דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מתנות לעובדים: חוק הניידות 

מאת    [ 30/05/2011 ]

מילים במאמר: 372   [ נצפה 2526 פעמים ]

מתנות לעובדים הן עניין הכרחי, עבור כל חברה שמכבדת את עצמה ורוצה להראות רצינית בעיני העובדים. היום, לעובדים אין סנטימנטים מיוחדים לחברה שהם מועסקים בה: אנחנו חיים בעידן שסוגד לקריירה, גברים ונשים כאחד רוצים להרגיש סיפוק בעבודתם. הם מחפשים עבודה שתספק אותם מקצועית וכלכלית. פעם, עובד שהיה מתחיל לעבוד בחברה מסוימת בגיל עשרים פלוס - היה נשאר בה עד הפרישה בפנסיה. כן, עבודה אחת לכל החיים. התקופה הזו עברה ממזמן. היום העובדים תמיד פוזלים הצידה ומתעניינים בהצעות אטרקטיביות יותר. מי שנשאר נאמן לעבודה שיש בה תנאי עבודה עלובים, עושה זאת מתוך סיבות שונות - מפחד, עצלות, חוסר ברירה. אבל מה לעשות, עובד שמחפש הצעות מהצד, עלול לגלות שלא כל החברות עומדות דום ולא ממש מחכות לו שיצטרף לשורותיהן. שוק מחפשי העבודה הוא שוק תחרותי, ועל כל משרה יש עשרות, אם לא מאות קופצים.

מהם, אם כן, תנאים טובים? כמובן, שכר מתגמל, העלאות מידי שנה, תנאים סוציאליים, מתנות לעובדים. היום הרבה אנשים לא פוחדים לקום ולעזוב משרה, גם אם היא נוחה למדיי, קרובה לבית ובעלת שכר סביר. אנשים שואפים מעלה. והאמת, למה לא? אם מישהו מרגיש שהוא לא מנצל את הפוטנציאל שלו ומקבל שכר נמוך, למה לשמור אמונים למקום מסוים? וכן, גם אנשים נשואים שמחזיקים משפחה לא חוששים לקום וללכת לטובת מקום טוב יותר.

בימינו כל חברה צריכה לעשות שימור לקוחות, כדי לעמוד בשוק תחרותי עם מחירים אטרקטיביים שמציעות חברות אחרות. מה שהרבה חברות אינן יודעות, זה שהן צריכות גם לעשות שימור עובדים. חלוקת מתנות לעובדים היא בהחלט פתרון אידיאלי.

מתנות לעובדים יכולות להוות תחליף לתלושי חג או לבוא במקומם. שימו לב, מעבידים: במידה והחלטתם לחלק מתנות ולא תלושים, השקיעו מחשבה על המתנות שאתם עומדים לחלק. מתנות לא שימושיות ולא מעניינות עלולות לאכזב את כולם וליצור תחושת החמצה באוויר.

כמובן, חלוקת מתנות מצריכה מודעות לרגשות העובדים. אם רוב הצוות במשרד הוא נשים, זו עלולה להיות טעות לחלק לכולן מתנות למטבח, כמו סירים/מחבתות. מתנה כזו עלולה לשקף את דעת המעביד אודות שעות הפנאי שלהן, ולא בטוח שדעה זו תתקבל בברכה, על ידי נשים שלא חובבות בישול. מעבידים יקרים, לא כל הנשים נהנות לשחק את תפקיד "עקרת הבית", ואני יכולה להגיד לכם – אין דבר מאכזב יותר מאשר איזה סיר, שהדבר היחיד שאפשר לעשות איתו הוא לשתול בו איזה עציץ. 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב