דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


יועץ משכנתאות פירושו חיסכון עצום במשכנתא 

מאת    [ 30/05/2011 ]

מילים במאמר: 506   [ נצפה 2167 פעמים ]

 

 

 

יועץ משכנתאות פירושו חיסכון עצום במשכנתא

אם אתה רוצה לחסוך בהוצאות משכנתא, פנייה ל-יועץ משכנתאות היא בגדר הכרח!

לקיחת משכנתא היא אחד הצעדים הכלכליים המשמעותיים ביותר בחייך. חוסר ידע או כל טעות קטנה תעלה לך ביוקר רב.

הרי לא  יעלה בדעתך ללכת לבית משפט ללא ליווי מקצועי של עורך דין בתביעה של עשרות אלפי שקלים, אז אחת כמה וכמה כשמדובר במאות אלפי שקלים או אפילו במיליוני שקלים.

ליווי מקצועי של יועץ משכנתאות חיצוני לבנק משכנתאות, פרטי שלך, הוא הכרחי להשגת התנאים הטובים ביותר בלקיחת משכנתא.

התחום של משכנתאות הינו מאד מורכב, גם אם יש לך ידע כלכלי זה לא תמיד יעזור לך. אדם שלא חי ונושם משכנתאות מידי יום ביומו לא ישיג בכוחות עצמו את תנאי המשכנתא האופטימאליים.

בישראל נפוצה השיטה של עשה זאת בעצמך, רק כדי לחסוך כמה שקלים. אך בתחום המשכנתאות, אם תעשה זאת בעצמך, יצא שכרך בהפסדך!  אולי תחסוך כמה אלפי שקלים שכר טרחת יועץ משכנתאות אך תשלם ביוקר על חוסר המקצועיות שלך וחוסר הידע שלך במיוחד כשמדובר בסכומי עתק.  ידע = כוח  = כסף.  ובמקרה שלנו מדובר בהרבה מאד ידע והרבה מאד כסף! כל טעות קטנה תעלה לך עשרות ואולי מאות אלפי שקלים לאורך כל תקופת המשכנתא.

השינויים התכופים בתנאי משכנתאות דורשים מעקב מתמיד. רק יועץ משכנתאות שמתרוצץ יום יום בין הבנקים למשכנתאות ידע להשיג לך את התנאים הטובים ביותר.

גם אם פנית כבר לבנקים למשכנתאות ונדמה לך שהשגת תנאי משכנתא מצויינים, צר לי לאכזב אותך! יועץ משכנתאות חיצוני ובלתי תלוי בבנק משכנתאות יוכל להשיג לך תנאים הרבה יותר  טובים. כל מה שקיבלת מיועץ משכנתאות של הבנק למשכנתאות תוכל להשיג יותר בזול אם תפנה ליועץ משכנתאות חיצוני לבנק.

וזאת מדוע? עליך לזכור שיועץ משכנתאות של הבנק הוא עובד שכיר של הבנק. הוא רואה ושומר קודם כל על האינטרסים של הבנק ורווחיות הבנק. ככל שייתן לך תנאים פחות טובים הבנק למשכנתאות ירוויח יותר על המשכנתא שלך. זה כוחות מנוגדים, אחד מרוויח על חשבון השני.

לעומת זאת, יועץ משכנתאות פרטי, חיצוני ובלתי תלוי הוא שכיר שלך. הוא מקבל את שכר הטרחה שלו ממך. הוא אינו תלוי בשום בנק למשכנתאות וכל רצונו להשיג לך את תנאי המשכנתא המשופרים ביותר. הצלחה שלו זו ההצלחה שלך. אין ניגוד אינטרסים. אין כוחות מנוגדים.

יועץ משכנתאות פרטי הוא בעל כוח רב יותר מול הבנק למשכנתאות מאשר לווה משכנתא פרטי הבא לבקש משכנתא יחידה. יועץ משכנתאות חיצוני לבנק מכיר כבר את כל הטריקים והשטיקים של הבנקים למשכנתאות. הוא יודע בדיוק מה אפשר להוציא מהבנק. ולמה כל זאת? כי הוא עשה זאת גם אתמול ושלשום ולפני חודש ובכל פעם הוא שובר שיאים חדשים בכיפוף הבנק למשכנתאות. השיא הקודם שלו בהשגת תנאי משכנתא משופרים ללקוח הוא נקודת התחלה חדשה עם כל תחילת משא ומתן חדש. איך תדע כל זאת אם זו הפעם הראשונה שלך בבנק משכנתאות?

יועץ משכנתאות פרטי יעלה לך אמנם כמה אלפי שקלים אך הסכום הזה בטל בשישים ביחס לחיסכון העצום במשכנתא שיוכל להשיג לך.

פנה ליועץ משכנתאות בכיר בלחיצה על הקישור הכחול.

אל תחשוב פעמיים!

 

 

 

 

כותב המאמר: רו"ח קובי חבר, בעל האתר: "KH ייעוץ משכנתאות". KH ייעוץ משכנתאות הוקם על ידי יועץ המשכנתאות, הכלכלן הבכיר קובי חבר, במטרה לספק ללקוח הבודד תנאי משכנתא הטובים ביותר בכל זמן נתון בשוק הפיננסי המסובך והבירוקרטי של המשכנתאות. לשחרר הלקוח מרב הבירוקרטיה הקשורה בתהליך לקיחת משכנתא תוך חסכון מהותי בזמן ובכסף, כולל בנושאים אחרים הקשורים במשכנתא כמו הביטוח, שמאי והטאבו.  מר חבר מביא את ניסיונו המעשי משנת 1986 בתחום הכספים ובמשא ומתן כספי, אופיו האסרטיבי, קשריו העסקיים והידע הרב בתחום ייעוץ המשכנתאות וזאת בשילוב התעודות וההסמכות מתואר ראשון בחשבונאות וכלכלה מהאוניברסיטה העברית בירושלים, תואר שני במנהל עסקים, MBA  התמחות במימון, מאוניברסיטת NYIT  בניו יורק הידועה בארה"ב ובעולם, תעודת רואה חשבון משנת 1988 ממועצת רואי החשבון בישראל וחבר בלשכת רואי החשבון בישראל.  מר חבר עבד מעל עשרים שנה בניהול במחלקות הכספים בחברות שונות בארץ, בארה"ב ובהודו ורכש ניסיון מעשי רב ביותר בתחומי הניהול הכספי והמשא ומתן.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב