דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


נורת לדים מהי ומיהם לקוחותיה הנאמנים? 

מאת    [ 30/05/2011 ]

מילים במאמר: 354   [ נצפה 2030 פעמים ]

נורת לדים היא ללא ספק התאורה של יום המחר, התאורה של העתיד. מנורת לדים היא למעשה "יפה וגם אופה": היא חסכונית בחשמל ובאנרגיה ועמידה לשנים ארוכות, אך גם משמשת למטרות אסתטיקה טהורות בעיצוב פנים ובאדריכלות.

הצרכן הביתי עדיין לא הראה נכונות להחליף את הנורה הסטנדרטית בביתו אל נורת לדים. נכון להיום, לדים עדיין לא נכנסו לשוק הביתי - הצרכנים הפרטיים עדיין שקועים בתרדמה. הדבר מצער: מנורת לדים יכולה להוריד משמעותית את צריכת החשמל, מה שהופך אותה לאידיאלית עבור אנשים רבים, הרוצים לחסוך בעלות המחייה ההולכת ומתייקרת מידי יום. אז מי הם אם כך לקוחותיה הנאמנים של מנורת לדים, אלה שגילו כבר את היתרונות שלה?

מטיילים צעירים: כל אותם הרפתקנים מלאי תעוזה שיוצאים לבוליביה, נפאל ועוד יעדים מרתקים, בחיפוש אחרי הרפתקאות בדרכים (טרקים), יודעים טוב מאוד שאין כמו פנסים של נורת לדים. לדים הם לא המלצה: במקרים כאלה הם חובה. הם אמינים ביותר, ולכן גם משמשים את כל אותם אנשים המגיעים לסייע במדינות עולם שלישי, אשר בחלק מהן אין בכלל תשתית של חשמל.

מוזיאונים: בזמן שנורה סטנדרטית ורגילה הפולטת החום עלולה להזיק ליצירות האמנות העדינות, גופי תאורה של לדים אינם מזיקה להן כלל, וזה מה שהופך אותן לאידיאליות כל כך עבור מקומות כאלו.

חברת פרסום: בתי עסק שרוצים למשוך קהל משתמשים בשלטים בהם מתנוסס הלוגו של המקום. השלטים אינם דורשים החלפת נורות לעיתים קרובות, מה שמשחרר את בעלי העסק מכאבי מראש והוצאות מיותרות.  הם חסכוניים בחשמל, ומושכים מאוד לעין ומגיעים במגוון צבעים – דבר שאופייני מאוד לגופי תאורה מסוג לדים.

מעצבי גינות: השימוש של לדים למטרות עיצוב ידוע בעיקר בתחום תאורת הגן. גופי תאורה אלו מאירים בצבעים נפלאים, ואפשר לשלוט בעצמות האור בקלות. גני ואולמות אירועים כבר מזמן עושים שימוש בתאורת לדים, המוסיפה הרבה אווירה ורומנטיקה לגנים המטופחים.

מפעלים שונים: גופי תאורה עם לדים מורידים משמעותית את צריכת החשמל ואת ההוצאות של הזמנת טכנאים עבור החלפת הנורות. מפעלים וגופים רבים נפטרו מהנורות הסטנדרטיות לטובת לדים, השקעה שמשתלמת להם כלכלית.

ירוקים: אנשים שאכפת להם מאיכות הסביבה וכואב להם לראות את הנזק שאנחנו מעוללים לכוכב מודעים היטב ליתרונותיהם של לדים. הפלורוסנט כבר מזמן הוחלף בביתם לגופי תאורה חסכוניים באנרגיה – לדים. 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב