכסים גובר במידה רבה על הביקוש וכל מה שנותר לכם הוא למצוא את הדירה שתענה בצורה הטובה ביותר על הדרישות שלכם הכספיות והמבניות שלכם. או אז יתחיל הקושי האמיתי אשר ייאלץ אתכם לפנות למתווך המתמחה בחיפוש דירות שיענו על כל הקריטריונים שתציבו בפניו. במאמר שלפניכם נדון איפוא ביתרונות של רכישת הדירה באמצעות מתווך ולא באופן עצמאי.

מאת : אילנה דמארי

 

· יעילות – באם תחליטו לשכור את שירותיו של מתווך מנוסה הרי שיהיה באפשרותכם לחסוך לא מעט זמן – נוכח העובדה כי לא תצטרכו לבלות את זמנכם בחיפושים שלא יקדמו אתכם לשום מקום. תפקידו של המתווך הוא לסרוק את השוק אותו הוא מכיר היטב ולהציע לכם רק את הדירות שיענו בצורה הטובה ביותר על הדרישות שתגדירו עבורו. המתווך מכיר את הדירות ולמעשה מנטרל עבורכם את מימד האי וודאות – תוך כדי סינון הדירות שלדידו – לא יתאימו לכם.

· חיסכון בכסף – אז נכון, שימוש בשירותיו של מתווך כרוכה בתשלום עמלה של מספר אחוזים מסויים משווי הדירה. לכאורה, מדובר בהוצאה משמעותית נוספת שמרתיעה רבים. עם זאת, חשוב לזכור כי לעיתים קרובות ובמסגרת הדינמיקה שנוצרת בין המתווך למוכרים – יהיה ביכולתו לשכנע אותם להתגמש בדרישותיהם ולמעשה להוזיל עבורכם את עלותה הכוללת של הדירה.

· ליווי מקצועי צמוד – פנייה למתווך תחסוך לכם לא רק זמן ניכר בכל הנוגע לחיפוש הדירה – כי אם גם בכל הנוגע לטיפול בסוגיות הבירוקרטיות הכרוכות ברכישתה. כך למשל מתווך מנוסה יוכל לומר לכם בדיוק מהם הטפסים שתצטרכו למלא – ממה כדאי להיזהר והיכן תוכלו דווקא להרוויח. הטיפים שייתן לכם המתווך מבוססים למעשה על שנים של ניסיון רחב היקף – דבר המאפשר לכם להינות מכל העולמות. גם לחסוך – וגם להרוויח.

עוד לקריאה - אילנה דמארי

· היעדר ממשק ישיר מול המוכר – נוכחותו של המתווך מייתרת את הקשר הישיר בינכם לבין המוכרים. המתווך, כשמו כן הוא, לוקח על עצמו את מלאכת התיווך, כאשר תפקידו לא מסתיים בהצגת הנכס כי אם גם בשיחות עם המוכרים. המתווך הוא למעשה הצלע השלישית במשולש והאדם שיסייע לכם לוודא כי המוכר לא מרוויח סכומי כסף לא מוצדקים - על חשבונכם.

· אין חכם כבעל ניסיון – מתווך שמכיר היטב את האזורים בהם הוא פועל יוכל לסייע לכם באיתור מציאות חד פעמיות שעשויות ליפול בחלקו. היכולת לזהות את הפוטנציאל העתידי של הנכס הינה כישרון בעל ערך רב עבורכם – וזאת משום שטיפ של המתווך יכול לעשות מבחינתכם את ההבדל בין נכס יקר ולא משתלם לבין נכס שנראה לא במיטבו בתחילה ואשר הפך עם השנים לפנינת נדל"ן.

לסיכום, בטרם תתחילו את החיפוש אחרי הדירה הבאה שלכם – פנו לכמה מתווכים ובחרו לעבוד עם מי שעשה עליכם את הרושם האישי הטוב ביותר. המתווך עשוי לחסוך לכם כסף, זמן וטרחה ועל כן ערכו לא יסולא בפז.


אילנה דמארי - נדל"ן, כלכלה וייעוץ להשקעות

אילנה דמארי - נדל"ן, כלכלה וייעוץ להשקעותלפרטים נוספים:
http://www.ilanadamari.co.il/




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב