דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


סושי: כיצד נאתר מסעדה טובה שעושה משלוחים? 

מאת    [ 31/05/2011 ]

מילים במאמר: 451   [ נצפה 2619 פעמים ]

ישנו הבדל מהותי בין חיפוש של מסעדה כאשר אנו מסתובבים ברחוב ומחפשים מקום לשבת בו, ובין הניסיון לאתר מקום להזמין ממנו ארוחה, לרוב באמצעות הרשת. כאשר אנו מחפשים מסעדה ברחוב, יש לנו יתרון גדול: מראה עיניים. נוכל לשפוט את איכותה של המסעדה לפי אינספור פרמטרים עוד בטרם נכנסו אל המסעדה: הנקיון, העיצוב והמיקום עשויים לספר הרבה מאוד על מסעדה ולהסגיר את טיבה. כאשר אנו מחפשים מסעדה ברשת, היתרון הזה, למרבה הצער, נשלל מאיתנו. אך כאשר מדובר בהזמנת סושי, ההבדלים מתחדדים אף יותר.

התפריטים של מסעדות רבות שעושות משלוחי סושי עשויים להיות דומים ואף זהים, ולמרות זאת, בטוחני שרבים מאיתנו שהזמינו סושי התנסו במפח- נפש: המחירים עשויים להיות גבוהים מאוד יחסית לתמורה, ויש הבדל עצום בין אורז שהוכן ועורבב ביד אמן, ובין אורז שטעמו גס ופשוט. אם כך, כיצד נבחר בנוחות של ביתנו את משלוח הסושי שיגרום לנו לקורת רוח והנאה?

ראשית כל נוכל לבחון את התפריט עצמו. גם בתפריטים נוכל למצוא ניואנסים עדינים שיובילו אותנו אל משלוח הסושי המושלם. במסעדת סושי טובה, הדומיננטה צריכה להיות סושי. כמובן שעשויות להופיע בתפריט גם מנות אחרות. אך מסעדה שמכינה מטעמים מכמה מטבחים שונים לחלוטין חשודה בשרלטנות. סושי הוא מלאכת מחשבת, וללמוד להכין אותו כהלכה זו משימה מורכבת ורבת שנים. זהו כמובן לא עיסוק צדדי של המסעדה המיועד למשוך עוד מספר לקוחות. אם המסעדה, למשל, היא מסעדה סינית עם תפריט סושי מצומצם- אנא הימנעו ממנה, לטובתכם.

בנוסף לנאמר לעיל, ארוחה אסייתית עשירה היא תמיד נחמדה ומומלצת, אבל אם אתם חפצים בהזמנת ארוחת סושי קלאסית, נסו לאתר בתפריט את המנות המומלצות. ארוחת סושי טובה לא צריכה להכיל אינספור מנות, אבל תמיד נחמד מאוד ללוות אותה במרכיבים מסורתים כמו תה או אדממה.

כיום רווח במסעדות סושי רבות הנוהג להכין את הסושי זמן רב מראש ולתת לו להמתין ללקוח. זהו נוהג פסול מעיקרו, מכיוון שהמטבח היפני מתבסס בעיקרו על חומרי גלם מעולים וטריים ועל הקפדה על פרטים. האצה והירקות צריכים להיות פריכים ומלאי חיים, ולא מסמורטטים ומיואשים. אך כמובן שסושי טוב קם ונופל בראש ובראשונה על טיב הדגים הנאים שהוא מכיל. אם הדגים אינם במיטבם, שערו בנפשכם כמה חומרים משמרים ותוספות יש להוסיף להם על מנת שיהיו ראויים למאכל.

אמנם, כאשר אנו מזמינים סושי אין באפשרותנו לדעת מה מצב הדגים והירקות. מכיוון שכך, חשוב שבבואכם להזמין משלוח סושי תקפידו על מקום שמדגיש את טריותם של חומרי הגלם ואת מקורם. אם בעל העסק טורח להדגיש מידע מסוג זה, הוא פונה לאוהבי סושי אמיתיים, וגם בכך יש רמזים מטרימים חיוביים.

עצה אחרונה: בבואכם להזמין סושי, היו יפניים. אם אתם אוהבים סושי, תמיד נחמד ללמוד מהעם החכם, היודע להעריך מזון גם לפי כמות ההשקעה והידע הכרוכים בו. ככל שתדעו יותר תדעו לזהות מסעדות שעושות משלוחי סושי משובחים בהינד עפעף. כך תבטיחו שלא רק שתזמינו סושי משובח, אלא שטעמו ישתבח ככל שתבינו בו יותר.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב